Skandaliczna reklama poniża kobiety

wmk
Facebook/Devil Energy
Udostępnij:
"Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach" - tak brzmi post opublikowany na facebookowym profilu firmy Devil Energy.

Seksistowska reklama napojów energetycznych Devil Energy, pojawiła się na Facebooku kilkanaście godzin temu. Na zdjęciu widzimy kobietę w pozycji sugerującej klęczenie i męską rękę unoszącą podbródek dziewczyny. Żeby nie było wątpliwości co do kontekstu grafiki, poniżej umieszczony został komentarz: "Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach".

Kiedy nad reklamą rozpętała się burza, producent postanowił ratować wizerunek obracając całą sytuację w żart, umieszczając męską wersję reklamy. Tym razem klęczący mężczyzna "wie w czym zatopi usta". Jak komentuje część internautów, to tylko pogorszyło sprawę. Nie zabrakło oczywiście osób pochwalających praktyki marki.

"Szybka reakcja i prymitywna zagrywka w marketingu. A prymitywnie reklamująca się marka: prymitywizm "ratuje" innym prymitywizmem. Niby "równouprawnienie", "Myślicie ze seksistowska reklama w drugą stronę jest mniej seksistowska i naprawi niesmak po tej pierwszej?"- to tylko niektóre komentarze.

Czy naprawdę trzeba uciekać się do tak prymitywnych środków, żeby zareklamować produkt?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

f
feminista
Ta firma to lewactwo kierujące produkty do lewactwa !
S
Seb
Genialne zagranie
M
Marcin
W życiu nie słyszałem o napoju Devil Energy. Dzięki waszemu artykułowi właśnie siebie nim dowiedziałem. Wniosek prosty: reklama przyniosła skutek;)
N
NIE PROTESTUJĄ
one wiedzą co chcą mieć w ustach
J
Ja
Fajne to jest jak laska kleczy przed gosciem podnieta na maxa co w tym zlego normalne laski nie oburza sie,dzis moja tak bedzie kleczala wieczorem :-)!
L
Lolo
No właśnie i kto tu sugeruje.
Najlepiej posunąć temat i go krytykować.
N
Norbert
Normalna reklama żyjemy w państwie katolickim społeczeństwo zacofane
G
Ginter
Znowu panika starych kobiet po menopauzie lub oszołomionych hormonami szowinistek, które wszędzie dopatrują się podłoża seksistowskiego - to żenujące!!! Chyba, że problem powstał, aby... pokazać tę reklamę światu - taka "afera" za grubą kasę...
G
Gość
oprogramowanie bo nie wchodzą komentarze ani nie można "rozwinąć wątku" jak nie napisze się na pół strony
s
szowinistyczny seksizm
Panie, jak od dłuższego czasu widać, zawłaszczają wszystko. Łącznie z dyskryminacją, molestowaniem, poniżaniem, przedmiotowym traktowaniem ... itd. Tylko one "mają do tego prawo". Faceci ? No właśnie, co z tymi facetami ? Facet aż dostaje orgazmu jak publicznie pokazuje się go bez gaci.Duma go rozpiera,że wreszcie go doceniono.
:)
Są dwie ;)
A
A
Tak samo mógł być klęczący mężczyzna.
Powinny być dwie wersje reklamy...
F
Frywolny
Tak jest, do papuni ;)
G
Gość

Najlepszym protestem będzie omijanie szerokim łukiem tego produktu i problem z głowy .

P
Picachu
No wielkie mi halo, faktycznie skandal jak cholera xD
Więcej informacji na stronie głównej PolskaTimes
Dodaj ogłoszenie