Za co kochamy BIG STAR? Klasyka, która nigdy nie przemija

Materiał powstał we współpracy z BIG STAR
Ubrania BIG STAR to kronika stylu noszenia Polaków i integralny komentarz do zmieniającej się na przestrzeni dekad mody. To jedna z nielicznych rodzimych marek, która towarzyszy nam od początku przemian ustrojowych. Zobacz jak BIG STAR ubiera Polaków.

Nie bez powodu mówi się o niej „kultowa”, „legendarna”, a o jej produktach „klasyczne”, „ponadczasowe”. BIG STAR ubiera Polaków już od trzech dekad, na stałe wpisując się w historię polskiej mody. Od tamtej pory, a dokładnie od 1991 r., nieustannie bierze czynny udział w kreowaniu trendów.

Początki marki datują się znacznie wcześniej i sięgają końca lat 70. To wtedy, w 1979 r., utworzono przedsiębiorstwo o nazwie BIG STAR w Szwajcarii. Dwanaście lat później, na podstawie praw do dystrybucji, firma pojawiła się na polskim rynku. Siedziba w Kaliszu znajduje się do dziś.

Od początku istnienia marka BIG STAR specjalizuje się w tworzeniu ubrań dżinsowych. Dzięki ich jakości wykonania, unikatowości, ale i uniwersalności kolekcje BIG STAR szybko trafiły do serc Polek i Polaków. Ich spodnie dżinsowe były i są jednymi z najchętniej kupowanych, a marka jedną z najbardziej rozpoznawalnych w kraju. Słynne na cały kraj stały się również, wywodzące się z haseł reklamowych, dewizy marki jak „The Legendary Blue Jeans”, „Everybody Is a BIG STAR” czy „Your Life. Your Jeans”.

Nie stało by się to, gdyby nie ciągła chęć do doskonalenie i rozwoju marki BIG STAR, z którymi stoją głowni udziałowcy marki: Bogdan Kaczmarek i Wiesław Kostera. To oni w 2005 r. Ostatecznie przejęli BIG STAR czyniąc z niego brand w stu procentach polski. Brand, którego sieć sklepów dziś liczy sobie 250 w kraju i za granicą.

Butiki marki BIG STAR znaleźć możemy także na Słowacji, w Białorusi i w Niemczech, gdzie otwarto pierwszy zagraniczny sklep w 2009 r. Ważną datą w historii marki był także rok 2014, kiedy to BIG STAR przeszedł rebranding. Zmieniono wówczas logo oraz wystrój butików na nowocześniejszy.

W międzyczasie rozwijano skrzydło e-commerce, czyli prężnie działający dziś sklep internetowy, który obecnie obsługiwany jest przez kilkunastoosobowy zespół. Tylko w tym sezonie można na nim znaleźć ponad 500 modeli ubrań. A to wszystko sprawia, że BIG STAR należy do czołówki brandów odzieżowych w Polsce.

Kolekcje marki BIG STAR od lat postrzegane są jako nowoczesne i różnorodne. To nie tylko zasługa wykwalifikowanego zespołu projektantów, ale także ciekawych, oryginalnych kampanii reklamowych.

Jedną z najsłynniejszych była ta z 2000 r. Stworzona przez legendę fotografii, Michaela Comte, mającego na koncie m. in. sesje dla włoskiego Vogue’a, Interview czy Vanity Fair. Do historii przeszła też bohaterka tych zdjęć, czyli ówczesna kolekcja BIG STAR. Na przestrzeni lat zyskała ona status kultowej, dlatego w zeszłym roku, z okazji swojego 40-lecia, marka BIG STAR zdecydowała się ponownie wprowadzić je do produkcji.

W kolekcji znalazły się charakterystyczne dla mody przełomu wieków, a obecnie znowu w trendach, oldschoolowe dżinsy z marmurkowymi przetarciami, oversize’owe kurtki dżinsowe, szerokie swetry i T-shirty z logo.

Kolekcja idealnie oddaje ducha nostalgicznych lat 90. Ale z nostalgią patrzy się również na zdjęcia członków zespołu Lady Punk, którzy w 2017 r. Zostali twarzami BIG STAR czy jeszcze wcześniejszą, bo z 2009 r., słynną kampanię marki z Dodą. Patrząc na projekty ze zdjęć, można odnieść wrażenie, że wcale się one nie starzeją. Bo takie właśnie są ubrania BIG STAR: ponadczasowe, wszechstronne i jakościowe. To dżinsy na lata.

baner

Najnowsze oferty na Black Friday

miejsce #8

Promocja

Tarcza tnąca T41 DEBRAY

Tarcza tnąca T41 DEBRAY

1,88 zł0,88 zł-53%
Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Za co kochamy BIG STAR? Klasyka, która nigdy nie przemija - Strona Kobiet