To prawdziwy hit. Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo

OPRAC.: MB
Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo
Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo Lucyna Nenow / Polska Press
W tym tygodniu w sklepach sieci Biedronka można kupić sportowe buty, bluzy oraz klapki i skarpetki sygnowane logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. – Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów – czytamy w komunikacie. Jak poinformowano, "dane dotyczące sprzedaży są bardzo obiecujące".

Biedronka jest kolejną siecią, która postanowiła wypuścić kolekcję ubrań sygnowaną logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. Wcześniej na taki krok zdecydował się Lidl. Jak czytamy w komunikacie prasowym, "produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony".

– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – mówi, cytowany w komunikacie, Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo

To prawdziwy hit. Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcj...

Co można kupić?

W skład linii Fan Collection wchodzą:

  • bluzy,
  • skarpetki z logo,
  • klapki,
  • kolorowe sneakersy.
  • t-shirty

Ile kosztują ubrania z serii Biedronka Fan Collection?

Jak podano, za 2 pary skarpetek trzeba będzie zapłacić 14.99 zł. "Skiety" będą dostępne w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Klapki w różnych kolorach z antypoślizgową podeszwą i występują w rozmiarach od 36 do 45 i dostępne są w cenie 29,99 zł.
Za kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 trzeba zapłacić 64.90 zł za parę.

Bluzy w cenie 49.99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24.99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.

– Już widzimy, że produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów – przekazał portalowi Business Insider Michał Kantorski, który jest odpowiedzialny w Biedronce za tę kolekcję. Ponadto dodał, że "sprzedała się jedna czwarta asortymentu, jeśli chodzi właśnie o skarpetki i klapki".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl