Ruszyła jubileuszowa edycja konkursu Sukces Pisany Szminką

Anna Nagel
materiały prasowe
Już po raz 10. Sukces Pisany Szminką szuka najlepszych przedsiębiorczyń w Polsce. W X – jubileuszowej edycji – na kandydatki i kandydatów czeka aż 10 kategorii i cenne nagrody.

W konkursie nagradzane są najbardziej przedsiębiorcze Polki – te, które odważnie realizują projekty biznesowe, społeczne, naukowe i kulturalne oraz Polacy – mężczyźni, którzy działają na rzecz wzmacniania roli kobiet w biznesie i budowania różnorodności.
Przez ostatnie 10 lat nagrodzonych zostało ponad 100 kobiet, a tytuł Bizneswoman Roku zdobyły m.in. Monika Żochowska i Ewa Dudzic, twórczynie firmy Phenicoptere i marki GLOV czy Zuzanna Sielicka-Kalczyńska i Julia Sielicka-Jastrzębska, twórczynie Whisbear. Od początku misją konkursu jest promowanie dobrych praktyk, sukcesów kobiet na skalę ogólnopolską, wspieranie ich w rozwoju własnych firm i pomysłów oraz włączanie w dyskusję o zmianach mężczyzn na kluczowych stanowiskach – tak, by mogły one następować szybciej. Konkurs Bizneswoman Roku co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem mediów i środowiska biznesowego. Konkurs wpierają takie osobowości jak dr Irena Eris, dr Ewa Rumińska-Zimny, Kamila Kaliszyk (Mastercard), Anna Solarek (Coca-Cola), Dorota Haller (Huawei), Anna Lewandowska, Przemysław Gdański (BGŻ BNP Paribas), Łukasz Zembowicz (DPD), Jarosław Dąbrowski (IGT). W tym roku odbędzie się wyjątkowa, bo 10. jubileuszowa edycja.

_- Z ogromną ciekawością i radością obserwuję zmiany, jakie dokonały się przez ostatnią dekadę. Kiedy 10 lat temu tworzyłam konkurs, kobiety były często pomijane, a o ich sukcesach w biznesie mówiło się mało. Ale kropla drąży skałę. Każdy nagłośniony sukces kobiety stawał się inspiracją dla innych, dodawał im odwagi do działania, mnie zaś motywował do jeszcze intensywniejszych działań i szerzenia idei. Teraz jest czas kobiet. Kobiety zostają prezeskami, dyrektorkami, wchodzą do zarządów, budują firmy międzynarodowe. Cieszę się, że dostrzegają to także mężczyźni. Naszymi działaniami włączamy ich do rozmowy i pokazujemy, jak ważne jest wspieranie kobiet. Lepsze wykorzystanie talentów kobiet to inwestycja, która opłaca się i firmom, i gospodarce _– mówi Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i twórczyni konkursu.

Kategorie konkursowe w tym roku jeszcze lepiej odzwierciedlają różnorodność projektów tworzonych przez kobiety. W konkursie mogą zaistnieć zarówno duże firmy, które osiągają przychód powyżej 10 milionów złotych rocznie, jak i start-upy, czy też mniejsze, lokalne biznesy, które pozwalają kobietom spełniać się zawodowo i realizować własne pomysły. Poza kategoriami znanymi z poprzednich edycji – Start-up Roku (partnerem kategorii jest BGŻ BNP Paribas), Liderka w Nowych Technologiach (partnerem kategorii jest IGT Polska), Nauka i Biznes czy Kobieta Sztuki, pojawiają się nowe. Kategoria Moja Firma zmieniła się w Biznes Roku, z podziałem na firmy większe i mniejsze. Partnerem tej kategorii jest DPD Polska. Na laureatkę czeka cenna nagroda – studia MBA ufundowane przez Program Executive MBA@UW.

Kandydatki mogą zgłaszać się samodzielnie lub – zostać nominowane przez osoby trzecie, które już zauważyły ich sukcesy i chciałyby, żeby docenili je także inni. Zgłoszenia oraz nominacji można dokonać poprzez formularz on-line na stronie www.bizneswomanroku.pl

Wysokie czynsze, niewielu klientów. Restauratorzy zamykają biznesy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie