9 z 200
Itaka z siecią hoteli w Turcji współpracuje już od 6 lat i...
fot. Archiwum prywatne

Itaka z siecią hoteli w Turcji współpracuje już od 6 lat i dotąd współpraca układała się dobrze.

- Były to hotele praktycznie bez reklamacji, znane na polskim rynku pod nazwą Aurum.  Współpraca oparta była o długoletni kontrakt. Dla przykładu w ostatnich 3 latach wysłaliśmy do nich 16 397 klientów. W 2019 r. właściciel wynajął je firmie ROXY. Trzy hotele mają łącznie ponad 1000 pokoi, z czego ITAKA zajmowała 30%. Pozostali goście to Niemcy, Czesi, Rosjanie, Brytyjczycy i Turcy. Firma wynajmująca te hotele nieoczekiwanie zaczęła mieć problemy  finansowe, mimo iż sezon w Turcji jest jednym z najlepszych w historii – wyjaśnia Ewa Maruszak, która nie kryje zaskoczenia tym, że hotel ma problemy finansowe w sytuacji, gdy obłożenie hoteli sięgało stu procent. Kiedy zaczęły się problemy Itaka zaczęła wspierać finansowo hotel i, jak zapewnia Maruszak, do końca lipca problemów udało się uniknąć.

- Byliśmy pewni, że w sierpniu problemy zostaną rozwiązane z uwagi na tureckie święta, które są żniwem dla miejscowych hotelarzy. Okazało się jednak, że problemy są dużo poważniejsze niż nam zgłaszano i zaczęliśmy wygaszać sprzedaż. W związku z tym, w krytycznym momencie, na miejscu w trzech hotelach mieliśmy łącznie 99 pokoi I klientów tych musieliśmy przenieść. Nasze biuro incomingowe Adalar brało czynny udział w rozwiązywaniu problemów na miejscu, monitorowało sytuację, na bieżąco negocjowało z pracownikami i dostawcami hotelu. Niestety hotele zostały zamknięte. Dotyczyło to nie tylko Klientów ITAKI, ale także biur zagranicznych. - wyjaśnia przedstawicielka Itaki. Biuro podróży zapewniło klientom zakwaterowanie w hotelach zastępczych. Itaka zapewnia, że jej klienci nie byli zostawieni sami sobie, a w rozwiązywaniu problemów pomagali rezydenci.

- Niedogodności, jakie dotknęły  naszych klientów  w hotelach należących do sieci Roxy zostały spowodowane niewystarczającą ilością personelu. W ich rozwiązaniu przyszliśmy hotelom z pomocą.   Przepraszamy klientów za niegodności, jednocześnie wyrażając ubolewanie, że mimo naszej pomocy  nie rozwiązano  problemów kadrowych, co wpłynęło negatywnie na tegoroczną opinię o hotelach Roxy (ex. Aurum), znanych do tej pory z wysokiego standardu – podsumowuje Ewa Maruszak.

Zobacz kolejne zdjęcia na następnych slajdach

10 z 200
Koszmarne wakacje w Turcji. Turyści domagają się odszkodowania od Itaki. Zrobili zdjęcia i nakręcili wideo. Będzie zwrot pieniędzy?
fot. Archiwum prywatne
11 z 200
Koszmarne wakacje w Turcji. Turyści domagają się odszkodowania od Itaki. Zrobili zdjęcia i nakręcili wideo. Będzie zwrot pieniędzy?
fot. Archiwum prywatne
12 z 200
Koszmarne wakacje w Turcji. Turyści domagają się odszkodowania od Itaki. Zrobili zdjęcia i nakręcili wideo. Będzie zwrot pieniędzy?
fot. Archiwum prywatne
Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Nawałnica nad Gnieznem. Silne opady gradu i deszczu

Nawałnica nad Gnieznem. Silne opady gradu i deszczu

Krzysztof Bosak zainaugurował kampanię lidera podkarpackiej listy Konfederacji do PE

Krzysztof Bosak zainaugurował kampanię lidera podkarpackiej listy Konfederacji do PE

Niebywały wyczyn Sørlotha. Lewandowski o koronie króla strzelców może zapomnieć WIDEO

Niebywały wyczyn Sørlotha. Lewandowski o koronie króla strzelców może zapomnieć WIDEO

Zobacz również

Lewica stawia na lidera. Mocny kandydat w wyborach do PE z Warszawy

Lewica stawia na lidera. Mocny kandydat w wyborach do PE z Warszawy

Niebywały wyczyn Sørlotha. Lewandowski o koronie króla strzelców może zapomnieć WIDEO

Niebywały wyczyn Sørlotha. Lewandowski o koronie króla strzelców może zapomnieć WIDEO