Śmiertelny wypadek koło Pabianic. Zderzenie trzech pojazdów przy węźle S14. Nie żyje 43-letni mężczyzna

Agnieszka Jedlińska
Agnieszka Jedlińska
Do tragicznego wypadku doszło dziś (środa 31 lipca) o godz. 6.30 na drodze wojewódzkiej 482 (przy węźle z S 14 Chechło II).CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNYM SLAJDZIE
Do tragicznego wypadku doszło dziś (środa 31 lipca) o godz. 6.30 na drodze wojewódzkiej 482 (przy węźle z S 14 Chechło II).CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNYM SLAJDZIE Google Street View
Do tragicznego wypadku doszło dziś (środa 31 lipca) o godz. 6.30 na drodze wojewódzkiej 482 (przy węźle z S 14 Chechło II).

Zderzyły się trzy pojazdy. Na miejscu zginął kierowca jednego z nich. Ze wstępnych ustaleń wynika, że jadący drogą wojewódzką nr 482 od strony Pabianic 85-letni kierowca skody octavi, podczas skręcania w lewo na drogę S-14 nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu jadącemu od Dobronia oplowi zafira. W wyniku zderzenia się osobówek, opel wpadł pod jadącą za skodą ciężarówkę i przewrócił się na bok.

W rezultacie śmierć na miejscu poniósł 43-letni kierowca opla. W miejscu wypadku nadal trwają czynności policyjne, kierowcy muszą się liczyć z utrudnieniami na drodze.

Policjanci pod nadzorem prokuratora prowadzą oględziny miejsca zdarzenia oraz zabezpieczają wszelkie ślady mogące pomóc w ustaleniu okoliczności tego śmiertelnego wypadku.

ZOBACZ TEŻ:

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Śmiertelny wypadek koło Pabianic. Zderzenie trzech pojazdów przy węźle S14. Nie żyje 43-letni mężczyzna - Express Ilustrowany

Komentarze 27

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Beata roczny kierowca
Szczerze pisząc to osoby którzy dawno (np. 20 lat) temu zdawali na prawo jazdy nie znają przepisów drogowych nie wiedzą kiedy mają pierwszeństwo a kiedy muszą ustąpić pierwszeństwa lub jeżdżą na pamięć. Zdawali egzamin na placu objechali go kilka razy i zdany egzamin. Teraz jest więcej aut więcej nowoczesnych dróg i setki nowych znaków na które oni nie zwracają uwagi albo nawet nie wiedzaa co oznaczają. Rok temu zdałam egzamin, znam wszystkie przepisy znam wszystkie znaki i drogi nowoczesne jeżdżę przepisowo i już nie raz spotkałam takich którzy jeżdżą brawurowo, przekraczają prędkość i i jeżdżą jakby ich znaki nie obowiązywały lub ich poprostu nie znają
G
Gość
2019-07-31T19:41:06 02:00, Marek:

Ten węzeł jest źle zaprojektowany. Zabrakło kasy i wyobraźni aby zaprojektować i wykonać bezkolizyjny wjazd zjazd na/z S14 tak jak to się stosuje na większości węzłów z autostradą/expresówką. Jeżeli z powodu braku kasy/miejsca zdecydowano się na kolizyjne rozwiązanie , TRZEBA BYŁO zastosować sygnalizacje świetną tak jak na innych skrzyżowaniach tej drogi (482) z mało istotnymi drogami lokalnymi albo rondo/ronda w ciągu drogi 482, które to rondo uspokoiło by ruch na 482 i co najwyżej były by stłuczki a nie doszłoby do tak tragicznego wypadku. Poza tym Skoda ma tylko nieznacznie uszkodzony przedni zderzak co znaczy, że kierowca Skody za daleko się wysunął przy skręcie w lewo. opel musiał mieć znaczną prędkość skoro nie opanował auta po takim przytarciu i zderzył się czołowo z TIR'em na przeciwległym pasie. Wina kierowcy Skody bezsporna... ale jest tam ograniczenie prędkości, które wszyscy ignorują...

Kolego sympatyczny wypadek spowodował niedołeżny staruszek ktry powinien co kwartał chodzić do lekarza na badania stwierdzjace czy może kierowac pojazdem ale znajac życie to miał cukrzycę miażdżyce ślepotę i inne schorzenia wieku starczego !!!! Czyli bie powibien prowadzić nawet roweru

E
Eustrachy
Zabierać dziadkom prawo jazdy zanim kogoś zabiją. Musi zmienić się prawo w tej dziedzinie.
X
Xox
A mam nadzieję że człowiek który spowodował ten wypadek zgnije mając go na sumieniu
G
Gość
ja mam 60 na karku I zapalczywie pedaluje rowerkiem ale sie tez badam co tydzien u innego lekarza jestem ,zeby nie spowodowac zagrozenia dla innych uzytkownikow ruchu moim stanem zdrowia
M
Marek
Ten węzeł jest źle zaprojektowany. Zabrakło kasy i wyobraźni aby zaprojektować i wykonać bezkolizyjny wjazd zjazd na/z S14 tak jak to się stosuje na większości węzłów z autostradą/expresówką. Jeżeli z powodu braku kasy/miejsca zdecydowano się na kolizyjne rozwiązanie , TRZEBA BYŁO zastosować sygnalizacje świetną tak jak na innych skrzyżowaniach tej drogi (482) z mało istotnymi drogami lokalnymi albo rondo/ronda w ciągu drogi 482, które to rondo uspokoiło by ruch na 482 i co najwyżej były by stłuczki a nie doszłoby do tak tragicznego wypadku. Poza tym Skoda ma tylko nieznacznie uszkodzony przedni zderzak co znaczy, że kierowca Skody za daleko się wysunął przy skręcie w lewo. opel musiał mieć znaczną prędkość skoro nie opanował auta po takim przytarciu i zderzył się czołowo z TIR'em na przeciwległym pasie. Wina kierowcy Skody bezsporna... ale jest tam ograniczenie prędkości, które wszyscy ignorują...
G
Gość
2019-07-31T10:31:00 02:00, Gość:

Bo powinna być granica uprawnień prawo do 70 roku życia a nie człowiek który ma prawie 90 lat prowadzi pojazd to jest chore

2019-07-31T15:49:19 02:00, sześćdziesiąt dwu latek:

Hmm, a to ciekawe, co powiesz w chwili osiągnięcia tego wieku, a pełnej sprawności merytoryczno fizycznej będziesz miał więcej, niżeli włosów na głowie. Zdziwisz się jak szybko mijają(uciekają) lata. Mając 62 lata myślę, że miał byś problem na torze Łódź, żeby dorównać mi umiejętnościami, a i zdrowym rozsądkiem na drodze. Szanuj starszych ludzi i kierowców, kiedyś będziesz taki sam.

Nic nie powiem. Bede pokornie jeździł MPK.. a nie!!! Starcy za kierownicami.. nawet nie wiadomo ile wypadków powodują swoją nieudolna jazda bo np zepchną auto to rowu i jadę dalej bo są ślepi i głusi. Do domów starców a nie do ruchu drogowego próchno!

G
Gość
Dzisiaj samochód osobowy wjechał pod przyczepę ciężarówki.

19 letni kierowca samochodu osobowego zginął.

To właściwie, od którego roku życia powinny być te obowiązkowe badania ??? i ograniczenia wiekowe.
G
Gość
w komentarzach cały kwiat inteligencji
s
sześćdziesiąt dwu latek
2019-07-31T10:31:00 02:00, Gość:

Bo powinna być granica uprawnień prawo do 70 roku życia a nie człowiek który ma prawie 90 lat prowadzi pojazd to jest chore

Hmm, a to ciekawe, co powiesz w chwili osiągnięcia tego wieku, a pełnej sprawności merytoryczno fizycznej będziesz miał więcej, niżeli włosów na głowie. Zdziwisz się jak szybko mijają(uciekają) lata. Mając 62 lata myślę, że miał byś problem na torze Łódź, żeby dorównać mi umiejętnościami, a i zdrowym rozsądkiem na drodze. Szanuj starszych ludzi i kierowców, kiedyś będziesz taki sam.

P
Piotr Przybył
2019-07-31T10:31:00 02:00, Gość:

Bo powinna być granica uprawnień prawo do 70 roku życia a nie człowiek który ma prawie 90 lat prowadzi pojazd to jest chore

Jak osiągniesz taki wiek, będziesz inaczej beczał. |Rozsądne jest badanie kierowcy ze względu na wiek, tak np. od 65 lat, emerytura i badania co roku. Znam wiele osób w tym wieku szwarnych, ale też znam takich , co nie powinni nigdy prawa jazdy zrobić.

G
Gość
2019-07-31T12:02:33 02:00, Czy to żart?:

Co 85 latek robił za kierownicą samochodu? Po 75 roku życia powinno się bezwzględnie tracić uprawnienia...

Największą liczbę wypadków , w tym także śmiertelnych , powoduje grupa wiekowa kierowców 18-24 lata (uwzględniając wskaźnik populacji). Natomiast w liczbach bezwzględnych niechlubne, pierwsze miejsce zajmuje grupa wiekowa 25-39 lat. Dane KGP.

G
Gość
Powiesic starego dziada na najbliższej latarni
C
Czy to żart?
Co 85 latek robił za kierownicą samochodu? Po 75 roku życia powinno się bezwzględnie tracić uprawnienia...
G
Gość
2019-07-31T11:38:46 02:00, Janek:

Po 70-tce badania co rok i trudno. Jak nie ma badań to takie są efekty.

2019-07-31T11:39:48 02:00, emeryci to bandyci:

a nawet po 65 tce

A nawet po 18. Wariatów nie brakuje, chorych też.

Wróć na i.pl Portal i.pl