Selena Gomez wydała pierwszy od niemal dekady hiszpańskojęzyczny singiel „De Una Vez”

Tomasz Dereszyński
Tomasz Dereszyński
Selena Gomez wydała pierwszy od niemal dekady hiszpańskojęzyczny singiel „De Una Vez”
Selena Gomez wydała pierwszy od niemal dekady hiszpańskojęzyczny singiel „De Una Vez” UMG
Hiszpańskojęzyczny singiel Seleny Gomez „De Una Vez” jest już dostępny we wszystkich serwisach cyfrowych. - Jestem niezmiernie dumna ze swoich latynoskich korzeni".

Selena Gomez postanowiła wyrazić dumę ze swoich korzeni i połączyła siły z jednymi z najbardziej wpływowych latynoskich twórców.

Za produkcję „De Una Vez” odpowiadają laureat wielu Latin Grammy Tainy (Bad Bunny, J Balvin) oraz Albert Hype, Jota Rsa oraz NEON16.

Artystka zatrudniła także latynoskich reżyserów do klipu – duet Los Pérez, w skład którego wchodzą Tania Verduzco oraz Adrián Pérez.

W klipie, podobnie jak w piosence, pokazano drogę do osobistego uzdrowienia, wzmocnienia oraz miłości – to metaforyczny obraz osobistego oraz kreatywnego rozwoju Seleny. Nie zabrakło elementów magicznego realizmu, a wszystko sprawia wrażenie sekwencji jak ze snu.

„Jestem niezmiernie dumna ze swoich latynoskich korzeni. Możliwość ponownego zaśpiewania po hiszpańsku dała mi dużo mocy. ‘De Una Vez’ to piękny hymn miłosny” - mówi Selena

Artystka jako światowa gwiazda, aktorka, producentka i aktywistka od dawna jest ważnym głosem latynoskiego środowiska.
Latin Recording Academy uwzględniło ją w przygotowanej w 2020 roku liście „Liderki Branży Rozrywkowej”. Gomez otrzymała także Arts Award podczas 33. ceremonii Hispanic Heritage Awards.

Ostatni album studyjny Seleny Gomez, „RARE”, zadebiutował na szczycie Billboard 200, natomiast promujący wydawnictwo singiel „Lose You To Love Me” zapewnił artystce pierwszy numer jeden na Billboard Hot 100 w karierze. Utwór ten pokrył się platyną najszybciej ze wszystkich dotychczasowych utworów gwiazdy. Gomez można było usłyszeć gościnnie w utworze k-popowej sensacji BLACKPINK. Z „Ice Cream” wokalistki trafiły na 2. miejsce Billboard Global 200 i 6. pozycję Billboard Global Exl. US.

W 2020 Selena Gomez założyła linię kosmetyków RARE Beauty dostępną w USA, Kanadzie i Meksyku. Otworzyła także RARE Impact Fund, który ma za zadanie zebranie 100 mln dolarów na pomoc psychologiczną dla osób potrzebujących.

Selena Gomez sprawdziła się także jako szef kuchni – wspólnie z HBO Max wyprodukowała oraz wystąpiła w programie kulinarnym „Selena + Chef”. Drugi sezon produkcji zadebiutował 21 stycznia 2020.

Artystka została także producentką wykonawczą oraz wystąpiła u boku Steve’a Martina i Martina Shorta w serialu produkcji Hulu „Only Murders in the Building”.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie