1. Portal i.pl
  2. Komunikaty
  3. OBWIESZCZENIE STAROSTY WYSOKOMAZOWIECKIEGO Zgodnie z art....
Wróć do listy komunikatów

OBWIESZCZENIE STAROSTY WYSOKOMAZOWIECKIEGO Zgodnie z art....

OBWIESZCZENIE
STAROSTY WYSOKOMAZOWIECKIEGO
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311 t.j.) informuję, iż Starosta Wysokomazowiecki wydał na wniosek Wójta Gminy Klukowo – właściwego zarządcy drogi, decyzję nr 4/2024 z dnia 28 marca 2024 r. znak: BI.6740.3.8.2023.MM o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej zamierzenie inwestycyjne pn.: „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108086B Usza Wielka – Lubowicz Wielki od km 0+000 do km 4+651,47” wraz z zatwierdzeniem podziału nieruchomości i wycinka drzew. Długość odcinka drogi gminnej nr 108086B objętej przedmiotową inwestycją wynosi 4 651,47 m.
Zakres robót budowlanych obejmuje: rozbudowę drogi gminnej nr 108086B na odcinku od km 0+000,00 do km 4+651,47; budowę i przebudowę zjazdów do posesji i na drogi boczne; rozbiórkę i budowę rowów przydrożnych wraz z przepustami w ich biegu; rozbudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 2085B w km 0+000 i drogą powiatową nr 2077B w km 4+651,47; rozbiórkę i budowę przepustów pod drogą gminną P1 w km 1+644,91 o długości dołem 9,60 m i średnicy 60 cm oraz P2 w km 4+056,32 o długości dołem 9,15 m i średnicy 60 cm; wycinkę drzew i krzewów zlokalizowanych w obrębie planowanej rozbudowy.
Z decyzją tą strony mogą zapoznać się w Wydziale Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A,18-200 Wysokie Mazowieckie, pok. nr 33.
Pouczenie o przysługujących środkach zaskarżenia zawarte jest w decyzji.
Doręczenie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w stosunku do innych stron postępowania niż wnioskodawca uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczeń na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, Urzędu Gminy Klukowo oraz w prasie lokalnej (zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 11f ust. 3 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz uchwałą naczelnego Sądu Administracyjnego z 27 lutego 2017 r. o sygn. akt II OPS 2/16).
Dzień publicznego ogłoszenia obwieszczenia o wydaniu decyzji wraz z treścią decyzji na BIP urzędu Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:3 kwietnia 2024 r.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 18 ust. 1e ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, o której mowa w art. 17, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.
Z up. Starosty
mgr inż. Dorota Wyszyńska-Żebrowska
Kierownik Wydziału Rolnictwa,
Budownictwa i Ochrony Środowiska