Topowe modelki w kalendarzu świętokrzyskiej firmy Defro. Zobacz gorące zdjęcia

Dorota Klusek
Zuzanna Brzezińska, bohaterka drugiego dnia sesji
Zuzanna Brzezińska, bohaterka drugiego dnia sesji www.rzodeczko.com
Zakończyły się zdjęcia do kalendarza znanej świętokrzyskiej firmy Defro na 2017 rok. Będą artystyczne i zmysłowe. Towarzyszyliśmy pracom na planie w sobotę, 16 lipca i w poniedziałek 18 lipca.

Firma Defro z Rudy Strawczyńskiej jest jednym z liderów wśród producentów kotłów centralnego ogrzewania w kraju, choć zdobywa także kolejne rynki w Europie. - Pokazać kotły, czyli ciepło, energię i kobietę to duże wyzwanie – przyznaje Viola Rzodeczko, ze Studia Grafit. Ale tej firmie udaje się to niemal nieprzerwanie od 2009 roku. Wtedy właśnie światło dzienne ujrzał pierwszy kalendarz Defro.

Końca dobiegła sesja zdjęciowa do publikacji na 2017 rok. Trwała dwa dni. Wystąpiły w nim dwie topowe modelki. Pierwszy dzień był w sobotę, zaś drugi w poniedziałek. - Co roku koncepcje kalendarza są różne. Przed przystąpieniem do realizacji projektu robimy kilka propozycji, które przedstawiamy zarządowi firmy Defro. To on dokonuje wyboru – wyjaśnia Viola Rzodeczko.

W tym roku zwyciężyła wizja bardziej finezyjna. - Poszliśmy w kierunku artystycznych, dwuznacznych, enigmatycznych zdjęć. Energia pokazana jest w sposób symboliczny. Czy nam się uda połączyć to ciepło wypływające z kotłów z pięknem kobiecego ciała, to już państwo ocenią sami, widząc efekty końcowe. Robimy wszystko, by tak się stało.

Zdjęcia powstawały w budynku biurowym Defro. – Mamy znakomite warunki do pracy, ponieważ sesja odbywa się w studio, co jest dla nas i dla naszych modelek dużym komfortem. Szczególnie doceniamy to, widząc pogodę za oknem. Mamy także dużą przychylność ze strony firmy, więc możemy popuścić wodze fantazji – śmieje się Viola Rzodeczko.

Na planu zdjęciowym pracuje Studio Grafit, czyli rodzinna, świętokrzyska firma, w której zadania są dokładnie podzielone: przygotowaniem modelek zajmuje się Viola Rzodeczko, autorami zdjęć są: Jacek Rzodeczko z synem Jakubem. Przy ustawianiu planu zdjęciowego wspiera ich Klaudia – żona Jakuba.

- Dwie rzeczy są ważne: bardzo dokładne planowanie, a potem odrobina szaleństwa na planie. Jeśli to się poskłada w odpowiednich proporcjach, to wychodzi dobry produkt i mamy nadzieję, że ten nasz taki będzie – zaznacza Viola Rzodeczko.

Dodaje, że niezwykle ważna jest zadowolona i wyluzowana modelka, dlatego o nie szczególnie dbano, co potwierdza Zuzanna Brzezińska, bohaterka drugiego dnia sesji. Zuzanna ma za sobą sesje w magazynie CKM. Zdobiła okładki w styczniu i grudniu 2014 roku. Uczestniczyła w finale wyborów Miss Polonia w 2010 roku, zdobyła 4 miejsce w Top model of the world w Niemczech. Ma 28 lat, 177 centymetrów wzrostu, waży 54 kilogramy. Wymiary biust 86/talia 59/biodra 88.

Pierwszego na zdjęciach pojawiła się 24-letnia Tamara Behler, Polka robiąca też karierę za granicą jako Caprice Castillo. Na 168 centymetrów wzrostu, waży 47 kilogramów. Jej wymiary 86/60/88. To ostatnio bardzo gorące nazwisko - jest na okładce sierpniowego magazynu CKM. Co ciekawe dziewczyna jest też doświadczonym... muzykiem - gra na wiolonczeli i ma znakomity słuch. Skończyła Państwową Szkołę Muzyczną II stopnia.

Obie obdarzone oryginalną urodą. Zuzanna – delikatna blondynka, Tamara – ciemnowłosa, o wyrazistej urodzie. – Są jak ogień i woda – przyznaje Viola Rzodeczko.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Topowe modelki w kalendarzu świętokrzyskiej firmy Defro. Zobacz gorące zdjęcia - Echo Dnia Świętokrzyskie

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marek G.
W dniu 08.09.2017 o 23:47, kłamstwa i kłamstewka napisał:

Pomijając fakt, że promują się świetnie to nieudolnie kopiują / podrabiają Kostrzewę. A podrobione wiadomo, nie znaczy takie same. Weźmy na przykład kocioł Bio Slim od Defro. Niby wykonali badania, lecz zrobili to na palinku, którego już teraz nie produkują! Czyli kupując ten kocioł kupujesz maszynę z zupełnie innym palnikiem, który jak wiadomo jest całym sercem kotła! To jest nabijanie ludzi w butelkę... a przecież chodzi o emisję spalin. To skąd mamy wiedzieć jaka jest emisja spalin, skoro ten kocioł posiada inny palnik?   Widzę, że Pan bardzo nie lubi firmy Defro, a jednocześnie bardzo dużo o niej wie. Za dużo jak na zwykłego użytkownika. Dlaczego tylko jedna firma jest taka zła? Co z reszta producentów? Śmierdzi mi ten komentarz promocją kotłów Kostrzewa, której Defro chyba zaszło za skórę zabierając rynek lub po prostu się nie lubią. Nie wiem jak inni ale mnie żal takiego rodzaju prostackiej promocji. Jak dla mnie Pan to ktoś z działu marketingu, który próbuje przypodobać się przełożonemusmarując innych na lewo i prawo. Ale mogę sie mylić. Jeśli chodzi o modeli to niezłe sztuki  :) 

U
Uwodziciel
W dniu 05.09.2017 o 19:56, ZDEGUSTOWANA ANIA napisał:

Artystyczne i zmysłowe… kierunek artystyczny, dwuznacznych, enigmatycznych zdjęć… No sorry… I te kalendarze mają niby zachęcić mnie, potencjalnego klienta do zakupu kotła firmy Defro??? Nie bardzo rozumiem politykę firmy. Dla mnie to raczej chybiona kampania. No chyba że firma w żaden inny sposób nie potrafi przyciągnąć klienta, tylko gołym ciałem kobiecym? Jestem KOBIETĄ i jak kupię kocioł to co, dostane taką rozkładówkę ze świerszczykiem w gratisie? To ja podziękuję. I za taki kalendarz i za kocioł. WSTYD :(   

Kupując pralkę dostajesz kalendarz do niej? Kupując telewizor dostajesz kalendarz? Sądzę, że i w tym przypadku kalendarz nie jest przewidziany dla Ciebie ale dla nie wiem, sieci dystrybucyjnej i hydraulików czyli prostych chłopów co lubią popatrzeć na ładne młode ciała?

G
Gość
W dniu 08.09.2017 o 23:47, kłamstwa i kłamstewka napisał:

Pomijając fakt, że promują się świetnie to nieudolnie kopiują / podrabiają Kostrzewę. A podrobione wiadomo, nie znaczy takie same. Weźmy na przykład kocioł Bio Slim od Defro. Niby wykonali badania, lecz zrobili to na palinku, którego już teraz nie produkują! Czyli kupując ten kocioł kupujesz maszynę z zupełnie innym palnikiem, który jak wiadomo jest całym sercem kotła! To jest nabijanie ludzi w butelkę... a przecież chodzi o emisję spalin. To skąd mamy wiedzieć jaka jest emisja spalin, skoro ten kocioł posiada inny palnik?    

kłamstwa i kłamstewka - Widzę, że Pan bardzo nie lubi firmy Defro, a jednocześnie bardzo dużo o niej wie. Za dużo jak na zwykłego użytkownika. Dlaczego tylko jedna firma jest taka zła? Co z reszta producentów? Śmierdzi mi ten komentarz promocją kotłów Kostrzewa, której Defro chyba zaszło za skórę zabierając rynek lub po prostu się nie lubią. Nie wiem jak inni ale mnie żal takiego rodzaju prostackiej promocji. Jak dla mnie Pan to ktoś z działu marketingu, który próbuje przypodobać się przełożonemusmarując innych na lewo i prawo. Ale mogę sie mylić. Jeśli chodzi o modeli to niezłe sztuki  :)

M
Marek G.

kłamstwa i kłamstewka - Widzę, że Pan bardzo nie lubi firmy Defro, a jednocześnie bardzo dużo o niej wie. Za dużo jak na zwykłego użytkownika. Dlaczego tylko jedna firma jest taka zła? Co z reszta producentów? Śmierdzi mi ten komentarz promocją kotłów Kostrzewa, której Defro chyba zaszło za skórę zabierając rynek lub po prostu się nie lubią. Nie wiem jak inni ale mnie żal takiego rodzaju prostackiej promocji. Jak dla mnie Pan to ktoś z działu marketingu, który próbuje przypodobać się przełożonemusmarując innych na lewo i prawo. Ale mogę sie mylić. Jeśli chodzi o modeli to niezłe sztuki :)

 
M
Marek G.

kłamstwa i kłamstewka - Widzę, że Pan bardzo nie lubi firmy Defro, a jednocześnie bardzo dużo o niej wie. Za dużo jak na zwykłego użytkownika. Dlaczego tylko jedna firma jest taka zła? Co z reszta producentów? Śmierdzi mi ten komentarz promocją kotłów Kostrzewa, której Defro chyba zaszło za skórę zabierając rynek lub po prostu się nie lubią. Nie wiem jak inni ale mnie żal takiego rodzaju prostackiej promocji. Jak dla mnie Pan to ktoś z działu marketingu, który próbuje przypodobać się przełożonemusmarując innych na lewo i prawo. Ale mogę sie mylić. Jeśli chodzi o modeli to niezłe sztuki :)

 
L
LuSSi

Każda szanująca się i rzetelna firma nigdy nie postawi na działanie tego typu. Potrzebują kalendarzy z dodatkową atrakcją? Hm... ja również zauważam tu istotę marketingu, a nie rzetelności producenta. To prawda sama reklama i marketing jest na wysokim poziomie, ale czy o to chodzi w sprzedaży kotłów? Dla kupującego ekologiczny kocioł najważniejsza jest zgodność dokumentacji, tj. projekty kotłów i ich wykonanie wg schematu, posiadanie certyfikatów na dany kocioł, przebadanie przez laboratorium przez jednostkę akredytowaną pod kątem emisji i prądu. Proponowałabym zainwestować w rzetelność produkcji i zaufanie klienta, a nie wyłącznie w reklamę! Pasuje mi tu określenie..."Czego się nie robi dla pieniędzy".

k
kłamstwa i kłamstewka

Pomijając fakt, że promują się świetnie to nieudolnie kopiują / podrabiają Kostrzewę. A podrobione wiadomo, nie znaczy takie same. Weźmy na przykład kocioł Bio Slim od Defro. Niby wykonali badania, lecz zrobili to na palinku, którego już teraz nie produkują! Czyli kupując ten kocioł kupujesz maszynę z zupełnie innym palnikiem, który jak wiadomo jest całym sercem kotła! To jest nabijanie ludzi w butelkę... a przecież chodzi o emisję spalin. To skąd mamy wiedzieć jaka jest emisja spalin, skoro ten kocioł posiada inny palnik?
 

 
m
marek

Tonący brzytwy się chwyta! :)) Ratuj się kto może! Tak to dla mnie wygląda... Mało profesjonalne... może lepiej pochwalić się certyfikatami, a nie nagością:)))) Jak dla mnie słaby chwyt marketingowy... właściwie może i skuteczny, ale nic nie wnoszący dla potencjalnego konsumenta. No, ale kombinuj Defro... może ci się tak uda skoro nie macie certyfikatów...

Z
ZDEGUSTOWANA ANIA

Artystyczne i zmysłowe… kierunek artystyczny, dwuznacznych, enigmatycznych zdjęć… No sorry… I te kalendarze mają niby zachęcić mnie, potencjalnego klienta do zakupu kotła firmy Defro??? Nie bardzo rozumiem politykę firmy. Dla mnie to raczej chybiona kampania. No chyba że firma w żaden inny sposób nie potrafi przyciągnąć klienta, tylko gołym ciałem kobiecym? Jestem KOBIETĄ i jak kupię kocioł to co, dostane taką rozkładówkę ze świerszczykiem w gratisie? To ja podziękuję. I za taki kalendarz i za kocioł. WSTYD :(

 
A
ANTY

SZANOWNA REDAKCJO PRAGNĘ ZAPYTAĆ DLACZEGO NIE UKAZAŁA SIĘ NAWET NAJMNIEJSZA WZMIANKA O TYM ŻE NASZ "SZANOWNY PREZYDENT" PAN LUBAWSKI BĘDZIE TYM RAZEM Z RESZTĄ ŻYDZIORSTWA BUDOWAŁ BOŻNICĘ POŁĄCZONĄ Z HOTELEM NA PAKOSZU. TO JUŻ NAWET W RADIU WIEDZĄ A U WAS CISZA. CZYŻBY NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE GŁOWY TEGO MIASTA ?

 

s
smurfmadrala

Lale gołe i częściowo wyfiokowane tzw. "napizdnikami",

to temat równie odkrywczy jak jeleń na rykowisku.

Kalendarz jest zespołowym tworem, estetyką i przekazem co ważne jest w firmie.

 

A
Antek

Fotografia zabija

 

To proste jest. Zdjęcie zatrzymuje ruch.

Im więcej się lub kogoś fotografujemy, tym bardziej jesteśmy lub czynimy kogoś nieruchomym.

 

Można uznać zatem że fotografia zabija.

Nie polecam fotografować dzieci. A tyle się ludzie natrzaskają zdjęć milusińskich, ze nie dziwota iż coraz częściej młodzi umierają.

 

Każda obfotografowana "misska" ma śmierć w oczach. ta śmierć przenika przez soczewki w oczach do samej głębi czerni.

 
P
Piotr

No i co one te modelki mają poza wyglądem? Nic. Tylko tym się chwalą.

Wróć na i.pl Portal i.pl