Woda Fiji w Lidlu: hit czy kit? Naciągany i oderwany od nauki marketing budzi kontrowersje klientów Lidla [14. 3. 2019 r.]

TK
Do oferty Lidla trafiła promocja na wodę Fiji. Jest to produkt cieszący się niezwykłą popularnością w Stanach Zjednoczonych. Piją ją takie gwiazdy jak Rihanna, Beyonce czy Justin Bieber.
Do oferty Lidla trafiła promocja na wodę Fiji. Jest to produkt cieszący się niezwykłą popularnością w Stanach Zjednoczonych. Piją ją takie gwiazdy jak Rihanna, Beyonce czy Justin Bieber.
Do oferty Lidla trafiła promocja na wodę Fiji. Jest to produkt cieszący się niezwykłą popularnością w Stanach Zjednoczonych. Piją ją takie gwiazdy jak Rihanna, Beyonce czy Justin Bieber. Mimo to promocja na wodę Fiji w Lidlu i towarzyszący jej marketing jest, zdaniem ekspertów, mocno oderwany od nauki. Kontrowersje budzi przemycony w reklamie zbawienny wpływ wody Fiji na odkwaszanie organizmu.

Lidl i promocja na wodę Fiji. To marketingowy chwyt

W ofercie Lidla pojawiła się woda Fiji - produkt, cieszący się sporą popularnością w Stanach Zjednoczonych. Uwadze konsumentów nie umknął jednak fakt, że Lidl w ofercie promocyjnej nieco nagina rzeczywistość, stawiając na pierwszym miejscu marketing.

Niegazowana woda alkaliczna o delikatnym łagodnym smaku. Pochodzi ze starożytnych, głębokich źródeł na Fidżi, a jej pH wynosi 7,7 i pomaga w odkwaszaniu organizmu. - brzmi opis produktu w promocji Lidla.

Szczególne wzburzenie internautów wzbudził fakt posługiwania się terminem odkwaszania organizmu w kontekście wody. Zdaniem lekarzy zmiana zasadowości, czy kwasowości nie jest możliwa do uzyskania przez składnik diety, który w tym wypadku miałaby być woda Fiji.

ZOBACZCIE ZDJĘCIA

Nie no Lidlu lubię różne wasze produkty, ale toż to jeszcze nie 1 kwietnia. Po pierwsze nie istnieje z medycznego punktu widzenia coś takiego jak zakwaszenie organizmu. Po drugie woda to zawsze dwie cząsteczki wodoru i jedna cząsteczka tlenu. Ktoś wpadł na pomysł jak to oskubać bio-eko-napaleńców. Serio w USA ludzie płacą półtora dolca za pół litra wody? To może jest najgłupszy naród, ale bez przesady. - pisze jeden z komentujących na Instagramie sieci Lidl.

Ponadto eksperci zwracają uwagę na fakt, że na rynku jest dostępnych szereg różnych rodzaj wód posiadających:
lepsze właściwości,
niższe ceny.

Jakie właściwości ma woda Fiji z Lidla?

Cena wody Fiji to 5,49 zł za butelkę 500 ml. Fiji reklamowana jest jako woda alkaiczna. Co to znaczy? Mniej więcej tyle, że jej poziom pH jest wyższy od zwykłej wody z kranu.

Do oferty Lidla trafiła promocja na wodę Fiji. Jest to produkt cieszący się niezwykłą popularnością w Stanach Zjednoczonych. Piją ją takie gwiazdy jak Rihanna, Beyonce czy Justin Bieber.

Woda Fiji w Lidlu: hit czy kit? Naciągany i oderwany od nauk...

TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Woda Fiji w Lidlu: hit czy kit? Naciągany i oderwany od nauki marketing budzi kontrowersje klientów Lidla [14. 3. 2019 r.] - Dziennik Zachodni

Wróć na i.pl Portal i.pl