Biedronka sprzedaje testy Primacovid, które wykrywają przeciwciała koronawirusa. Są jednak ograniczenia

OPRAC.:
Maciej Badowski
Maciej Badowski
Jeden klient może zakupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki testu Primacovid.
Jeden klient może zakupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki testu Primacovid. Lucyna Nenow / Polska Press
Jak poinformowano w komunikacie, od najbliższego poniedziałku w sieci sklepów Biedronka będzie można kupić test wykrywający przeciwciała SARS-CoV-2. Cena jednego testu to 49,99 zł.

Sieć Biedronka chwali się, że wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98 procent. Dodatkowo napisano, że można go wykonać w warunkach domowych.

Jak wyjaśniono dalej, test Primacovid to tak zwany test serologiczny. - Oznacza to, że pozwala wykryć, czy badana osoba wytworzyła przeciwciała IgG i IgM przeciwko koronawirusowi wywołującemu Covid-19- napisano. W komunikacie zamieszczono także krótką instrukcję obsługi, z której wynika, że do badania "używa się małej próbki krwi, a czas oczekiwania na wynik to tylko ok. 10 minut". Jego dokładność ma wynosić 98,3 proc.

- Producent Pimacovid zaleca, aby w przypadku pozytywnego wyniku na obecność przeciwciał IgG i/lub IgM niezwłocznie skontaktować się z lekarzem i zgłosić ten wynik. W przypadku negatywnego wyniku, jeśli występują objawy, które można przypisać Covid-19, również należy skontaktować się z lekarzem- napisano.

Decyzją sieci Biedronka jeden klient może zakupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki testu Primacovid.

Jeden klient może zakupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki testu Primacovid.

Biedronka sprzedaje testy Primacovid, które wykrywają przeci...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 26

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

***** Kaczora

''Biedronki'' podają ,że testy na przeciwciała schodzą jak świeże bułeczki.

G
Gość
14 marca, 19:08, Gość:

Testy na coś co nie istnieje ?

14 marca, 21:17, Gość:

Być może metoda wykrywania jest błędna ale to "coś" istnieje, opisał to już w 1980 roku pan prof. Jabłoński w "Wirusologii lekarskiej".

"Otwieram książkę na stronie 170 i czytam „Coronavirus”. „Wyodrębniono u chorych na małe schorzenia układu oddechowego – nieżyty górnych dróg oddechowych i zapalenia oskrzeli”. A na stronie 172: „Wirusy występują u dorosłych, od dzieci nie wyosabnia się ich … Prawdopodobnie przenoszą się drogą kropelkowo-powietrzną… Profilaktyka… Obowiązują zasady takie jak przy innych wirusowych chorobach dróg oddechowych."

https://www.dorzeczy.pl/kraj/137860/uczona-niewiedza-koronawirusa-wielka-pandemia-czy-najwieksza-pomylka.html?fbclid=IwAR2DThl9fWf5YnGY-pY-tfhZc_5aceFd6XzVOCmX7Dqvp_UOex5PzSKXoiE

14 marca, 23:37, Mi sie udalo:

TYM KTÓRZY NIE WIERZA W WIRUSA ZYCZĘ TRAFIENIA A POTEM ZEBY ZARAZILI KOGOŚ BLISKIEGO I SLABSZEGO :))

Sorry ale z tępymi --ujami tak trzeba -musza zobaczyć jakiegos bliskiego trupa aby uwierzyć

Martw się żebyś się dostał do szpitala jak zachorujesz. W tym kraju nie wyeliminowano innych chorób, statystyki pokazują natomiast, że umieralność na te "inne" choroby diametralnie wzrosła:

"Dr Martyka: Ile jeszcze ludzi musi umrzeć, żebyśmy się opamiętali?

– Dotychczasowa polityka rządu kosztowała życie ponad 75 tysięcy osób – niediagnozowanych i nieleczonych, właśnie przez „walkę” z koronawirusem – mówi w rozmowie z portalem DoRzeczy.pl dr Zbigniew Martyka, specjalista chorób zakaźnych, ordynator oddziału obserwacyjno-zakaźnego w szpitalu w Dąbrowie Tarnowskiej..."

"https://dorzeczy.pl/kraj/174072/1/dr-martyka-ile-jeszcze-ludzi-musi-umrzec-zebysmy-sie-opamietali.html

***** idiotow
15 marca, 08:19, Gość:

kto sie idiota urodzil golebiem nie zdechnie

za darmo taki test mozna zrobic a wy im kabze nabijacie po 50dych hahahaha

jeszcze troche to w biedrze bedziecie kupowac chinskie szczepionki i sie w domu szczepic koronaidioci

j3bac pis

Podobno wirus ma tak zmutować,ze będzie atakował tylko takich jak ty kretynów :)

Tobie tobie podobnym oraz twojej najpewniej do cna tępej rodzinie życze trafienia takim wirusem, potem uziemienia i ......... selekcji :)))

G
Gość

kto sie idiota urodzil golebiem nie zdechnie

za darmo taki test mozna zrobic a wy im kabze nabijacie po 50dych hahahaha

jeszcze troche to w biedrze bedziecie kupowac chinskie szczepionki i sie w domu szczepic koronaidioci

j3bac pis

M
Mi sie udalo
14 marca, 19:08, Gość:

Testy na coś co nie istnieje ?

14 marca, 21:17, Gość:

Być może metoda wykrywania jest błędna ale to "coś" istnieje, opisał to już w 1980 roku pan prof. Jabłoński w "Wirusologii lekarskiej".

"Otwieram książkę na stronie 170 i czytam „Coronavirus”. „Wyodrębniono u chorych na małe schorzenia układu oddechowego – nieżyty górnych dróg oddechowych i zapalenia oskrzeli”. A na stronie 172: „Wirusy występują u dorosłych, od dzieci nie wyosabnia się ich … Prawdopodobnie przenoszą się drogą kropelkowo-powietrzną… Profilaktyka… Obowiązują zasady takie jak przy innych wirusowych chorobach dróg oddechowych."

https://www.dorzeczy.pl/kraj/137860/uczona-niewiedza-koronawirusa-wielka-pandemia-czy-najwieksza-pomylka.html?fbclid=IwAR2DThl9fWf5YnGY-pY-tfhZc_5aceFd6XzVOCmX7Dqvp_UOex5PzSKXoiE

TYM KTÓRZY NIE WIERZA W WIRUSA ZYCZĘ TRAFIENIA A POTEM ZEBY ZARAZILI KOGOŚ BLISKIEGO I SLABSZEGO :))

Sorry ale z tępymi --ujami tak trzeba -musza zobaczyć jakiegos bliskiego trupa aby uwierzyć

G
Gość
14 marca, 19:08, Gość:

Testy na coś co nie istnieje ?

Być może metoda wykrywania jest błędna ale to "coś" istnieje, opisał to już w 1980 roku pan prof. Jabłoński w "Wirusologii lekarskiej".

"Otwieram książkę na stronie 170 i czytam „Coronavirus”. „Wyodrębniono u chorych na małe schorzenia układu oddechowego – nieżyty górnych dróg oddechowych i zapalenia oskrzeli”. A na stronie 172: „Wirusy występują u dorosłych, od dzieci nie wyosabnia się ich … Prawdopodobnie przenoszą się drogą kropelkowo-powietrzną… Profilaktyka… Obowiązują zasady takie jak przy innych wirusowych chorobach dróg oddechowych."

https://www.dorzeczy.pl/kraj/137860/uczona-niewiedza-koronawirusa-wielka-pandemia-czy-najwieksza-pomylka.html?fbclid=IwAR2DThl9fWf5YnGY-pY-tfhZc_5aceFd6XzVOCmX7Dqvp_UOex5PzSKXoiE

G
Gość
14 marca, 19:47, Kuba:

Ale już od ranka kolejki staną jak po resztki chleba lub mleko by mieć i koniec.Już takie jaja z was robią ludziki a wy w to wierzycie.Nigdy nie wydałbym i tak nie postąpię z moją kasą.50 zł szt. za oszustwo!Jakie kłótnie będą kto pierwszy ten lepszy.Wojna pod tym czymś wybuchnie,szkoda słowa sklep bo do tego brakuje temu punktowi dużo.Liczą na kasę,naiwnych klientów.Postawić trzeba na nie i zostawić kasę na ważniejszy cel.

Mądrze mówi dr Jaśkowski,

"Patrz gdzie idą pieniądze"...

G
Gość

"...Mój komentarz: Teraz dopiero zacznie się zabawa. Kilka milionów ludzi zrobi sobie testy w kilka dni i wszystko ruszy do lekarzy, żeby zgłosić wynik i poprawić testem PCR. Niezły cyrk będzie wtedy, gdy ktoś zrobi sobie dwa testy i wyjdą mu dwa różne wyniki. A jeszcze lepszy cyrk będzie wtedy, jak większości wyjdzie wynik pozytywny i zaczną pytać, po co im te maski i dystans, skoro są ozdrowieńcami. To może poważnie zagrozić walce z pandemią!

Jedno jest pewne – Biedronka i Lidl zrobią niezły biznes na tym towarze. A jeśli Lidl wprowadzi testy antygenowe do wykrywania zakażenia, to będzie zabawa na cztery fajery. Najpierw test serologiczny na przeciwciała z Biedronki, potem test antygenowy na wirusa z Lidla i okaże się, że mamy miliony ozdrowieńców zakażonych Covidem. Będzie się działo!"

https://wprawo.pl/biedronka-i-lidl-beda-sprzedawac-szybkie-testy-na-covid/

K
Kuba

Ale już od ranka kolejki staną jak po resztki chleba lub mleko by mieć i koniec.Już takie jaja z was robią ludziki a wy w to wierzycie.Nigdy nie wydałbym i tak nie postąpię z moją kasą.50 zł szt. za oszustwo!Jakie kłótnie będą kto pierwszy ten lepszy.Wojna pod tym czymś wybuchnie,szkoda słowa sklep bo do tego brakuje temu punktowi dużo.Liczą na kasę,naiwnych klientów.Postawić trzeba na nie i zostawić kasę na ważniejszy cel.

G
Gość

Srowidowy cyrk popaprańcow z korona pier dół cen!

G
Gość

Testy na coś co nie istnieje ?

G
Gość
12 marca, 10:42, ....:

Czy to prawda, że wraz z paragonem, za taki test otrzyma się "Certyfikat Głupoty Ludzkiej?"

12 marca, 11:05, ozdrowieniec:

No cóż takiemu idiocie jak ty należy chyba zyczyć zakażenia i cieżkiego przebiegu ...? :) Dobrze żebys tez ogladał cepie kogoś bliskiego jak.......... sie meczy.

Wybiórcza selekcja cowidowa takich jak ty, to marzenie takich jak ja :)

12 marca, 14:24, ...:

Już miałem covida, nie jest to przyjemna choroba potwierdzam, mozna się przestraszyć i na nic gorszego jeszcze nie chorowałem, nawet 40st przy grypie nie jest tak "niemiłe" jak brak oddechu. Mimo wszystko logika mówi mi, że test na przeciwciała (do pół roku z tego co już oficjalnie wiadomo po chorobie) może wykryć właśnie przeciwciała. Jaki jest w tym układzie sens jego zakupu to naprawdę nie wiem. On nie potwierdza absolutnie choroby, potwierdza, że jest lub była dawno temu. Dlatego gratuluje każdemu kto to kupi. Tym bardziej że można zrobić test oficjalnie, za dramo. Certyfikat Głupoty dla kupca powinien być razem z paragonem.

12 marca, 15:09, OZDROWIENIEC:

Użyj na chwilę głowy zamiast pisac głupoty. Jako ten który przeszedł objawowo covida masz pewność ze przez jakiś czas masz przeciwciała. Ty nie musisz robić testu. Test jest dla tych którzy nie wiedzą. Z chwilą gdy np badający się uzyskuje wiedzę, że ma przeciwciała, zyskuje też pewność siebie i pozbywa się niepotrzebnego stresu.Ma wiedzę i pewność że się nie zarazi bo już przeszedł zakazenie.Taką pewność ma wtedy przez około pół roku. Ci którzy przeciwciał mieć nie bedą, uzyskują informację,że trzeba uważać szczególnie...... aż do zaszczepienia. Pojął ?? KAPISZE ? :))

12 marca, 18:36, ...:

Oj dalej nie rozumiesz schematów działających w naszym organizmie. To że przeciwciała znikną to nie jest brak odporności. W grasicy masz już zapisany kod tych przeciwciał. Kod zostanie na całe życie i w razie zachorowania grasica wie jakiego kodu użyć aby wyprodukować odpowiednie przeciwciała. Nie produkuje ich wtedy kiedy są zbędne bo szkoda na to energii.

13 marca, 19:28, Gość:

Prdolenie ignoranta . Skoro jest coś zakodowane (w zanikłym narządzie nota bene) , to dlaczego wielokrotnie się przeziębiamy i po co w ogóle potrzebne są antybiotyki - ulubiony pokarm leczący wszystko Polaków ?

14 marca, 8:52, Gość:

Faktycznie masz rację nie potrzeba ci zadnych testów. Niech sobie kupuja je ci którym potrzeba i maja taki kaprys. Tobie i twoim najbliższym należy życzyc testu poprzez konkretne takie zmasowane trafienie angielską wersją wirusa. :)

"...Po roku korona-szaleństwa mamy sparaliżowaną służbę zdrowia i ok. 70 tys. nadmiarowych zgonów w 2020 roku, co jest największą hekatombą Polaków od czasów II wojny światowej. Z tej liczby na Covid-19 zmarło ok. 5 tys. osób, co mieści się w granicach corocznych zgonów na grypę. A prof. Simon dalej nakręca korona-psychozę."

https://wprawo.pl/wspomnien-czar-nagranie-z-poczatku-pandemii-gdy-prof-simon-mowil-ludzkim-glosem-wideo/

G
Gość
12 marca, 10:42, ....:

Czy to prawda, że wraz z paragonem, za taki test otrzyma się "Certyfikat Głupoty Ludzkiej?"

12 marca, 11:05, ozdrowieniec:

No cóż takiemu idiocie jak ty należy chyba zyczyć zakażenia i cieżkiego przebiegu ...? :) Dobrze żebys tez ogladał cepie kogoś bliskiego jak.......... sie meczy.

Wybiórcza selekcja cowidowa takich jak ty, to marzenie takich jak ja :)

12 marca, 14:24, ...:

Już miałem covida, nie jest to przyjemna choroba potwierdzam, mozna się przestraszyć i na nic gorszego jeszcze nie chorowałem, nawet 40st przy grypie nie jest tak "niemiłe" jak brak oddechu. Mimo wszystko logika mówi mi, że test na przeciwciała (do pół roku z tego co już oficjalnie wiadomo po chorobie) może wykryć właśnie przeciwciała. Jaki jest w tym układzie sens jego zakupu to naprawdę nie wiem. On nie potwierdza absolutnie choroby, potwierdza, że jest lub była dawno temu. Dlatego gratuluje każdemu kto to kupi. Tym bardziej że można zrobić test oficjalnie, za dramo. Certyfikat Głupoty dla kupca powinien być razem z paragonem.

12 marca, 15:09, OZDROWIENIEC:

Użyj na chwilę głowy zamiast pisac głupoty. Jako ten który przeszedł objawowo covida masz pewność ze przez jakiś czas masz przeciwciała. Ty nie musisz robić testu. Test jest dla tych którzy nie wiedzą. Z chwilą gdy np badający się uzyskuje wiedzę, że ma przeciwciała, zyskuje też pewność siebie i pozbywa się niepotrzebnego stresu.Ma wiedzę i pewność że się nie zarazi bo już przeszedł zakazenie.Taką pewność ma wtedy przez około pół roku. Ci którzy przeciwciał mieć nie bedą, uzyskują informację,że trzeba uważać szczególnie...... aż do zaszczepienia. Pojął ?? KAPISZE ? :))

12 marca, 18:36, ...:

Oj dalej nie rozumiesz schematów działających w naszym organizmie. To że przeciwciała znikną to nie jest brak odporności. W grasicy masz już zapisany kod tych przeciwciał. Kod zostanie na całe życie i w razie zachorowania grasica wie jakiego kodu użyć aby wyprodukować odpowiednie przeciwciała. Nie produkuje ich wtedy kiedy są zbędne bo szkoda na to energii.

13 marca, 19:28, Gość:

Prdolenie ignoranta . Skoro jest coś zakodowane (w zanikłym narządzie nota bene) , to dlaczego wielokrotnie się przeziębiamy i po co w ogóle potrzebne są antybiotyki - ulubiony pokarm leczący wszystko Polaków ?

Faktycznie masz rację nie potrzeba ci zadnych testów. Niech sobie kupuja je ci którym potrzeba i maja taki kaprys. Tobie i twoim najbliższym należy życzyc testu poprzez konkretne takie zmasowane trafienie angielską wersją wirusa. :)

G
Gość
12 marca, 10:42, ....:

Czy to prawda, że wraz z paragonem, za taki test otrzyma się "Certyfikat Głupoty Ludzkiej?"

12 marca, 11:05, ozdrowieniec:

No cóż takiemu idiocie jak ty należy chyba zyczyć zakażenia i cieżkiego przebiegu ...? :) Dobrze żebys tez ogladał cepie kogoś bliskiego jak.......... sie meczy.

Wybiórcza selekcja cowidowa takich jak ty, to marzenie takich jak ja :)

12 marca, 14:24, ...:

Już miałem covida, nie jest to przyjemna choroba potwierdzam, mozna się przestraszyć i na nic gorszego jeszcze nie chorowałem, nawet 40st przy grypie nie jest tak "niemiłe" jak brak oddechu. Mimo wszystko logika mówi mi, że test na przeciwciała (do pół roku z tego co już oficjalnie wiadomo po chorobie) może wykryć właśnie przeciwciała. Jaki jest w tym układzie sens jego zakupu to naprawdę nie wiem. On nie potwierdza absolutnie choroby, potwierdza, że jest lub była dawno temu. Dlatego gratuluje każdemu kto to kupi. Tym bardziej że można zrobić test oficjalnie, za dramo. Certyfikat Głupoty dla kupca powinien być razem z paragonem.

12 marca, 15:09, OZDROWIENIEC:

Użyj na chwilę głowy zamiast pisac głupoty. Jako ten który przeszedł objawowo covida masz pewność ze przez jakiś czas masz przeciwciała. Ty nie musisz robić testu. Test jest dla tych którzy nie wiedzą. Z chwilą gdy np badający się uzyskuje wiedzę, że ma przeciwciała, zyskuje też pewność siebie i pozbywa się niepotrzebnego stresu.Ma wiedzę i pewność że się nie zarazi bo już przeszedł zakazenie.Taką pewność ma wtedy przez około pół roku. Ci którzy przeciwciał mieć nie bedą, uzyskują informację,że trzeba uważać szczególnie...... aż do zaszczepienia. Pojął ?? KAPISZE ? :))

12 marca, 18:36, ...:

Oj dalej nie rozumiesz schematów działających w naszym organizmie. To że przeciwciała znikną to nie jest brak odporności. W grasicy masz już zapisany kod tych przeciwciał. Kod zostanie na całe życie i w razie zachorowania grasica wie jakiego kodu użyć aby wyprodukować odpowiednie przeciwciała. Nie produkuje ich wtedy kiedy są zbędne bo szkoda na to energii.

Prdolenie ignoranta . Skoro jest coś zakodowane (w zanikłym narządzie nota bene) , to dlaczego wielokrotnie się przeziębiamy i po co w ogóle potrzebne są antybiotyki - ulubiony pokarm leczący wszystko Polaków ?

G
Gość

O czym świadczy (a raczej czego nie potwierdza) poziom przeciwciał w organizmie wyjaśnia w swoich wykładach emerytowany dr medycyny Jerzy Jaśkowski.

Wróć na i.pl Portal i.pl