Pół miliona klientów obsłużonych zdalnie w Tauron
W czasie pandemii pracownicy Tauron nie próżnują. W ciągu ostatniego miesiąca udało się im obsłużyć ponad pół miliona klientów. Klienci mogli załatwić swoje sprawy dzięki zdalnym kanałom kontaktu. Największy wzrost został odnotowany przy zawieraniu umów przez internet. W drugiej połowie marca, w porównaniu z drugą połową lutego, klienci Taurona zawarli w ten sposób o 71 proc. umów więcej.
Zobacz koniecznie
W połowie marca w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Tauron zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe.
- Od wielu lat inwestujemy w elektroniczne formy kontaktu z klientami i na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności. Dzięki temu teraz, w tej nadzwyczajnej sytuacji, nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu - informuje Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia. - Do dyspozycji klientów są m.in. internetowe serwisy obsługowe, czat online, formularze kontaktowe czy infolinie obsługowe i sprzedażowe - dodaje prezes Tauron.
Zobacz koniecznie
Klient chcąc załatwić swoje sprawy powinien skorzystać np. z serwisu obsługowego Mój Tauron. Profil założymy przez stronę www.tauron.pl lub aplikację mobilną. Korzystanie z konta umożliwia samodzielne zarządzanie swoją umową. Można na przykład podać stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, czy opłacić rachunek za prąd i gaz.
Co warto podkreślić - to wszystko możliwe jest bez wychodzenia z domu i bez ograniczeń czasowych. Mój Tauron działa siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. O przydatności serwisu świadczy fakt, że ma ponad 1,3 mln użytkowników, którzy przez Mój Tauron załatwiają teraz o 15 proc. spraw więcej.
Bądź na bieżąco i obserwuj
Egzamin zdają też inne formy zdalnej obsługi, dzięki którym klienci mogą m.in. wystąpić o zmianę prognozy czy dokonać wyboru oferty. W ciągu ostatnich czterech tygodni o 30 proc. wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do Taurona wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie wzrosła z kolei o 25 proc.
Wspieramy Lokalny Biznes!
- Obsłużenie w sposób zdalny znacznie większej ilości spraw, z którymi zwracają się do nas klienci, jest dla nas wyzwaniem. Na bieżąco monitorujemy ruch na naszych infoliniach. Sprawdzamy, z czym użytkownicy serwisów internetowych TAURONA mają problemy i układamy nawigację na stronach tak, by klienci intuicyjnie odnajdywali interesujące ich sprawy – wyjaśnia Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż. - Zależy nam również na tym, by poprzez stronę internetową klient mógł poznać naszą ofertę i wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada - dodaje Rafał Soja.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?