Puls kończy z informacjami i zwalnia 130 osób

Sebastian Kucharski
Nie będzie już codziennego informacyjnego programu "Puls Raport", a 130 osób zostanie bez pracy.

O tej decyzji zespół programów informacyjnych Pulsu dowiedział się niespodziewanie na dzisiejszym zebraniu.

Ludzie zatrudnieni dotychczas w zespole informacyjnym muszą szukać sobie nowej pracy. W sumie 130 osób - dziennikarze, reporterzy i operatorzy.

Z trudnościami zamykano materiały do ostatniego wydania magazynu "Puls Raport" o 18.30, bo dziennikarze zastanawiali się już nad swoją przyszłością. - Wszyscy jesteśmy zaskoczeni - mówi anonimowo jeden z dziennikarzy stacji.

TV Puls nie będzie miał programu informacyjnego na żywo.

- Nie spodziewałam się takiej decyzji kierownictwa - mówi Amelia Łukasiak, który stworzyła zespół informacyjny. Od szefostwa TV Puls dostała ofertę pozostania w stacji, ale nie zastanawiała się jeszcze nad jej przyjęciem.

W oficjalnym oświadczeniu TV Puls zamknięcie "Puls Raport" tłumaczono "przyczynami biznesowymi". Decyzję o likwidacji programu podjęła rada nadzorcza stacji, ale decyzja miała zapaść w News Corp. Ruperta Murdocha, który jest jednym z udziałowców Pulsu.

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marcin Kasztelan
Jesli wylize sie z ran, to bedzie musiał pracowac u Solorza, bo Walter za to ze odszedl z TVN24 do TVP mu nie daruje. To jest dobry, skrony dziennikarz. Gdyby znal lepiej angielski, moze nie musialby tu pracowac. No i szkoda, że Rupi nie natknął się właśnie na Krzyśka.
M
Marcin Kasztelan
Dla mnie od razu po samym liftingu "Pulsa" po wejsciu Murdocha, to było duże rozczarownie. Wieśniacka oprawa, niby doswiadczeni dziennikarza ale jednak to co reprezentowali w "Pulsie" bardziej przypominało Super Stacje :P niż ogólnopolską profesjonalną telewizje. Rupert pewnie nie przygladał się za często, ale kiedyś gdy miał lecieć do Moskwy - pomyslał - "Ja mam chyba coś tam w tym kraju pomiedzy Niemcami a Rosją Wendy możesz mi sprawdzić?" Po 15 minutach przyszeł raport z researchu od Wendy. Paradokslanie na konto na gmailu. Rupi ma takie ekstrawagancje, że czesto zajeb.scie waze decyzje kaze sobie komunikowac najprostszy mozliwy sposob. Postanowil wiec wyladowac w tym dziwnym sszarym kraju. Przylecial z Londynu swoim samolotem, wiechał do swojego apartamentu w Mariocie, wziąl prysznic, napil się szampana włącza "Puls" leci leci akurat Karnowski. Magnat krztusi sie szampanem, rozdziabia usta milknie, by po chwili wykrzusic: "Ku_wa, co to jest?!" Chwyta za telefon i mowi "Wendy, wiem że jeszcze śpisz, ale po przyjściu do biura proszę, utrnij przynajmniej połowę budżetu tym polskim wieśniakom" Po 2 godzinach dostaje SMSa, "Ok Rupi, Dominikanie ścięci o polowe, wracaj do LA tęsknie za Tobą. Wendy"
z
znawca
Sprawa była do przewidzenia od początku. Murdoch napompował balon, który w dzisiejszych realiach polskiego rynku nie miał szans na powodzenia. Lepiej wycofać się z biznesu tracąc kilka milionów niż czekać i stracić miliardy...
Dodaj ogłoszenie