1/8
Do startu nowego sezonu w PKO Ekstraklasie pozostały...
fot. własne/Pogoń Szczecin

Do startu nowego sezonu w PKO Ekstraklasie pozostały niespełna dwa tygodnie, ale drużyny reprezentujące Polskę w pucharach startują już teraz. Dlatego wszystkie cztery, Lech, Raków, Pogoń i Lechia, zaprezentowały koszulki na edycję 22/23. U nas możecie je porównać i ocenić: komu wyszło na dobre, a komu wprost przeciwnie.

Na okładce domowy komplet Pogoni Szczecin z zeszłego sezonu (z lewej) i na nowy sezon. Przygotowała je firma Capelli Sport. - Pierwszy zestaw to ukłon w stronę dawnych lat i klasycznego desingu w nieśmiertelnym stylu vintage - tłumaczy klub, zwracając uwagę na herb: nie klasyczny, lecz przedstawiający Gryfa z wieńcem. Cena koszulki w sklepie wynosi 269 złotych (personalizowana 299 zł).

2/8
W przypadku Lechii rzuca się w oczy przede wszystkim zmiana...
fot. własne/Lechia Gdańsk

Lechia Gdańsk - domowa koszulka (wczoraj i dziś)

W przypadku Lechii rzuca się w oczy przede wszystkim zmiana marki: z New Balance na Adidas. Nadal jest to "pasiak", ale już bardziej rozlany, czy jak powiedzieliby fachowcy - innowacyjny. Koszulka z pewnością jest bardziej zielona niż poprzednia. Cena? Bez personalizacji 239 złotych, a z nią 44 zł więcej.

3/8
Raków także zmienił markę techniczną. W zeszłym sezonie była...
fot. Raków Częstochowa

Raków Częstochowa - domowa koszulka (wczoraj i dziś)

Raków także zmienił markę techniczną. W zeszłym sezonie była nią firma Macron, teraz 4F. Podstawowa koszulka naturalnie utrzymana jest w barwach klubu, ale kolory inaczej się układają, można rzec bardziej frywolnie, nawiązując do tego jak krew wędruje po ludzkim organizmie (w tym przypadku krew czerwono-niebieska). Ceny? od 229 złotych do 309 za personalizację.

4/8
Mistrza Polski kolejny raz ubiera firma Macron. Nowa...
fot. własne/Lech Poznań

Lech Poznań - domowa koszulka (wczoraj i dziś)

Mistrza Polski kolejny raz ubiera firma Macron. Nowa koszulka nieco różni się od poprzedniej - przede wszystkim nie ma złotych wstawek na stulecie. - Jesteśmy dumni, jesteśmy stąd - brzmi hasło kampanii reklamowej. I nie jest przypadkowe, bo Lech chciał w ten sposób zaakcentować historię Poznania. Dociekliwe oko znajdzie tu malunki z elewacji domków budniczych. Cena? Minimum 299 złotych . Dodatkowe 45 złotych trzeba dorzucić za numer i nazwisko.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Świątek wykorzystana (świadomie?) do promocji nowego filmu z Zendayą w głównej roli

Świątek wykorzystana (świadomie?) do promocji nowego filmu z Zendayą w głównej roli

Youtuberka krytykuje markę odzieżową. Firma straszy pozwem, a potem... przeprasza

Youtuberka krytykuje markę odzieżową. Firma straszy pozwem, a potem... przeprasza

Czy te święta będą spokojne, czy burzliwe? Sprawdź swój horoskop na Wielkanoc

Czy te święta będą spokojne, czy burzliwe? Sprawdź swój horoskop na Wielkanoc

Zobacz również

Zarobki Biało-Czerwonych w Miami Open. Kto liderem na liście płac? GALERIA

Zarobki Biało-Czerwonych w Miami Open. Kto liderem na liście płac? GALERIA

To nie skoczkowie najwięcej zarobili tej zimy! Oto sportowcy z największym zyskiem!

To nie skoczkowie najwięcej zarobili tej zimy! Oto sportowcy z największym zyskiem!