Zakorkowana autostrada A4 w kierunku Katowic na wysokości węzła "Kędzierzyn-Koźle. Utrudnienia mogą potrwać do późnych godzin popołudniowych

Sławomir Draguła
Sławomir Draguła
Korki na opolskim odcinku autostrady powodowane są jej remontem.
Korki na opolskim odcinku autostrady powodowane są jej remontem. Radosław Dimitrow/archiwum
W rejonie węzła "Kędzierzyn-Koźle" utrzymuje się około pięciokilometrowy zator. Jest to związane z pracami remontowymi prowadzonymi na autostradzie w stronę granicy województw opolskiego i śląskiego.

W związku ze wzmożonym ruchem oraz pracami na opolskim odcinku autostrady A4, związanymi z przekładaniem barier separacyjnych z jezdni północnej na południową, występują spore utrudnienia na wysokości węzła "Kędzierzyn-Koźle" i dalej w kierunku Katowic.

- Na chwilę obecną zator wynosi około 4 km i ma tendencję rosnącą - podaje Punkt Informacji Drogowej. - Prosimy kierowców o zachowanie szczególnej ostrożności, odpowiedniej odległości i zwolnienie do 80 km/h na wysokości remontowanego odcinka.

W związku z utrudnieniami przejazd opolskim odcinkiem autostrady od Wrocławia w stronę Katowic wydłuża się o mniej więcej pół godziny, a utrudnienia mogą potrwać do godziny 18:00.

Prowadzone obecnie prace są związane z remontem autostrady A4. Od poniedziałku, 25 lipca rozpocznie się wymiana nawierzchni na odcinku od granicy z województwem śląskim do węzła "Kędzierzyn-Koźle".

- W związku z tym ruch zostanie skierowany na nitkę południową. W kierunku Wrocławia pojedziemy dwoma pasami ruchu, a w stronę Katowic jednym - informuje GDDKiA w Opolu.

Jednocześnie kierowcy muszą pamiętać, że wciąż zamknięty jest węzeł Strzelce Opolskie. Remont A4 ma zakończyć się do końca sierpnia tego roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gnido
22 lipca, 12:05, Gnido:

Zastanówmy się dlaczego tak jest?ano dlatego że południową nitka jest już częściowo wydzielona a jej oś jest przesunięta na południe właśnie za pomocą barier, które są rozkładane nie z zamkniętej już części tej notki tylko z jezdni północnej, na której stoi sobie samochód z HDSem i blokuje jeszcze nie zamkniętą jezdnię. Taka kretyńska organizacja pracy generuje właśnie zatory prawie pod GŚA , zatory ,które nie powinny występować gdyby ludzie odpowiedzialni za tą pracę wykazali by się choć minimalna świadomością swoich decyzji... Tak się to odbywało również w środę ... Dobrze by było Panie Redaktorze gdyby znalazła się tutaj wypowiedź tych dyletantów nadzorujących pracę z wyjaśnieniem dlaczego tak głupi sposób prowadzenia prac został zaakceptowany.

,,

G
Gnido
Zastanówmy się dlaczego tak jest?ano dlatego że południową nitka jest już częściowo wydzielona a jej oś jest przesunięta na południe właśnie za pomocą barier, które są rozkładane nie z zamkniętej już części tej notki tylko z jezdni północnej, na której stoi sobie samochód z HDSem i blokuje jeszcze nie zamkniętą jezdnię. Taka kretyńska organizacja pracy generuje właśnie zatory prawie pod GŚA , zatory ,które nie powinny występować gdyby ludzie odpowiedzialni za tą pracę wykazali by się choć minimalna świadomością swoich decyzji... Tak się to odbywało również w środę ... Dobrze by było Panie Redaktorze gdyby znalazła się tutaj wypowiedź tych dyletantów nadzorujących pracę z wyjaśnieniem dlaczego tak głupi sposób prowadzenia prac został zaakceptowany.
Wróć na i.pl Portal i.pl