Tragedia na A4. Pod Wrocławiem bus wbił się w ciężarówkę. Nie żyje jedna osoba

Nadia Szagdaj
Nadia Szagdaj
Na trasie w kierunku Wrocławia, na wysokości między węzłami Kostomłoty i Kąty Wrocławskie, bus z impetem wjechał w ciężarówkę.
Na trasie w kierunku Wrocławia, na wysokości między węzłami Kostomłoty i Kąty Wrocławskie, bus z impetem wjechał w ciężarówkę. Jaroslaw Jakubczak / Polska Press / zdjęcie ilustracyjne
W nocy z 28 na 29 kwietnia pod Wrocławiem miał miejsce wypadek ze skutkiem śmiertelnym. Bus dosłownie wbił się w ciężarówkę. Jedna osoba nie żyje.

Do wypadku doszło przed godziną 3:00, 29 kwietnia. Na trasie w kierunku Wrocławia, między węzłami Kostomłoty i Kąty Wrocławskie, bus z impetem wbił się w ciężarówkę. Śmierć poniosła jedna osoba.

Około 4:00 nad ranem na miejsce tragedii dotarł prokurator. Czynności z jego udziałem trwały do godziny 7:00. Na miejscu wciąż są utrudnienia w ruchu, a długość zatoru, który powstał w wyniku blokady drogi wynosi kilka kilometrów.

W związku z objęciem przez prokuraturę sprawy, policja nie udziela informacji co do przyczyn wypadku. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zginął kierowca busa. Mężczyzna wjechał w tym ciężarówki, która wyhamowała przez tworzącym się w tym miejscu spowolnieniem.

Tu doszło do wypadku:

Dodajmy, że w tym samym miejscu na A4, po godzinie 1:00 zderzyły się dwie osobówki. Samochody zajmowały po jednym pasie, w odległości ok. 150 metrów od siebie, przez co trudno było tamtędy przejechać. W wyniku tego wypadku jedna osoba została ranna.

Obecnie ruch powinien wracać do normy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wypadek na Obwodnicy Trójmiasta

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Tragedia na A4. Pod Wrocławiem bus wbił się w ciężarówkę. Nie żyje jedna osoba - Gazeta Wrocławska

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zdzich
Strzelił samobója
G
Gość
29 kwietnia, 8:43, www.tirynatory.pl:

Czyżby znowu TIR w akcji?

29 kwietnia, 08:43, www.tirynatory.pl:

.

29 kwietnia, 8:46, oli:

Noo :) Jakiś tępak znowu wyebał się w ciężarówkę:)

Licencja, tachograf i zabezpieczenia finansowe będą obowiązkowe dla kierowców aut dostawczych powyżej 2500 kg DMC. Zmiany dotyczą transportu międzynarodowego.  

https://www.se.pl/auto/nowosci/licencja-i-tachograf-obowiazkowe-rowniez-w-busach-wazne-zmiany-dla-kierowcow-aut-dostawczych-powyzej-2-5-t-dmc-aa-DTq8-jYdq-iG7U.html

G
Gość
Regulacje dotyczące obowiązku instalowania tachografów zostały formalnie przegłosowane. Jeśli Rada UE przyjmie pakiet mobilności – tacho w busach stanie się rewolucją w międzynarodowych przewozach drogowych tak zwanymi małymi pojazdami. Niezależnie od tego, już teraz, jeżdżąc na Zachód, polscy busiarze powinni pamiętać, że w wielu państwach europejskich przepisy o czasie pracy kierowcy są dużo bardziej restrykcyjne i bezwzględnie egzekwowane, w tym również oczywiście dla pojazdów poniżej 3,5 ton. We Francji na przykład, zgodnie z niedawną aktualizacją wytycznych w przepisach o godzinach pracy – wszyscy kierowcy (w tym zagraniczni), zobowiązani są do zapisywania przepracowanych godzin i odpoczynków w Książce Kontroli (Livert individuel de contrôle), ale może być to również inny dokument, potwierdzający czas pracy. Za ich brak grożą wysokie kary - od 90 do nawet 750 euro – komentuje ekspert OCRK.

Istotne zmiany zostały przegłosowane w Parlamencie Europejskim. Licencja, tachograf i zabezpieczenia finansowe będą obowiązkowe dla kierowców aut dostawczych powyżej 2500 kg DMC. Zmiany dotyczą transportu międzynarodowego.  

https://www.se.pl/auto/nowosci/licencja-i-tachograf-obowiazkowe-rowniez-w-busach-wazne-zmiany-dla-kierowcow-aut-dostawczych-powyzej-2-5-t-dmc-aa-DTq8-jYdq-iG7U.html
G
Gość
29 kwietnia, 8:43, www.tirynatory.pl:

Czyżby znowu TIR w akcji?

29 kwietnia, 8:59, Gość:

BUS wracał z pracownikami z Niemiec

Kierowcy BUSów jeżdżą bez zmiany kierowców na powrót , więc po 3 godzinach wraca ok 800 km i zagraża życiu pasażerów

G
Gość
29 kwietnia, 8:43, www.tirynatory.pl:

Czyżby znowu TIR w akcji?

BUS wracał z pracownikami z Niemiec

o
oli
29 kwietnia, 8:43, www.tirynatory.pl:

Czyżby znowu TIR w akcji?

29 kwietnia, 08:43, www.tirynatory.pl:

.

Noo :) Jakiś tępak znowu wyebał się w ciężarówkę:)

Wróć na i.pl Portal i.pl