Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Biedronką i Lidlem. Jak je zdobyć? ZASADY

Adrian Hadasz
Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Lidlem a Biedronką.
Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Lidlem a Biedronką. Internauta Mikołaj
ŚWIEŻAKI I LIDLAKI: Pomiędzy Lidlem a Biedronką wybuchła... wojna na pluszaki. Po ogłoszeniu przez sieć sklepów Biedronka powrotu Gangu Świeżaków, Lidl wystartował z konkurencyjną akcją, nazywając swoje pluszaki Lidlakami. Jak można je zdobyć? ZASADY Okazuje się, że w Lidlu jest to prostsze. Sprawę komentują dla nas oba sklepy.

Jak zdobyć Świeżaki, a jak Lidlaki?

Jak dostać Świeżaki:

ZOBACZ KONIECZNIE I SPRAWDŹ, JAK ZDOBYĆ ŚWIEŻAKA ZA DARMO
ŚWIEŻAKI ZA DARMO W BIEDRONCE. TRZEBA TYLKO NAPISAĆ WIERSZYK

Aby wejść w posiadanie Świeżaków należy jednorazowo wydać w sklepie Biedronka minimum 40 zł. Za taką kwotę otrzymamy punkt. Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów, będziemy mogli je wymienić na jedną z maskotek-warzyw z tzw. Gangu Świeżaków.

Czytaj także:ŚWIEŻAKI BIEDRONKA Jak zdobyć GANG ŚWIEŻAKÓW 2017 W BIEDRONCE od 28 sierpnia. Są nowości!

Dodatkowe punkty można otrzymać również za zakup warzyw i owoców, korzystanie z karty Moja Biedronka oraz zakup produktów specjalnych za minimum 10 zł, to jest produktów, które w okresie wskazanym na etykietach są premiowane dodatkowo.

Mimo to nie trudno policzyć, że za komplet maskotek za punkty zebrane tylko z zakupów trzeba będzie wydać aż 16 800 zł.

Pluszaki w kształcie warzyw i owoców dostaniemy za darmo, jeśli uda nam się zebrać 60 punktów. Do Świeżaków można też dopłacić. Jeśli zechcemy wymienić 30 punktów, to Świeżaki w Biedronce dostaniemy za dopłatą 19,99 zł. Akcja Gang Świeżaków w Biedronce potrwa do 19 listopada, a maskotki będą do odbioru do 3 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania zapasów.

Jak dostać Lidlaki:

W Lidlu sprawa z pluszakami jest prostsza. Wystarczy jedynie wejść do sklepu i je... kupić. Ich mocną stroną jest cena, jeden kosztuje bowiem 9,99 zł.

Komentarze Biedronki i Lidla

O komentarz w sprawie „wojny" na pluszaki poprosiliśmy przedstawicieli obu sklepów.

- Cieszymy się, że rynek docenił naszą wiodącą rolę w promowaniu spożywania warzyw i owoców przez dzieci a także z tego, że nasze pomysły znajdują naśladowców - piszą pracownicy biura prasowego Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci Biedronka. - Jak zawsze najważniejsze są dla nas oczekiwania klientów, którzy w pierwszej edycji akcji Gang Świeżaków odebrali około 5 milionów pluszaków, a dzięki niej dzieciaki jedzą jeszcze więcej warzyw i owoców.

Czytaj także:W Zawierciu urodził się Jeronimo-Martin. Dostał imię na cześć właściciela Biedronka

Sprawę skomentował dla nas także Lidl.
- Nasza najnowsza promocja związana z Lidlakami z Ryneczku stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, którzy sugerowali nam wprowadzenie takich właśnie maskotek - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. - Sam pomysł na akcję wywodzi się z działań naszej sieci. Już w 2015 roku Lidl w Portugalii wprowadził do swoich sklepów pluszowe warzywa i owoce o nazwie „Gang dos Frescos".

Oddział firmy zaproponował wówczas klientom osiem kolorowych maskotek, m.in. paprykę, jabłko i pomidora, które otrzymać można było w zamian za uzbierane za zakupy naklejki.

- Mocnym wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjna, niska cena. Jedna zabawka kosztuje tylko 9,99 zł, co czyni je ogólnodostępnymi. Ważne jest dla nas aby klienci, niezależnie od wysokości koszyka zakupowego, mieli możliwość zdobycia zabawki dla swoich pociech.

Pluszaki mają być bezpieczne nawet dla niemowląt, spełniają bowiem wymogi europejskiej normy dotyczącej bezpieczeństwa zabawek EN 71.

- Co istotne, zabawki promują spożywanie warzyw i owoców oraz wspierają kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

Jakie imię dla psa po śląsku? Oto propozycje Czytelników DZ

Tych przestępczyń szuka policja. Poznajecie? Oto nazwiska

25 lat po pożarze lasów w Kuźni Raciborskiej. Zobacz niezwykły dokument multimedialny poświęcony tragedii z 1992 roku. Kliknij w przycisk PLAY. Zachęcamy, aby oglądać na monitorze komputera.

