Telekomunikacja Polska to teraz Orange. Co to oznacza dla klientów firmy?

Edyta Hanszke
Piotr Muszyński, członek Zarządu Telekomunikacji Polskiej, od 16 kwietnia br. Orange.
Piotr Muszyński, członek Zarządu Telekomunikacji Polskiej, od 16 kwietnia br. Orange.
Rozmowa z Piotrem Muszyńskim członkiem Zarządu Telekomunikacji Polskiej na temat zmiany nazwy firmy i skutków tej decyzji.

Czy zmiana logo Telekomunikacji Polskiej na Orange kojarzące się z usługami komórkowymi oznacza, że odejdziecie od usług stacjonarnych?

Zdecydowanie nie. Marka Orange rozszerza wachlarz świadczonych usług o usługi stacjonarne: telefon stacjonarny, internet stacjonarny i TV. Usługi telefonii stacjonarnej będą rozwijane pod nową marką.

Co to oznacza dla klientów TP? Czy będą musieli zmieniać umowy, czy zmienią się numery kont, na które regulują płatności za usługi telekomunikacyjne, czy zmienią się numery, pod które zgłaszali usterki itp?

Rebranding nie oznacza likwidacji Telekomunikacji Polskiej. Firma istnieje w swojej dotychczasowej formie prawnej, czyli jest polską spółką, działającą na gruncie polskiego prawa, a zmienia się to, że marka Orange staje się marką handlową i korporacyjną Telekomunikacji Polskiej.

Niezmienna pozostaje nazwa firmy. Klienci nie będą musieli podejmować żadnych nowych czynności, tzn. nie muszą podpisywać nowych umów, numery kont, na które regulowali płatności pozostają także bez zmian. Nie zmieniają się numery telefonów stacjonarnych.

Nasi klienci nadal mogą korzystać z bezpłatnej infolinii 19393. Działa też już nowa płatna infolinia 801 505 505, która została zorganizowana zgodnie ze standardami Orange. Opłata za połączenie do niej naliczana jest według cennika usług telekomunikacyjnych lub według taryfy operatora.

Uważaj: Telekomunikacja Dzień Dobry. To inna firma

Czy teraz wszystkie sprawy klientów bez względu na rodzaj telefonu, z jakiego korzystają, będzie można zgłaszać pod Błękitną Linię?

Nie, infolinie nadal będą oddzielne. Dla klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej płatną infolinią będzie 801 505 505, a dla klientów biznesowych 801 600 006. Ponadto pozostają infolinie regulowane 19393 dla rynku masowego oraz 19330 dla rynku biznesowego. Dla Klientów telefonii komórkowej Orange pozostaje *100 (klienci indywidualni) i *600 (klienci biznesowi)."

Czy w związku ze zmianą nazwy klienci będą mogli liczyć na więcej (np. tańsze oferty przy zakupie telefonu komórkowe i stacjonarnego)?

Naszym klientom proponujemy w standardzie zdecydowanie więcej. Mamy np. ofertę łączącą technologie mobilne, stacjonarne i telewizję. Przygotowaliśmy też specjalne promocje, jak choćby nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do programów zarezerwowanych do tej pory dla klientów Orange, m.in. loterię biletów na EURO 2012.

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Już dziś dostarczamy internet na preferencyjnych warunkach do ponad 10 tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy
w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne dostarczając internet dla ponad 3500 placówek.

Teraz dołącza kolejny projekt - 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pierwsze już działają.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Telekomunikacja Polska to teraz Orange. Co to oznacza dla klientów firmy? - Nowa Trybuna Opolska

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

fruk
 PRZECIEŻ TAK DZIAŁA TYPOWY MONOPOLISTA , LICZYSIĘ KASA A NIE EFEKTY DZIAŁALNOŚCI I OBSŁUGA KLIENTA. A KTO ODWAŻY SIĘ DAĆ MONOPOLIŚCIE PO ŁAPACH ? JAKI URZĄD? STANIE W OBRONIE KONSUMENTA...w POLSCE ? ŚMIESZNE I SMUTNE...
 
M
Milusiński
Ja szybko zrezygnowałem z Orange po tym przejęciu tepsy. Nie mam za grosz zaufania do nich i moje racje są nieodosobnione... Tutaj poczytałem opinie SAMYCH pracowników i to jest żałosne co oni wypisują o tej "niby" szanowanej firemce www.gowork.pl/opinie_czytaj,2117
L
Lech Krakow
Potwierdzam wszystkie powy zsze opinie . Tonie tylko burdel ale jeszcze bardziej coś wyrafinowego.Panie tej firmy namawiając do zawarcia umowy na przełączenie lini oraz internet podają doewentualnego kontaktu 22 101 57 21 oraz 516 966 700( przedstawia się jako Aneta Fabisiak ) Tylko po złapaniu na haczyk abonenta znika połączenie .
Pani ta podała się jako pracownik firmy Telecom centrum Sochaczew.
Nie dajcie się złapać na słodkie umizgi przez telefon. Było to w listopadzie i grudniu 2013r.
Ruter także był obiecany. tylko [po podpisaniu umowy sisza i brak rutera.
Stanowczo odradzam ORANGE I TPsa Umowy w przyszłości nie wznowię
c
castillo
co dziennie otrzymuje od tych pojebów z orange 30-40 sms-ow o braku srodkow na koncie
a mam
 
J
Jerzy Hajnsz
Prosze aby ktoś z firmy ORANGE skontaktował się z moim numerem  882179777 bo nie moge załatwić prostej sprawy w waszej firmie.  /SPRAWA DOTYCZY INSTALACJI INTERNETU /
Wszystkie moje monity zostają bez odzewu jestem zawiedziony waszymi działeniami.
OCZEKUJE SZYBKIEJ REAKCJI !!!!!!!!!!
j
jn.
Dziś zadzwonił telefon i pani przedstawiła się nazwiska nie pamiętam ale mówiła TU TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA  proponowała jakiąś nową opłatą ok. 38,60 w tym darmowe rozmowy , spytała rownież czy mam umowę na czas nieokreślony ....powiedziałem TAK A CZY PANI SPRAWDZIŁA MOJĄ UMOWĘ ?  pani natychmiast się rozłączyła . Ja mam pakiet socjalny czyli płacę 28 zł . Po cholerę te dziwne telefony , mniej już się nie da. Czy to nie jacyś naciągacze ?
n
nie
Czy do tych kurew mozna sie jakos dodzwonic 
T
Tomek484848
Kupiłem u nich abo za 95zł z netem i do wszystkich w Polsce za darmo. Przyszedł mi dodatkowo rachunek za tą wspaniałą linię ok 30 zł. Miarka się przebrała, przenoszę siebie od nowego abo i wszystkich znajomych do innej sieci, niech padną w cholerę
t
tp sceptyk
Tragedia ta płatna infolinia
zapłaciłem 15zł za czekanie na linii na konsultanta SKANDAL!!!!!
A
Anatol Boryna
Zamowilem telefon+telewizja+internet.Trzy w jednym.Zanim zainstalowalem system co więcej zani m rozpakowalem piudelka ze sprzetem już wylączono mi telefon stacjonarny,bez ktorego nie moge pracować.Natychmiast zrezygnowalem z rewelacujnej zdaniem konsultanta uslugi trzy w jednym .Do dzis a mijaja juz cztery doby nie mam laczmosci ze swiatem.To normalna granda.Wylączyc można natychmiast zaś aby wlączyć prowadzone są jakies procedury.Nie dajcie sie ludzie nabrac.Jesli chcecie miec normalnie dzialający telefon stacjonarny zostancie przy normalnej neostradzie.Albo dokladnie wypytajcie konsultanta ktory z zasady nie opowiada o efektach dla klienta niekorzystnych.A przecież to ta sama firmaTelefony to Orangre.Burdel!!!
d
dominik
Ja nie moge otrzymać informacji co do ceny usługi zawartej na stronie musze mieć abonament w tej firmie dopiero uzyskam informacje co do cennika kupowanie kota w worku !!!!! To orange i tpsa jedno bagno niedoinformowani pracownicy pok-u jak szukają tylko studentow i osob do 26 roku zycia na staż !!!! Wizerunek kształtuje sie przez relacje z kilientami a nie pieknymi reklamami ! Od 2 miesiecy odsyłają mnie do innych przedstawicieli a oni nie mają pojęcia co nawet mają na stronie !!!!!!
B
Basia
Szkoda tylko, że pan Muszyński nie dodał, ile trzeba zapłacić, żeby ktoś raczył połączyć się z klientem na infolinii, ja straciłam ponad 6 zł i nie połączyłam się. Brak było połąćzenia z neostradą  i telefonem z byłej tp a dzwoniłam z komórki orange. To są te profity wspólnej telefonii !!!!!!!!!!!!!!!!!!
A
Adamo-88
To prawda, przecież korzystanie z internetu jest wykorzystaniem linii telefonicznej, więc jakie utrzymanie linii ?
Reszta burdelu pozostała taka sama. Czyli olewanie klientów, niedotrzymywanie umowy, utrudniony kontakt (brak odpowiedzi). Tyle że teraz to wszystko pod szyldem Orange.
Napisałem do Orange że nie otrzymałem prezentu. Odpowiedź: "Dziękujemy za wyrażenie opinii"
Gratuluję Orange psucia sobie opinii przez byłe TP
o
open
Zmieni sie tylko nazwa reszta pozostanie tak jak było.
Płace za telefon, zawieszony w uzytkowaniu, bo korzytam z interenetu.
Płacę     i nie korzystając z telefonu, nawet nie posiadam aparatu, to jest oszustwo TPSa
Wróć na i.pl Portal i.pl