Gdy w zeszłym roku kupowaliśmy wakacje na jednej z hiszpańskich wysp, to na miesiąc przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że samolot wyleci z Katowic ok. godz. 6, a w hotelu będziemy przed południem - mówią pan Jakub ze swoją żoną, Dagmarą. - Niestety, na tydzień przed wyjazdem dostaliśmy informację, że lot jest przesunięty dopiero na godz. 16, więc na miejscu byliśmy przed 21. Straciliśmy w ten sposób pół dnia, i bardzo tego żałowaliśmy - wspominają.
Dodają, że lot powrotny również był przesunięty na późniejszą godzinę, więc zostali wymeldowani z hotelu i oczekiwali „na walizkach” na powrót.
UOKiK prowadzi w tej chwili 12 postępowań wyjaśniających, które dotyczą m.in. sposobu, w jaki biura podróży informują swoich pasażerów o zmianie godzin lotów oraz sposobu, w jaki biura rozpatrują reklamacje z tego tytułu (Neckermann Polska, Nowa Itaka, Rainbow Tours, Tui Poland).
CZYTAJ WIĘCEJ
OPÓŹNIENIA, ZMIANY TERMINÓW I WARUNKÓW - TAK OSZUKUJĄ BIURA PODRÓŻY
Wspaniały Maluch Toma Hanksa w najdrobniejszych detalach
Znasz język śląski? Dopasuj słowa do opisu
Wielka woda 1997. Zobacz niezwykły dokument multimedialny, który przygotowaliśmy z okazji 20-rocznicy wydarzeń z lipca 1997 roku. Archiwalne filmy, zdjęcie i teksty. Zachęcamy, by oglądać w trybie pełnoekranowym komputera.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?