KLIKNIJ PONIŻEJ I POBIERZ
500 ZŁ NA DZIECKO WNIOSKI + FORMULARZE

KLIKNIJ W OBRAZ I ZOBACZ JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIĆ WNIOSEK W PROGRAMIE RODZINA 500 PLUS

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Biedronką i Lidlem. Jak je zdobyć? ZASADY - Dziennik Zachodni

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kramik
Zidiocenie sięga zenitu !
W
Wiktora
Świeżaki powinny wygrać wojnę lidlaki czy świeżaki bo świeżaki są milsze i fajniejsze .
A
Ami
JA WOLĘ ŚWIEŻAKI Z BIEDRONKI ,BO MAM DALEKO LIDLA
..
Lidlaki są brzydkie
a
aga
Zgadzam sie na 100% nas tez oszukano
Z
Zawiedziony
Zawierzyłem reklamom i początkom problemom Biedronki w dostarczaniu na czas świerzaków był dla mnie jakoś do ogarnięcia. zgodnie z informacją zapisałem się w sklepi i czekałem na telefon, sms lub inny kontakt. W dniu dzisiejszym pani w kasie poinformowała mnie o nowej edycji świerzaków. Po pytaniu co z poprzednią edycją poinformowała mnie że sklep nic nie może i trzeba dzwonić na infolinię. Zadzwoniłem, a tam bardzo miła pani konsultant Dagmara Szpak poinformowała mnie że teraz (31.08.2017), to już jest za późno i cała akcja się zakończyła. Pani poinformowała mnie że powinienem dostać sms lub ktoś powinien dzwonić że akcja się kończy.
Czuję się oszukany i myślę że sporo osób może być w podobnej sytuacji.
Przecież nie chodzi o te 20 złotych za pluszaka ale za fakt potraktowania klienta.
NIE POLECAM PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH W SIECI SKLEPÓW BIEDRONKA !!
Z
Zawiedziony
Zawierzyłem reklamom i początkom problemom Biedronki w dostarczaniu na czas świerzaków był dla mnie jakoś do ogarnięcia. zgodnie z informacją zapisałem się w sklepi i czekałem na telefon, sms lub inny kontakt. W dniu dzisiejszym pani w kasie poinformowała mnie o nowej edycji świerzaków. Po pytaniu co z poprzednią edycją poinformowała mnie że sklep nic nie może i trzeba dzwonić na infolinię. Zadzwoniłem, a tam bardzo miła pani konsultant Dagmara Szpak poinformowała mnie że teraz (31.08.2017), to już jest za późno i cała akcja się zakończyła. Pani poinformowała mnie że powinienem dostać sms lub ktoś powinien dzwonić że akcja się kończy.
Czuję się oszukany i myślę że sporo osób może być w podobnej sytuacji.
Przecież nie chodzi o te 20 złotych za pluszaka ale za fakt potraktowania klienta.
NIE POLECAM PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH W SIECI SKLEPÓW BIEDRONKA !!
U
Ulficka ze Frynchity
A kej przidom chopki ot Aldika?
w
wujekdobrarada
Mój syn pomimo spełnienia wymogów pierwszej akcji Świeżaków nie dostał maskotki. Jak ich zabrakło, to sklep zbierał dane kontaktowe i nazwę świeżaka - maskotki miały być dosłane 'na zamówienie' do odbioru we wskazanym sklepie. I co?... jajco!. Co innego gadał sklep, co innego BOK. Jedna wielka lipa.
j
janek
pluszaki z biedry lepszej jakości i tyle w temacie ćwoki
M
Maggie
Biedronka sama nic nie wymyśli...
W
Wóda święcona
Jak podaje agencja Kwak-kwak, Świeżaki so trudniej do zdobycia, bo zeszły do podziemia. A Lidlaki czekajo na rozkaz z Londynu by schować się po lasach i napadać na transporty organizowane przez Świeżaków.
A po jakims czasie w PiS-e rozgorzeje dyskusja, kogo zaszeregować do żołniezy wyklętych, a kogo do postkomunistów!
O
Olik
dobrze mówiszpiszesz
O
Olik
biedronka jest najlepsza jej Świeżaki som najleprze
R
Rozczarowany klient
Nie można mówić o żadnej wojnie! Akcja Lidla to jedna wielka fikacj. Owszem Lidlaki pojawiły się w Lidlu 28 sierpnia ale już dzień później nie były w ogóle dostępne. Zatem widać że była to tylko jednorazowa akcja, która zrobiła dzieciakom jedynie nadzieję i nic więcej. Można powiedzieć że Lidl przegrał z Biedronką bo ta sieć pomimo większej ceny pluszaków oferuje je zarówno w sprzedaży jak i akcji promocyjnej.
Lidl powinien się wstydzić!
Wróć na i.pl Portal i.pl