FREE NOW ma się jednocześnie rozwijać, dając swoim użytkownikom nowe usługi mobilnościowe – od skorzystania z taksówki, po wypożyczenie e-hulajnogi. Powiększy też zasięg, przejmując ponad sto miast mytaxi (w tym siedem polskich aglomeracji, w których można wzywać taksówkę przez tę aplikację) i wprowadzając jeszcze w tym roku do tej gamy nowe miasta. Aplikacja będzie w technicznym sensie kontynuacją poprzedniczki, co oznacza, że nie będzie wymagała nowych instalacji, a jedynie aktualizacji dotychczasowe mytaxi.
FREE NOW należy do globalnej marki z grupy inwestorskiej Daimlera i BMW. Zmiana z mytaxi na nową markę nie będzie wiązać się ze zmianami cen za przejazdy taxi i nadal będą obowiązywać kody polecające, zniżki i promocje.
Debata prezydencka o Gdyni. Aleksandra Kosiorek versus Tadeusz Szemiot
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?