18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

"Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi", czyli kampania o chorych na raka, która stała się hitem

Redakcja
Plakat promujący akcję WYGRAJ ŻYCIE
Plakat promujący akcję WYGRAJ ŻYCIE materiał promocyjny
Udostępnij:
Fundacja Rak n' Roll od 2009 roku organizuje akcje mające na celu zmianę sposobu myślenia o ludziach chorych na raka. Najnowsza kampania organizacji wystartowała pod hasłem WYGRAJ ŻYCIE i ma na celu skłonienie ludzi do przekazania 1 proc. podatku na rzecz fundacji. Plakat propagujący akcję przedstawia dwie kobiety w czapkach, które trzymają kartonową tablicę z napisem "Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi". Dopiero tekst pod sloganem informuje o prawdziwym celu kampanii.

Pomysłowy plakat zdobył dużą popularność na Facebooku, gdzie stronę reklamującą kampanię polubiło już niemal 10 tys. internautów. Tekst na plakacie umieszczony pod hasłem informuje o celu, jaki stawia sobie Fundacja Rock n'Roll: "Wraz z chorobą nowotworową pojawia się nagle wiele potrzeb. Np. peruki dla kobiet po chemii, pomoc socjalna dla osób, którym brakuje na leki, a także dostęp do rzetelnych informacji na temat masektomii i rekonstrukcji piersi. Fundacja "Rak n'Roll. Wygraj Życie "wspiera chorych na raka psychologicznie i finansowo".

Czytaj również: Rak'n'Roll, czyli jak wygrać z nowotworem

Zdjęcie promujące akcję pojawiło się w środę, jednak już zdążyły się nim zainteresować firmy zajmujące się marketingiem i reklamą m.in. blog "Case By Case": "Mocne. I dobre. Bardzo dobre". Również Wirtualnemedia.pl chwalą chwytliwy pomysł fundacji: "Świetna reklama!".

Czytaj również: Fundacja Rak'n'Roll przywraca nadzieję

Założycielka fundacji, Magda Prokopowicz, podkreśla, że twórcom zależy na zainteresowaniu mediów, ponieważ "akcja jest robiona całkowicie bezkosztowo": - "W tej chwili dowiedziałam się, że akcję pokaże prawdopodobnie jedna z sieci kin".

Prokopowicz, która sama walczy z chorobą nowotworową, mówi, że fundacji zależało na mniej konwencjonalnej kampanii, która wyróżniałaby się na tle innych reklam zachęcających do oddana 1 proc. podatku: - "Chcemy pokazać, że ten jeden procent to dla pacjentów, chorych leki i normalne życie. Prowadzimy także kampanie informacyjne, na temat zabiegów rekonstrukcji piersi czy masektomii" - dodaje Prokopowicz.


Źródła: Alert24.pl / Fundacja Rak n'Roll


ZOBACZ RÓWNIEŻ: AKCJA WYGRAJ ŻYCIE NA FACEBOOKU

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kafu
Glowę sobie kup...a najlepiej wymień na Garbarach!!!
a
ale chcę wiedzieć komu
m
Dodaj ogłoszenie