Te czynniki zmniejszają produktywność zespołu. Sprawdź, czy dotyczy to też twojej firmy

Joanna Tymczyj, Ekspert zarządzania doświadczeniem pracowników iniJOB.com
Zarządzanie zespołem to wbrew pozorom praca w dynamicznych okolicznościach. Zmieniają się członkowie zespołów, plany do zrealizowania, cele, dostępne zasoby, rynek i branża. Wzrasta również doświadczenie i samodzielność poszczególnych pracowników, przez co oczekują oni od menadżera innego sposobu komunikacji i rodzaju delegowanych zadań.Istnieją pewne pułapki związane z funkcjonowaniem zespołów, z którymi menadżer musi sobie radzić. Na szczęście nie trzeba być psychologiem, ani socjologiem, by rozpoznać takie bariery. Należy być czujnym i odpowiednio reagować na zaobserwowane zachowania. Tomasz Hołod/ Polska Press
Umiejętne zarządzanie zespołem to nie tylko proste wydawanie rozkazów i ustalanie celów. Zdarzają się utalentowani menadżerowie, którzy mają to po prostu we krwi. Ale dla większości z nas poprzeczka wisi bardzo wysoko. Jest to praca twarzą w twarz z drugim człowiekiem, a każdy człowiek ma inne potrzeby, motywacje i nawyki. Mamy własne style działania i miedzy innymi dlatego zarządzanie zespołem to nie jest zwykła „bułka z masłem”.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie