Własna sieć reklamowa

Materiał Partnera Zewnętrznego
Szybki sposób na stworzenie własnej sieci stron reklamowych w Internecie

Tanio, szybko i tylko za efekt – tak do niedawna powszechnie rozliczały swoje działania agencje marketingu w wyszukiwarkach. Dynamiczne zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google doprowadziły do odczuwalnego wzrostu jakości usług świadczonych przez Agencje SEO, ponieważ Klienci z każdym rokiem oczekują przejrzystego podejścia oraz bezpieczeństwa prowadzonych działań.

Świadomość zagrożeń jakie wynikają z prowadzenia działań niskiej jakości wymuszają stosowanie zaawansowanych rozwiązań technicznych w zakresie delegacji i zarządzania contentem. Zwiększając zasięg kampanii w Internecie trzeba pamiętać, że pełna kontrola nad komunikacją to klucz do sukcesu,
„Od początku 2015 roku zaobserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie technologiami porządkującymi tworzenie oraz zagospodarowanie contentu. Klienci zdecydowanie częściej niż kiedyś pytają o parametry związane z jakością procesu pozycjonowania oraz bezpieczeństwo. To zdecydowanie dobre wiadomości dla wszystkich Agencji świadczących usługi wysokiej jakości…” - mówi Grzegorz Kluzek z Agencji FusionMarketing.pl

Strona bez działań promocyjnych to jak armia bez broni
Tak jak bez wsparcia logistycznego, technicznego czy medycznego, żadna armia nie mogła by wygrać żadnej wojny, tak obecnie żadna firma nie jest w stanie pokonać konkurencji w Internecie bez zaplecza marketingowego. Sama witryna internetowa to za mało, aby myśleć o sukcesie biznesowym. Największe firmy bardzo precyzyjnie definiują cele marketingowe dla publikowanej treści oraz dążą do zachowania maksymalnej kontroli nad wszystkimi publikacjami.

Firmy mogą oczywiście skorzystać z wsparcia agencji interaktywnych i serwisów branżowych. Jednak to rozwiązanie nie dość, że kosztowne, to na dodatek zmuszające do dostosowania własnej strategii do wymagań zewnętrznych wydawców. Czasem nie są one zbieżne z celami naszej firmy np. brak możliwości wstawienia odnośnika czy wymuszenie stylu contentu. Własne portale publikacyjne to rozwiązanie lepsze bo pozostawia pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami promocyjnymi. Wyobraź sobie, że Twoja firma posiada sieć stron o różnych funkcjach marketingowych dzięki czemu może na nich publikować dowolny przekaz marketingowy potencjalnemu Klientowi, udzielać rabatów albo generować leady sprzedażowe – możliwości jest tak wiele.

Własna sieć reklamowa daje szerokie możliwości
- SEO - pozycjonowanie witryny firmowej w wynikach wyszukiwania na frazy związane z profilem działalności, zależy w głównej mierze od jakości treści obecnych na stronie oraz wartości i ilości linków do niej prowadzących. Nie od dziś wiadomo, że algorytm Google potrafi już odróżnić wartościowe treści od zwykłego spamu. Linkowanie z lokalizacji o wątpliwej reputacji jest w najlepszym wypadku stratą czasu. Linki powinny pochodzić ze stron związanych tematycznie z profilem działalności firmy. Mając na uwadze fakt, że linków nie można kupować, to jedynym legalnym sposobem na ich pozyskanie jest podjęcie współpracy z branżowymi portalami lub stworzenie własnej sieci serwisów tematycznych, na których zmieścimy interesujące materiały i linki. To drugie rozwiązanie jest droższe ale zapewnia pełną kontrolą nad publikacjami (miejsce i czas publikacji, kontekst publikacji, itp.) co będzie wyjątkowo istotne w prowadzeniu długofalowej kampanii marketingu internetowego.
- Content marketingu - własna sieć to możliwość dywersyfikacji kanałów dystrybucji wytworzonych we własnym zakresie lub zamówionych treści. Obecnie w ten sposób można łatwiej zwrócić uwagę klientów na ofertę firmy, niż przy pomocy standardowych kanałów reklamowych.

- kreowaniu wizerunku - trzeba pamiętać, że działania mające na celu zbudowanie pozytywnego obrazu marki w sieci prowadzone tylko przy pomocy własnej witryny są nie dość, że nieskuteczne, to na dodatek mało wiarygodne.

- brandingu - własna sieć to także idealne narzędzie do zbudowania siły i rozpoznawalności marki. Warto mieć na uwadze, że dzisiaj klienci przy wyborze produktu lub usługi zwracają szczególną uwagę na markę oraz jej „wiarygodność” w kanałach digital.

- powiększenia zasięgu i liczby klientów - przy pomocy własnej sieci stron regionalnych można znacznie powiększyć zasięg działania reklamy. Zamiast wysyłać przedstawiciela handlowego w trasę lepiej uruchomić kilkadziesiąt stron z ofertą sprofilowaną regionalnie i zbierać zamówienia bezpośrednio w centrali firmy.

Poświęć 30 minut dziennie
Działaj szeroko i pozwól aby potencjalni Klienci odnajdywali Twoje treści w miejscach, które wzbudzą zaufanie oraz podniosą prestiż Twojej firmy. Raz stworzone strony reklamowe nie wymagają żadnych dodatkowych cyklicznych prac.

Podatek cukrowy. Podreperuje budżet czy zdrowie Polaków?

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
krist

Niby podejście stare jak świat, idea dedykowanego zaplecza level 2. Pytanie czy to rozwiązanie ma szansę wyjść poza Polskę i stać się realną alternatywą dla wszystkich koncepcji, które wiele obiecują ale jednak zawsze sprowadzają SEO do rozliczania tabelek i suchych statystyk pozycji na frazy, które dla Klienta są mało opłacalne. Trzymam kciuki za każdy polski projekt!

Dodaj ogłoszenie