Turystka z Poznania chce zwrotu pieniędzy od firmy turystycznej Grecos Holiday. Warunki wypoczynku nie spełniły jej oczekiwań

Marta Żbikowska
Miały być wakacje marzeń, a skończyło się reklamacją.
Miały być wakacje marzeń, a skończyło się reklamacją. Czytelniczka
Brudne pokoje i stołówka, glony w kratce ociekowej basenu, nadgniłe pomarańcze i sfermentowane arbuzy jako przekąski – tak według pani Justyny wyglądały wakacje na Korfu, gdzie wyjechała kobieta wraz z koleżankami i dziećmi. Jej reklamacja nie została uwzględniona przez firmę Grecos Holiday, ale klientka nie zamierza odpuszczać i zapowiada, że wystąpi na drogę sądową.

Wykupując pobyt na greckiej wyspie Korfu pani Justyna skorzystała z oferty All Inclusive firmy Grecos Holiday. Wybrała trzygwiazdkowy hotel Summertime Village, gdzie za pobyt wraz z córką zapłaciła ponad 4 tysiące złotych.

– Standard tego hotelu absolutnie nie odpowiadał gwiazdkom – mówi pani Justyna. – Wyglądało to tak, jakby zdjęcia, które wcześniej widziałam, były zrobione z piętnaście lat temu. Wtedy może rzeczywiście był to nowoczesny hotel. Obecnie to niszczejący obiekt, wszędzie jest brudno, w stołówce całe dnie nikt nie sprząta, resztki jedzenia po posiłkach pozostają tam przez wiele godzin.

Rozczarowana klientka pierwszą reklamację złożyła jeszcze podczas pobytu w Grecji. – Pierwsze problemy pojawiły się w momencie zakwaterowania – mówi pani Justyna.

Sprawa dotyczyła noclegu jednej z kobiet, dla której nie było miejsca w wybranym ośrodku. Z dziewięcioletnią córką miała ona nocować w obiekcie znacznie oddalonym od hotelu Summertime Village. – Warunki, które zastała moja znajoma w wyznaczonym miejscu były dramatyczne – wspomina pani Justyna. – Była to nora w suterenie, dlatego koleżanka odmówiła przyjęcia tej propozycji. Spałyśmy więc w sześć osób w pokoju czteroosobowym. Dopiero wieczorem następnego dnia pojawiła się rezydentka i po awanturze znalazł się pokój dla koleżanki i jej dziecka.

„Hotel przydzielił państwu osobne pokoje – odpowiedział na skargę przedstawiciel firmy Grecos. – Wszelkie prośby o dodatkowe świadczenia typu widok na morze, basen czy ogród, zakwaterowanie w pokoju na konkretnym piętrze kierujemy do hotelu. Zastrzegamy, że świadczeń tych nie można egzekwować jako zagwarantowanych, gdyż są one traktowane jako prośba.”

Odpowiedź organizatora wypoczynku zbulwersowała panią Justynę. – Ta argumentacja w ogóle nie odnosi się do mojej reklamacji – mówi pani Justyna. – Czuję się, jak w epicentrum akcji filmu „Miś”.

Turyści z Poznania czują się oszukani. Urlop spędzili tułając się po hotelach

Pani Justyna nie jest pierwszą niezadowoloną klientką firmy Grecos. W ubiegłym roku opisywaliśmy nieudane wakacje pana Bartka, który również wybrał się do Grecji. Na miejscu okazało się, że dla kilkunastu osób nie ma miejsc w wybranym hotelu.

Zostali oni zakwaterowani w ośrodkach o znacznie niższym standardzie. Na posiłki mieli dojeżdżać każdego dnia taksówkami. Gdy pan Bartek nie zgodził się na takie rozwiązanie, wskazano mu inny hotel. Tym razem w centrum miasta znacznie oddalony od plaży.

– Podczas tego pobytu w Grecji, większość czasu zajęło nam przepakowywanie i jeżdżenie od hotelu do hotelu – wspomina pan Bartek swoje koszmarne wakacje. Po powrocie mężczyzna wynajął adwokata, który w jego imieniu zawarł ugodę z firmą Grecos. Poznaniak odzyskał wszystkie pieniądze wydane na nieudany wypoczynek.

Zobacz zdjęcia warunków, jakie zastała na miejscu Pani Justyna:

Zobacz też:

Język polski sprawia wiele trudności nie tylko obcokrajowcom. Oto 25 najczęstszych błędów, które popełniają Polacy! Sprawdź je i przekonaj się, które formy są poprawne, a których bezwzględnie należy unikać.Kliknij tutaj i przejdź do kolejnych slajdów --->

Polska język, trudna język. Oto 25 błędów, które popełniamy ...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Turystka z Poznania chce zwrotu pieniędzy od firmy turystycznej Grecos Holiday. Warunki wypoczynku nie spełniły jej oczekiwań - Głos Wielkopolski

Wróć na i.pl Portal i.pl