Ruszyła ogólnopolska kampania WspieramLokalnie.pl zainicjowana przez firmę Sellions.

Materiał informacyjny
Honorowy patronat nad projektem objęło Ministerstwo Rozwoju.

Wystartowała ogólnopolska kampania wsparcia lokalnych przedsiębiorców WspieramLokalnie.pl, której celem jest łagodzenie ekonomicznych skutków epidemii COVID-19. Program zainicjowany przez firmę Sellions patronatem objęło Ministerstwo Rozwoju, a w projekt zaangażowała się firma UPC, a także Krajowa Izba Gospodarcza, Związek Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu oraz Związek Rzemiosła Polskiego.

Epidemia koronawirusa oraz wprowadzone obostrzenia wpłynęły na wyhamowanie lub nawet zatrzymanie działalności gospodarczej wielu lokalnych przedsiębiorców. Istnieje jednak przestrzeń, w której społeczna solidarność ma szansę uratować budowane od wielu lat lokalne biznesy i miejsca pracy. Tym, którzy nie mają możliwości uruchomienia swoich własnych serwisów internetowych, z pomocą przychodzi serwis WspieramLokalnie.pl. Umożliwia on zakup voucheru i wsparcie lokalnych przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej w dobie kryzysu spowodowanego koronawirusem. Voucher może być zrealizowany za 3-9 miesięcy, a zgromadzone przez aplikację środki są natychmiast przekazywane przedsiębiorcom.

W trudnym czasie epidemii COVID-19 czujemy się w obowiązku wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie w obszarze aplikacji wspierających sprzedaż, by pomóc tym, którzy utracili płynność finansową. Projekt realizujemy pro bono, a jedynym kosztem jest 1% prowizji od ceny vouchera, naliczane przez dostawcę płatności on-line – mówi Wojciech Mikucki, Prezes Zarządu Sellions, którego firma na co dzień specjalizuje się w tworzeniu aplikacji sprzedażowych dla handlowców.

Sytuacja ekonomiczna spowodowana koronawirusem dotyka szczególnie drobnych przedsiębiorców, działających lokalnie. Wyzwanie jest wyjątkowe, wymaga więc wyjątkowych działań. Naszą misją w UPC jest wspieranie przedsiębiorców, dlatego też, w ramach naszego programu #dzialamyztroska, zdecydowaliśmy się dołączyć do inicjatywy „Wspieram Lokalnie”, która dzięki wykorzystaniu nowych technologii pozwoli każdemu z nas wesprzeć będących w potrzebie lokalnych przedsiębiorców, takich jak właściciele małych sklepów, punktów gastronomicznych czy salonów usługowych - mówi Ildiko Bodon, VP B2B w UPC.

To lokalni, mali przedsiębiorcy w pierwszej kolejności potrzebują naszej pomocy by przetrwać kryzys epidemiczny. Bezpośrednie wsparcie mikroprzedsiębiorców pozwoli nie tylko utrzymać się tym najmniejszym – często naszym ulubionym firmom – na rynku, ale również pozwoli nam, konsumentom na nie stracenie naszych ulubionych miejsc, lokali i korzystanie z ich usług również po pandemii – mówi Ewa Janus-Khouri, p.o. Dyrektora Biura Komunikacji Krajowej Izby Gospodarczej, Dyrektor Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa.

Sellions to jedna z czterech firm wyróżnionych w kategorii „narzędzia wspierające sprzedaż” w raporcie „ENTERPRISE TECH POLSKA”. Platforma mobilna Sellions rozszerza możliwości jakie mają korporacyjne systemy CRM o wygodne zarządzanie pracą handlowców. Łatwe do integracji narzędzie dostarcza szybkiej informacji zwrotnej na temat wyników, ułatwia raportowanie wizyt i usprawnia komunikację z klientami, min. w formie wideokonferencji on-line.

Dodaj ogłoszenie