Nawet Magda Gessler nie pomogła. Te restauracje upadły po "Kuchennych rewolucjach"

Marta Zalewska
Marta Zalewska
Magda Gessler wraz z ekipą Kuchennych Rewolucji zajęła się restauracją "Relaks" w Bielsku-Białej. Jak się udała rewolucja? Zmieniono nazwę restauracji na "Batory", wprowadzono też zmiany w menu. Niestety, restauracja jest już dziś zamknięta.Czytaj więcej: Kuchenne rewolucje online: Restauracja "Relaks"/"Batory" [RESTAURACJA ZAMKNIĘTA] player.pl/kadr z programu
Wizyta Magdy Gessler i ekipy Kuchennych rewolucji to często ostatnia deska ratunku dla podupadających restauracji. Niestety, jak się okazuje, chociaż wiele rewolucji kończy się sukcesem, niektóre restauracje nie przetrwały próby czasu i musiały zostać zamknięte. Zobaczcie, które lokale po "Kuchennych rewolucjach" już nie istnieją!

Choć Polacy coraz częściej i chętniej jadają poza domem, niestety wiele restauracji funkcjonuje na granicy opłacalności. Przed ich właścicielami stoi najczęściej wizja bankructwa. Często ostatnią deską ratunku jest dla nich wizyta Magdy Gessler i ekipy "Kuchennych rewolucji".

Restauratorzy, których odwiedza Magda Gessler, wierzą, że udział w programie będzie dla nich wybawieniem od codziennych kłopotów i zagwarantuje sukces restauracji. Rzeczywiście, odświeżone wnętrza, odmienione menu, rekomendacja znanej restauratorki oraz popularność, jaką przynosi występ w ogólnopolskiej telewizji, przyciągają do restauracji tłumy nowych gości.

Najczęściej oznacza to znaczące zwiększenie dochodów i stabilną pozycję na rynku gastronomicznym. Niestety, nie wszyscy potrafią wykorzystać swoją szansę: czas pokazał, że dla niektórych restauratorów "Kuchenne rewolucje" nie zakończyły się szczęśliwie. Oto wybrane restauracje, które - pomimo udziału w programie - zostały zamknięte. Jesteście ciekawi, które restauracje upadły i dlaczego? Sprawdźcie w naszej galerii:

Polskie jabłka najdroższe w Unii

Wideo

Materiał oryginalny: Nawet Magda Gessler nie pomogła. Te restauracje upadły po "Kuchennych rewolucjach" - Gazeta Pomorska

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

r
rk

Restauracja to nie jest najłatwiejszy możliwy do prowadzenia biznes. Trudno jest przychylność klienta zdobyć, jeszcze trudniej ją utrzymać. Wystarczy słabszy dzień obsługi, chwila oczekiwania dłużej i już można się żegnać z klientem, często bezpowrotnie, bo raz zawiedzionego człowieka odzyskać trudno. Będzie omijał nasz lokal szerokim łukiem, choćby wcześniej jadał u nas regularnie.

Dodaj ogłoszenie