Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty. Spółka PGE ostrzega przed oszustami nie po raz pierwszy

Ewa Andruszkiewicz
Przed fałszywymi e-mailami wzywającymi do uregulowania rzekomych zaległości spółka PGE ostrzega już nie po raz pierwszy
Przed fałszywymi e-mailami wzywającymi do uregulowania rzekomych zaległości spółka PGE ostrzega już nie po raz pierwszy 123rf
Polska Grupa Energetyczna ostrzega przed oszustami, podszywającymi się pod pracowników spółki i rozsyłającymi fałszywe e-maile wzywające do zapłaty. Wiadomości o tej treści trafiają zarówno do klientów indywidualnych, jak i do samorządów, firm i instytucji. Przedstawiciele PGE apelują o ostrożność.

Przed fałszywymi e-mailami wzywającymi do uregulowania rzekomych zaległości spółka PGE ostrzega już nie po raz pierwszy.

ZOBACZ!

- Tym razem wiadomości przesyłane są z adresu [email protected]. _Nadawca, podpisujący się jako Anna Szulc, informuje o rzekomo błędnym wyliczeniu wcześniejszej faktury i wzywa do uregulowania wskazanej różnicy - mówi Mariusz Majewski, rzecznik PGE Obrót.

W fałszywych e-mailach pojawia się również ostrzeżenie o naliczeniu odsetek w przypadku nieuregulowania wskazanej w wiadomości kwoty zadłużenia.

- Przypominamy, że fałszywe wiadomości są wysyłane do klientów PGE Obrót również z adresu [email protected]. Prosimy o zachowanie szczególnej uwagi i niewpłacanie pieniędzy na numer konta przekazywany w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z infolinią PGE pod nr tel.: (+48) 422 222 222 - kontynuuje Mariusz Majewski.

Zgłoszenia dotyczące fałszywych e-maili spółka odnotowuje w całej Polsce.

- Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Co roku, w ramach Towarzystwa Obrotu Energią, spółka włącza się w ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź, kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku. Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów - dodaje.

Przedstawiciele spółki zapowiadają także, że sprawę fałszywych e-maili zgłoszą do prokuratury.

POLECAMY w SERWISIE DZIENNIKBALTYCKI.PL:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki