5/12
Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością...
fot. Lukasz Gdak/ Polska Press

Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością w tym kanale sprzedaży ze względu na wysoką cenę oraz preferencję części klientów, którzy przed zakupem wolą obejrzeć upragniony produkt „na żywo” w sklepie.

6/12
Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne związek z rozpoczęciem sezonu urlopowego.

7/12
Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych...
fot. Joanna Urbaniec / Polska Press

Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych miesiącach najczęściej sięgano również po panele fotowoltaiczne i pompy ciepła.

8/12
Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o...
fot. Tomasz Czachorowski/ Polska Press

Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o sprzedaż ratalną offline w okresie od maja do lipca br. bezapelacyjnie okazały się rozwiązania OZE (o 303 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku).

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Gitarowy Rekord Świata we Wrocławiu 2024. Tłumy na rynku!

Gitarowy Rekord Świata we Wrocławiu 2024. Tłumy na rynku!

Największe skandale podczas finałów Pucharu Polski na Narodowym

Największe skandale podczas finałów Pucharu Polski na Narodowym

Unijne szczyty odbędą się w Polsce? Ważna zapowiedź prezydenta

Unijne szczyty odbędą się w Polsce? Ważna zapowiedź prezydenta

Zobacz również

Marsz z okazji Święta Pracy. „Mieszkań, pracy, godnej płacy”

Marsz z okazji Święta Pracy. „Mieszkań, pracy, godnej płacy”

Na ten mecz Iga Świątek czekała od miesięcy. To nie jedyny taki przypadek

Na ten mecz Iga Świątek czekała od miesięcy. To nie jedyny taki przypadek