Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tauron obsługuje klientów zdalnie. Spółce udało się obsłużyć już ponad pół miliona klientów

KJ
Tauron obsłużył już zdalnie ponad pół miliona klientów
Tauron obsłużył już zdalnie ponad pół miliona klientów mat. pras.
Klienci Tauron nie muszą wychodzić z domu, żeby załatwić swoje sprawy. Dzięki profilowi w serwisie Mój Tauron np. podamy numer licznika czy zapłacimy rachunki za prąd i gaz. Dzięki różnym formom kontaktu, pracownicy Tauron obsłużyli już zdalnie ponad pół miliona klientów.

Pół miliona klientów obsłużonych zdalnie w Tauron

W czasie pandemii pracownicy Tauron nie próżnują. W ciągu ostatniego miesiąca udało się im obsłużyć ponad pół miliona klientów. Klienci mogli załatwić swoje sprawy dzięki zdalnym kanałom kontaktu. Największy wzrost został odnotowany przy zawieraniu umów przez internet. W drugiej połowie marca, w porównaniu z drugą połową lutego, klienci Taurona zawarli w ten sposób o 71 proc. umów więcej.

Zobacz koniecznie

W połowie marca w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Tauron zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe.

- Od wielu lat inwestujemy w elektroniczne formy kontaktu z klientami i na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności. Dzięki temu teraz, w tej nadzwyczajnej sytuacji, nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu - informuje Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia. - Do dyspozycji klientów są m.in. internetowe serwisy obsługowe, czat online, formularze kontaktowe czy infolinie obsługowe i sprzedażowe - dodaje prezes Tauron.

Zobacz koniecznie

Klient chcąc załatwić swoje sprawy powinien skorzystać np. z serwisu obsługowego Mój Tauron. Profil założymy przez stronę www.tauron.pl lub aplikację mobilną. Korzystanie z konta umożliwia samodzielne zarządzanie swoją umową. Można na przykład podać stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, czy opłacić rachunek za prąd i gaz.

Co warto podkreślić - to wszystko możliwe jest bez wychodzenia z domu i bez ograniczeń czasowych. Mój Tauron działa siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. O przydatności serwisu świadczy fakt, że ma ponad 1,3 mln użytkowników, którzy przez Mój Tauron załatwiają teraz o 15 proc. spraw więcej.

Bądź na bieżąco i obserwuj

Egzamin zdają też inne formy zdalnej obsługi, dzięki którym klienci mogą m.in. wystąpić o zmianę prognozy czy dokonać wyboru oferty. W ciągu ostatnich czterech tygodni o 30 proc. wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do Taurona wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie wzrosła z kolei o 25 proc.

- Obsłużenie w sposób zdalny znacznie większej ilości spraw, z którymi zwracają się do nas klienci, jest dla nas wyzwaniem. Na bieżąco monitorujemy ruch na naszych infoliniach. Sprawdzamy, z czym użytkownicy serwisów internetowych TAURONA mają problemy i układamy nawigację na stronach tak, by klienci intuicyjnie odnajdywali interesujące ich sprawy – wyjaśnia Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż. - Zależy nam również na tym, by poprzez stronę internetową klient mógł poznać naszą ofertę i wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada - dodaje Rafał Soja.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera