Reklama i sztuka w galerii Prospero

Karolina Szmytko
Kiedy fotografował ściany oklejone reklamowymi plakatami, zniszczone przez słońce i deszcz postery wyglądały na zdjęciach jak dzieła sztuki.

Imię Edwarda Hartwiga (1909-2003), nestora polskiej fotografii, od 10 lat nosi międzynarodowy konkurs fotograficzny organizowany przez lubelską galerię Prospero.

Tegoroczne hasło imprezy brzmi "Reklama dźwignią sztuki", a jurorską schedę po artyście przejęła jego córka Ewa. Z przyjemnością informujemy, że dziennik "Polska" patronuje konkursowi, a prace nadsyłać można do 30 września.

W szranki zapraszamy zarówno amatorów, jak i zawodowców. Wyniki eliminacji poznamy 15.10, a nazwiska finalistów 30.11. Pula nagród za trzy pierwsze miejsca wynosi 3,5 tys. dolarów. Regulamin na www.galeriaprospero.pl.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie