UWAGA! TVN Grodzisk Mazowiecki: 5-letni Dawid nie żyje, został zamordowany w samochodzie ojca. Dlaczego doszło do tragedii?

UWAGA! TVN/x-newsZaktualizowano 

Wideo

Źródło: TVN

Zobacz galerię (4 zdjęcia)
W sobotę kamera UWAGI! TVN zarejestrowała tragiczny finał poszukiwań 5-letniego Dawida. Chłopiec został najprawdopodobniej zabity nożem, w samochodzie swojego ojca - poinformowała prokuratura. Dlaczego? Czy do tego dramatu musiało dojść? Reportaż UWAGA! TVN.

Dawid zaginął 10 lipca. W sobotę grupy poszukiwawcze z Komendy Stołecznej Policji przeszukiwały prawą stronę autostrady S2 na wysokości węzła Konotopa.

O godzinie 13:43 dron zarejestrował znalezienie dziecka. Na nagraniu widać, jak dwaj policjanci znajdują ukryte w zaroślach zwłoki Dawidka.

- Miejsce ukrycia zwłok wskazuje, że nie była to pieczołowicie zaplanowana zbrodnia. Nie zostało wybrane ze szczególnym pietyzmem. Jest położone bardzo blisko trasy przejazdu i wygodne do podrzucenia zwłok, bo można zrobić to z drogi - wskazuje młodszy inspektor Andrzej Kawczyński, który przez wiele lat był szefem wydziału do Walki z Terrorem Kryminalnym i Zabójstw Komendy Stołecznej Policji.

Dawid został znaleziony w okolicach miejsca, gdzie 10 lipca, około 18:56 jego ojciec wysłał SMS do matki chłopca z informacją, że już go więcej nie zobaczy.

- Służby były blisko tego miejsca, analizowano prawidłową trasę. Ale możliwości, jakie rodzi lokalizacja telefonu pozwoliły zrobić to dopiero teraz – uważa Kawczyński.

Przypomnijmy: 10 lipca o godzinie 17 ojciec odebrał syna z domu dziadków chłopca w Grodzisku Mazowieckim. Miał odwieźć dziecko do Warszawy, gdzie mieszka jego matka. Jednak dziecko nie dotarło do matki, a blisko cztery godziny później jego ojciec został znaleziony w Grodzisku Mazowieckim. Mężczyzna rzucił się pod pociąg.

- Przesłuchano maszynistę tego pociągu. Z jego relacji wynika, że mężczyzna stał za słupem, w pewnym momencie rzucił się pod pociąg. Zginął na skutek poniesionych obrażeń – mówi Łukasz Łapczyński, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

Policjanci szybko powiązali samobójstwo ojca z zaginięciem dziecka. Od razu przesłali mediom zdjęcia poszukiwanego dziecka i samochodu, którym jeździł ojciec. Udało się zdobyć nagrania z monitoringu z okolic Grodziska Mazowieckiego.

- To działanie policji zmierzające do zdobycia, jak największej wiedzy. Ujawnienie takich danych powoduje, że ludzie przypominają sobie pewne fakty. Samo stwierdzenie, że zaginał 5-latek, który był w towarzystwie ojca, nie uruchamia pokładów pamięci – mówi Kawczyński i dodaje: Każde poszukiwania, zwłaszcza poszukiwania dziecka, to sprawa trudna, bo walczy się w niej o życie.

Tymi historiami kryminalnymi żyła cała Polska. Scenariusze h...

Udało odtworzyć się, jak mogły wyglądać ostatnie chwile życia Dawidka i jego ojca.

- Paweł Ż. jechał w kierunku Warszawy, były logowania telefonu, następnie zawrócił w kierunku Grodziska Mazowieckiego. W czasie przejazdu doszło do krótkiego kontaktu telefonicznego. Matka dziecka rozmawiała z Dawidem. Ta rozmowa nie była niepokojąca. Na dalszym etapie, kilkanaście minut później doszło do wymiany korespondencji za pośrednictwem komunikatora internetowego. Ta korespondencja budziła niepokój. Następnie telefon został wyłączony – mówi prokurator Łapczyński.

To była największa akcja poszukiwawcza w historii policji. Przez pierwsze pięć dni policjanci wspomagani byli przez: Wojska Obrony Terytorialnej, wolontariuszy z PCK i różnych grup ratowniczych. Z Niemiec przyjechały psy tropiące. Wykorzystano nawet policyjne śmigłowce, których piloci tak, jak wszyscy zaangażowani w poszukiwania mieli przepatrzeć teren wzdłuż autostrady pomiędzy Warszawą a Grodziskiem Mazowieckim.

11. dnia akcji, policja zaprosiła jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego.

- Miałem zostać zawieziony przez policję do mieszkania sprawcy i ofiary tej tragedii, i tam miałem wykonywać wizję. Po przyjeździe do Warszawy czekał na mnie radiowóz. Wyszedł policjant z policjantką i powiedział, że jest postęp w sprawie – mówi Jackowski.

Kawczyński przyznaje, że od początku zakładał, że tragiczny finał poszukiwań.

- Nie wiem, dlaczego tak się stało. Są dwa warianty, pierwszy taki, że sytuacja wymknęła się spod kontroli. Nie było to zaplanowane to był splot pewnych wydarzeń. Sytuacja wyprzedziła jego plany, a później samobójstwo ojca było efektem wyrzutów sumienia, efektem braku możliwości pogodzenia się z tym, co się stało. Drugi wariant to impulsywne działanie po konflikcie z matką i podejście do tego na zasadzie; „Skoro ja nie, to ty też nie” [będziesz opiekować się dzieckiem – red.].

Oficjalnie potwierdziły się wcześniejsze informacje Uwagi!, o tym, że ojciec Dawida miał długi, co mogło wynikać z uzależnienia od hazardu. Matka 5-latka zgłosiła policji, że była ofiarą przemocy.

Dawid Żukowski nie żyje. Największe poszukiwania w historii....

- Kobieta jakieś trzy tygodnie przed zdarzeniem zdecydowała się wyprowadzić od Pawła Ż. Nie układało się między nimi najlepiej. Dochodziło do nieporozumień, konfliktów. Pod koniec czerwca kobieta złożyła do prokuratury w Grodzisku Mazowieckim zawiadomienie o przestępstwie znęcania się nad nią przez męża. Z treści zawiadomienia wynika, że dochodziło do aktów znęcania się psychicznego – mówi prokurator Łapczyński.

Matka Dawida napisała do naszej redakcji wzruszający list.

„Szanowni Państwo. Składam podziękowania służbom, które z ogromną determinacją, nie szczędząc środków i wysiłku prowadziły akcję poszukiwawczą. Dziękuję lokalnej społeczności, mediom, wszystkim tym, którym los mojego synka nie był obojętny, którzy do końca okazywali wsparcie, wierząc w szczęśliwe zakończenie. Proszę o modlitwę”.

POLECAMY W SERWISIE POLSKATIMES.PL:

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 163

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Zamiast wygadywać głupoty niech się Policja zajmie ustaleniem komu był winien pieniądze. Krążył jakby był z kimś umówiony. Może ten "ktoś" usiadł obok dziecka na tylnym siedzeniu?

L
Lisek
2019-08-15T13:21:15 02:00, Gość:

Kogo dzisiaj to interesuje?,racze nikogo!

Mnie interesuje nadal i czekam na wynik dochodzenia prokuratury, ale niestety tak to jest w naszym chory kraju że tragedia w społeczeństwie jest tak długo jak media to nagłaśniają a w rodzinie zostaje na zawsze. Zacytuję tu słowa jakie napisałem na Wp ,,za 2-3 tygodnie wszyscy zapomną o ty a smutek i tragedia zostanie w rodzinie na wieczność,,

G
Gość
2019-07-26T18:35:15 02:00, Gość:

Mam to samo zdanie co "gość" ...największy dramat i największą ofiarą jest tu ojciec!!!....Bardzo współczuje temu młodemu człowiekowi chwil przed samobójstwem....to koszmar myśleć o tym.... był zupełnie sam, ze swoimi dramatami...a matka???....śmiechu warte...jeśli stać ja na publikacje dziękczynności dla policji.....dziecko zaś niewiele wiedziało, to była bardzo krótka chwila....a życie?....ojciec jego też mial życie przed sobą i był naprawdę wspaniałym człowiekiem....nikt mu nie pomógl a żona się psychicznie nad nim znęcala.....i ma to co chciala....odzyskala wolnośc

2019-07-26T21:06:39 02:00, Gość:

Ojciec narobił długów a potem się wyżywal na rodzinie,jaka z niego ofiara ofiarą jest tu jego rodzina

2019-07-26T21:30:53 02:00, IO:

Był wspaniałym człowiekiem! Będzie przeklęty po wsze czasy. A dziecko nic nie czuło? Chyba cię pogięło że tak myślisz

2019-07-26T21:44:03 02:00, Gość:

Słaby był psychicznie mógł się sam zlikwidować

2019-07-27T05:47:59 02:00, AS:

Dziecko nic nie czuło ty idioto!!!!!

Ten dzieciaczek dostał od tego skur.....11 ciosów nożem, gdzie, aż z bólu i szoku zsikał się pod siebie. Mimo, iż nie znałem tego dziecka, bardzo mu współczuję i oddałbym wiele, żeby żyło. Ten niby ojciec, morderca niech się smaży w piekle, nic nie tłumaczy jego czynu, NIC!!!!!!!!!

2019-07-27T16:00:45 02:00, Gość:

czy wiesz, że każdy po śmierci się zsikuje bo puszczają wiązadła?

Cierpiał bardzo ojciec, dziecka cierpienie było krótką chwilą....

Dramat tu jest podwójny i koniec.

Nie wiadomo czy zabił ojciec.....

2019-07-28T14:03:56 02:00, Gość:

Osoba, która to napisała, chyba nie jest przy zdrowych zmysłach. ,, Ojciec miał życie przed sobą,, a Dawid nie miał? Temu dziecku nie dane było dożyć nawet tych lat, które przeżył jego morderca. Krotko i bezboleśnie umierał? A Ty wiesz jak szybko umarł? Po którym ciosie? Kto to pisze? Rodzina zabójcy? To jest chore i komentujący powinien zasięgnąć porady psychiatry, bo normalny nie jest na pewno!

2019-07-29T16:51:15 02:00, Mama:

Kto to pisze, tak sie zastanawiam!Napewno rodzine..

Bo nikt inny nie napisze o tym śmieciu dobrego słów, niech sie w people snazzy, na tyle zasłużył dzieciobójca!!!

2019-07-31T23:23:34 02:00, Gość:

nie, nie jestem z rodziny....

ale myślę a nie kieruję się emocjami i powiem raz jeszcze : najwiekszy dramat w tej tragedii to dramat ojca i Jego cierpienie

2019-08-15T13:32:52 02:00, IO:

Ale z ciebie filozof

U ciebie w domu wszyscy zdrowi?

I
IO
2019-07-26T18:35:15 02:00, Gość:

Mam to samo zdanie co "gość" ...największy dramat i największą ofiarą jest tu ojciec!!!....Bardzo współczuje temu młodemu człowiekowi chwil przed samobójstwem....to koszmar myśleć o tym.... był zupełnie sam, ze swoimi dramatami...a matka???....śmiechu warte...jeśli stać ja na publikacje dziękczynności dla policji.....dziecko zaś niewiele wiedziało, to była bardzo krótka chwila....a życie?....ojciec jego też mial życie przed sobą i był naprawdę wspaniałym człowiekiem....nikt mu nie pomógl a żona się psychicznie nad nim znęcala.....i ma to co chciala....odzyskala wolnośc

2019-07-26T21:06:39 02:00, Gość:

Ojciec narobił długów a potem się wyżywal na rodzinie,jaka z niego ofiara ofiarą jest tu jego rodzina

2019-07-26T21:30:53 02:00, IO:

Był wspaniałym człowiekiem! Będzie przeklęty po wsze czasy. A dziecko nic nie czuło? Chyba cię pogięło że tak myślisz

2019-07-26T21:44:03 02:00, Gość:

Słaby był psychicznie mógł się sam zlikwidować

2019-07-27T05:47:59 02:00, AS:

Dziecko nic nie czuło ty idioto!!!!!

Ten dzieciaczek dostał od tego skur.....11 ciosów nożem, gdzie, aż z bólu i szoku zsikał się pod siebie. Mimo, iż nie znałem tego dziecka, bardzo mu współczuję i oddałbym wiele, żeby żyło. Ten niby ojciec, morderca niech się smaży w piekle, nic nie tłumaczy jego czynu, NIC!!!!!!!!!

2019-07-27T16:00:45 02:00, Gość:

czy wiesz, że każdy po śmierci się zsikuje bo puszczają wiązadła?

Cierpiał bardzo ojciec, dziecka cierpienie było krótką chwilą....

Dramat tu jest podwójny i koniec.

Nie wiadomo czy zabił ojciec.....

2019-07-28T14:03:56 02:00, Gość:

Osoba, która to napisała, chyba nie jest przy zdrowych zmysłach. ,, Ojciec miał życie przed sobą,, a Dawid nie miał? Temu dziecku nie dane było dożyć nawet tych lat, które przeżył jego morderca. Krotko i bezboleśnie umierał? A Ty wiesz jak szybko umarł? Po którym ciosie? Kto to pisze? Rodzina zabójcy? To jest chore i komentujący powinien zasięgnąć porady psychiatry, bo normalny nie jest na pewno!

2019-07-29T16:51:15 02:00, Mama:

Kto to pisze, tak sie zastanawiam!Napewno rodzine..

Bo nikt inny nie napisze o tym śmieciu dobrego słów, niech sie w people snazzy, na tyle zasłużył dzieciobójca!!!

2019-07-31T23:23:34 02:00, Gość:

nie, nie jestem z rodziny....

ale myślę a nie kieruję się emocjami i powiem raz jeszcze : najwiekszy dramat w tej tragedii to dramat ojca i Jego cierpienie

Ale z ciebie filozof

I
IO
2019-08-15T13:21:15 02:00, Gość:

Kogo dzisiaj to interesuje?,racze nikogo!

To komentuj sprawy które cię interesują

I
IO
2019-08-13T16:40:28 02:00, Zimny oklad:

Taka prawda..napisal ze najwieksza ofiara byl ojciec..Mysle ze wielu facetow jest ofiarami zyciowymi.Nie radza sobie z emocjami..alkoholem..hazardem i brakiem odpowiedzialnosci..przemocy.Ogolnie zyciowe kaleki jak ten ojciec opisana powyzej.Tacy traktuja swoje dzieci jak skutek uboczny zwiazku dlatego tak latwo przychodzi im odegranie sie na nich za swoje nieudactwo.Taki egoista zniszczyl zycie swojej rodzinie, dziecku rodzicom i bylej zonie.Szkoda ze nie ma kary za jego zbrodnie tam gdzie poszedl..

Nareszcie ktoś dobrze napisał

G
Gość

Kogo dzisiaj to interesuje?,racze nikogo!

W
Winnu
2019-08-12T13:26:28 02:00, Łzy :(:

Nie mogę do dziś dzień się z tym pogodzić :(( nie raz jak spojrzę na zdjęcie Dawidka to uruchamiają się silne łzy :( jak to mogło się stać, czemu ten świat jest taki zepsuty :( Ludzie, jestem normalnie w rozsypce mimo że mam synka 2,5 letniego to dziecko strasznie przeżyło :( nie mogę sobie wyobrazić :(

2019-08-12T14:29:46 02:00, Gość:

zacznij żyć wlasnym zyciem pilnuj swojego dziecko skończcie z tą sensacją roztrząsanie tematu jak w maglu

Jebał Ciebie pies. Moje dziecko moja sprawa. Jemu na pewno miłości braknąć nie będzie.

A
Anna
2019-07-26T18:35:15 02:00, Gość:

Mam to samo zdanie co "gość" ...największy dramat i największą ofiarą jest tu ojciec!!!....Bardzo współczuje temu młodemu człowiekowi chwil przed samobójstwem....to koszmar myśleć o tym.... był zupełnie sam, ze swoimi dramatami...a matka???....śmiechu warte...jeśli stać ja na publikacje dziękczynności dla policji.....dziecko zaś niewiele wiedziało, to była bardzo krótka chwila....a życie?....ojciec jego też mial życie przed sobą i był naprawdę wspaniałym człowiekiem....nikt mu nie pomógl a żona się psychicznie nad nim znęcala.....i ma to co chciala....odzyskala wolnośc

2019-08-13T00:38:08 02:00, Gość:

Masakra! Jak można takie głupoty pisać to mi się w głowie nie mieści. Skoro ojciec nie umiał sobie poradzić trzeba było iść do specjalisty a samobójstwo popełnił bo prawdopodobnie z wyrzutów sumienia iż zabił syna lub ze strachu przed wiezieniem. Nie ma najmniejszego usprawiedliwienia dla psychopaty, który odbiera komuś życie! Żona się nad nim znęcala?! Śmiechu warte. W życiu nie byłabym z czlowiekiem, który swoją wyplate przewala na hazard. Matka chłopca tak samo sama z synem miała już dość takiego małżeństwa i chciała zacząć życie spokojniejsze bez męża, wiele kobiet na to się decyduje dlatego tak wiele jest samotnych matek ale nikt za słowa o rozwodzie nie zabija dzieci z zemsty na drugim człowieku! Nie ma dla ojca usprawiedliwienia, który z zimna krwią morduje własne dziecko, odbiera mu szansę na poznanie świata! Nie wiem kto pisał ten komentarz ale sam powinien iść do psychiatry!

2019-08-13T07:19:16 02:00, Taka prawda:

Wy wszystkie tak mówicie że nie byłybyście z kimś takim a mimo tego dalej siedzicie bo kochacie i wierzycie że się zmieni jesteście głupie i tyle. A porządni faceci nikt ich nie chce kobiety same wybierają sobie takich świrów a potem się dziwią.

A gdzie sa ci porzadni?Sam sie za takiego uwazasz?

Z
Zimny oklad

Taka prawda..napisal ze najwieksza ofiara byl ojciec..Mysle ze wielu facetow jest ofiarami zyciowymi.Nie radza sobie z emocjami..alkoholem..hazardem i brakiem odpowiedzialnosci..przemocy.Ogolnie zyciowe kaleki jak ten ojciec opisana powyzej.Tacy traktuja swoje dzieci jak skutek uboczny zwiazku dlatego tak latwo przychodzi im odegranie sie na nich za swoje nieudactwo.Taki egoista zniszczyl zycie swojej rodzinie, dziecku rodzicom i bylej zonie.Szkoda ze nie ma kary za jego zbrodnie tam gdzie poszedl..

T
Taka prawda
2019-07-26T18:35:15 02:00, Gość:

Mam to samo zdanie co "gość" ...największy dramat i największą ofiarą jest tu ojciec!!!....Bardzo współczuje temu młodemu człowiekowi chwil przed samobójstwem....to koszmar myśleć o tym.... był zupełnie sam, ze swoimi dramatami...a matka???....śmiechu warte...jeśli stać ja na publikacje dziękczynności dla policji.....dziecko zaś niewiele wiedziało, to była bardzo krótka chwila....a życie?....ojciec jego też mial życie przed sobą i był naprawdę wspaniałym człowiekiem....nikt mu nie pomógl a żona się psychicznie nad nim znęcala.....i ma to co chciala....odzyskala wolnośc

2019-08-13T00:38:08 02:00, Gość:

Masakra! Jak można takie głupoty pisać to mi się w głowie nie mieści. Skoro ojciec nie umiał sobie poradzić trzeba było iść do specjalisty a samobójstwo popełnił bo prawdopodobnie z wyrzutów sumienia iż zabił syna lub ze strachu przed wiezieniem. Nie ma najmniejszego usprawiedliwienia dla psychopaty, który odbiera komuś życie! Żona się nad nim znęcala?! Śmiechu warte. W życiu nie byłabym z czlowiekiem, który swoją wyplate przewala na hazard. Matka chłopca tak samo sama z synem miała już dość takiego małżeństwa i chciała zacząć życie spokojniejsze bez męża, wiele kobiet na to się decyduje dlatego tak wiele jest samotnych matek ale nikt za słowa o rozwodzie nie zabija dzieci z zemsty na drugim człowieku! Nie ma dla ojca usprawiedliwienia, który z zimna krwią morduje własne dziecko, odbiera mu szansę na poznanie świata! Nie wiem kto pisał ten komentarz ale sam powinien iść do psychiatry!

Wy wszystkie tak mówicie że nie byłybyście z kimś takim a mimo tego dalej siedzicie bo kochacie i wierzycie że się zmieni jesteście głupie i tyle. A porządni faceci nikt ich nie chce kobiety same wybierają sobie takich świrów a potem się dziwią.

G
Gość
2019-08-12T13:26:28 02:00, Łzy :(:

Nie mogę do dziś dzień się z tym pogodzić :(( nie raz jak spojrzę na zdjęcie Dawidka to uruchamiają się silne łzy :( jak to mogło się stać, czemu ten świat jest taki zepsuty :( Ludzie, jestem normalnie w rozsypce mimo że mam synka 2,5 letniego to dziecko strasznie przeżyło :( nie mogę sobie wyobrazić :(

2019-08-12T14:29:46 02:00, Gość:

zacznij żyć wlasnym zyciem pilnuj swojego dziecko skończcie z tą sensacją roztrząsanie tematu jak w maglu

2019-08-12T19:39:30 02:00, Ojciec:

Co ty taki nerwowy, kolega jego czy co!

Sam mam syna w podobnym wieku i niewyobrażam sobie czegoś takiego co ten dzieciobójca zrobił!

Co to dziecko zawiniło? Nic, chciało żyć, cieszyć sie życiem a ten śmieć pozbawił go tego, niech sie smaży w piekle, na tyle zasłóżył!

Niestety ostatnio coraz częściej słyszy się o zabójstwach dzieci. Nie wiem co się dzieje z tymi ludźmi. Mam dwójkę dzieci synka lat 7 i córcię niecałe 2 latka i życie bym za nich oddala... Nie wyobrażam sobie gdyby ktoś zrobił im krzywdę dlatego nie mogę pojąć tych okrucieństw na świecie na bezbronnych maluszkach 😣

G
Gość
2019-07-26T18:35:15 02:00, Gość:

Mam to samo zdanie co "gość" ...największy dramat i największą ofiarą jest tu ojciec!!!....Bardzo współczuje temu młodemu człowiekowi chwil przed samobójstwem....to koszmar myśleć o tym.... był zupełnie sam, ze swoimi dramatami...a matka???....śmiechu warte...jeśli stać ja na publikacje dziękczynności dla policji.....dziecko zaś niewiele wiedziało, to była bardzo krótka chwila....a życie?....ojciec jego też mial życie przed sobą i był naprawdę wspaniałym człowiekiem....nikt mu nie pomógl a żona się psychicznie nad nim znęcala.....i ma to co chciala....odzyskala wolnośc

Masakra! Jak można takie głupoty pisać to mi się w głowie nie mieści. Skoro ojciec nie umiał sobie poradzić trzeba było iść do specjalisty a samobójstwo popełnił bo prawdopodobnie z wyrzutów sumienia iż zabił syna lub ze strachu przed wiezieniem. Nie ma najmniejszego usprawiedliwienia dla psychopaty, który odbiera komuś życie! Żona się nad nim znęcala?! Śmiechu warte. W życiu nie byłabym z czlowiekiem, który swoją wyplate przewala na hazard. Matka chłopca tak samo sama z synem miała już dość takiego małżeństwa i chciała zacząć życie spokojniejsze bez męża, wiele kobiet na to się decyduje dlatego tak wiele jest samotnych matek ale nikt za słowa o rozwodzie nie zabija dzieci z zemsty na drugim człowieku! Nie ma dla ojca usprawiedliwienia, który z zimna krwią morduje własne dziecko, odbiera mu szansę na poznanie świata! Nie wiem kto pisał ten komentarz ale sam powinien iść do psychiatry!

O
Ojciec
2019-08-12T13:26:28 02:00, Łzy :(:

Nie mogę do dziś dzień się z tym pogodzić :(( nie raz jak spojrzę na zdjęcie Dawidka to uruchamiają się silne łzy :( jak to mogło się stać, czemu ten świat jest taki zepsuty :( Ludzie, jestem normalnie w rozsypce mimo że mam synka 2,5 letniego to dziecko strasznie przeżyło :( nie mogę sobie wyobrazić :(

2019-08-12T14:29:46 02:00, Gość:

zacznij żyć wlasnym zyciem pilnuj swojego dziecko skończcie z tą sensacją roztrząsanie tematu jak w maglu

Co ty taki nerwowy, kolega jego czy co!

Sam mam syna w podobnym wieku i niewyobrażam sobie czegoś takiego co ten dzieciobójca zrobił!

Co to dziecko zawiniło? Nic, chciało żyć, cieszyć sie życiem a ten śmieć pozbawił go tego, niech sie smaży w piekle, na tyle zasłóżył!

N
Neo78

Szkoda chłopca. Ufał ojcu do końca, nawet jak ten go dźgnął dalej mu ufał. Żegnaj mały Dawidku [*]

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3