Co najchętniej i najczęściej kupowaliśmy na raty po majowym otwarciu sklepów? [GALERIA]

OPRAC.: MB
Santander Consumer Bank postanowił sprawdzić, jak zmieniły się przyzwyczajenia Polaków odnośnie zakupów na raty w kanale offline od przełomu wiosny i lata ubiegłego roku.
Santander Consumer Bank postanowił sprawdzić, jak zmieniły się przyzwyczajenia Polaków odnośnie zakupów na raty w kanale offline od przełomu wiosny i lata ubiegłego roku. Lukasz Gdak/ Polska Press
Które kategorie produktów były najczęściej kupowane przez klientów na raty po majowym otwarciu sklepów stacjonarnych. Na co wydawaliśmy najwięcej?
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl