Prokuratura: policjanci mieli prawo zabić bandytę pod Wrocławiem

Marcin Rybak
Marcin Rybak
Do tragedii doszło przy bankomacie w Wiszni Małej, na trasie z Wrocławia do Trzebnicy
Do tragedii doszło przy bankomacie w Wiszni Małej, na trasie z Wrocławia do Trzebnicy Pawel Relikowski / Polska Press
Umorzono jeden z wątków śledztwa w sprawie dramatycznych wydarzeń w Wiszni Małej pod Wrocławiem. W grudniu 2017 roku, podczas policyjnej akcji, zastrzelony został wrocławski antyterrorysta. Zginął też bandyta, który wcześniej śmiertelnie postrzelił policjanta. Kilka dni temu prokuratura umorzyła sprawę zabicia bandyty. Policjanci nie złamali prawa, strzelając do Łukasza W. Bo to on wcześniej otworzył ogień do oddziału antyterrorystów, którzy go chcieli zatrzymać. Wciąż toczy się śledztwo, które ma wyjaśnić czy nie doszło do przekroczenia uprawnień w związku z policyjnymi działaniami w Wiszni Małej.

Postanowienie o częściowym umorzeniu śledztwa jest jeszcze nieprawomocne. Pokrzywdzeni, czyli bliscy zastrzelonego mężczyzny, będą mogli zaskarżyć decyzję do sądu. Uzasadnienie postanowienia o umorzeniu jest tajne.

Przypomnijmy - podczas próby zatrzymania przestępcy, okradającego bankomaty, zginął antyterrorysta. Krytycznej nocy z 2 na 3 grudnia 2017 roku grupa szturmowa z wrocławskiego pododdziału antyterrorystycznego policji podchodziła do bankomatu w Wiszni Małej. W środku był mężczyzna, którego policjanci mieli zatrzymać - uzbrojony w kałasznikowa. Ale policjanci o tym nie wiedzieli. Mężczyzna otworzył ogień. Poważnie ranił jednego funkcjonariusza, a drugiego zastrzelił. Zginął również - od kul policjantów - sam bandyta, który otworzył ogień z karabinu kałasznikowa.

TU PRZECZYTASZ wszystko co wiadomo o tragicznej akcji w Wiszni Małej

Opolska prokuratura okręgowa prowadzi postępowanie, które ma ustalić, jakie były przyczyny tragedii, a także to, czy nie doszło do przestępstwa przy organizowaniu nocnej akcji. Prokuratura powołała zespół ekspertów z Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Głównej Policji. Ich opinia nie powstała. Mimo to śledczy zdecydowali umorzyć postępowanie dotyczące nieumyślnego spowodowania śmierci zatrzymywanego podczas akcji przestępcy.

Gdzie na codzienne zakupy wydamy najwięcej? W Polsce, Czechach czy Niemczech? Ile za te same produkty spożywcze płacą w sklepach mieszkańcy Polski, Czech i Niemiec? Sprawdziły to wspólnie Urząd Statystyczny we Wrocławiu, Krajowy Urząd Statystyczny Saksonii w Kamenz oraz Przedstawicielstwo Okręgowego Czeskiego Urzędu Statystycznego w Libercu. Ankieterzy z tych trzech instytucji sprawdzili ceny w sklepach w swoich krajach. Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej? Zobacz na kolejnych slajdach ceny artykułów spożywczych w trzech krajach - posługuj się myszką, klawiszami strzałek na klawiaturze lub gestami

Polska, Czechy i Niemcy - ile za te same produkty zapłacimy ...

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Prokuratura: policjanci mieli prawo zabić bandytę pod Wrocławiem - Gazeta Wrocławska

Komentarze 112

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Nikt

Nie karabin Kałasznikowa, tylko karabinek.

N
Never

Innej decyzji się nie spodziewałem :)

G
GG
25 listopada, 12:23, Olo:

Wychodzi na to, że każdorazowo trzeba poświęcić jednego policjanta, żeby użycie broni było zasadne. Poza tym bandytą nie został zabity, tylko obezwładniony. A że nie żyje...sam robi wybrał taki los

Władza jest gotowa na takie poświęcenie

z
zzz
24 listopada, 23:22, Gość:

to jakiś żart ?! skazać rodzinę tego złodzieja na karę wiezienia za s[wulgaryzm].....syń...stwo i chamską bezczelność

25 listopada, 07:52, Qwerty:

Żartem jest to, że wolno Ci się wypowiadać i wolność tę wykorzystujesz do szerzenia głupot.

Bardzo współczuje rodzinie zabitego obywatela. Rodzinie policjanta to niepotrzebne, ona ma rentkę z naszych podatków :(

25 listopada, 08:35, ...:

jesteś bardziej głupi/głupia niż ustawa przewiduje żeby było komukolwiek żal gościa który okrada bankomaty i strzela sobie z kałacha do policji? to trzeba być psycholem jego śmierć uznałbym raczej za samobójstwo przy użyciu policji - kto normalny chcący żyć otwiera ogień do ODDZIAŁU policji? pomijając że kto normalny straszy Policjanta (nie mówiąc o strzelaniu) kałachem kradzież jeszcze można próbować usprawiedliwić - trudna sytuacja i tak dalej - ale taka osoba widząc antyterrorystów od razu by się poddała. A zabita osoba to był zwykły przestępca którego należy co najmniej izolować od społeczeństwa:P

Natomiast wielkie wyrazy współczucia należą się rodzinie ofiary (policjanta) bo [wulgaryzm] z pieniędzmi to czyjś mąż/ojciec/brat/syn nie wrócił z pracy do domu i już nigdy nie wróci i żadne pieniądze nie zrekompensują im tego...

PS. A co do podatków to tak jak w przypadku każdego Emeryta/Rencisty idzie to z Naszych podatków (tak samo jak inne programy socjalist... socjalne) i teraz idź i powiedz swoim dziadkom, jak i wszystkim znajomym pobierajacym 500 , że masz im to za złe...

25 listopada, 10:06, qwerty:

Mógł wybrać inny zawód. Może lubił adrenalinę i bycie "kozakiem z AT". Nie ma natomiast wątpliwości, że w swojej pracy godził się na takie rzeczy jak rozwalanie ludziom drzwi do domu o 6 rano, rzucanie granatami hukowymi w zaspane kobiety i dzieci, wyciąganie niegroźnych podejrzanych z łóżek w bieliźnie, prowadzenie ich zgiętych w pół i filmowanie tego. Takimi rzeczami zajmują się w Polsce "antyterroryści" - napadaniem o 6 rano na domy ludzi, którzy źle rozliczyli jakiś VAT, akcyzę czy inny dochodowy. Takich "bohaterów" jakoś mi nie żal, a trauma ich rodzin - która stanowi wliczone w ten zawód ryzyko - jest mi obojętna.

Zresztą o czym w ogóle mowa? To jest Wrocław - tutaj policja zakatował na komisariacie człowieka i łgała na ten temat przez rok, aż do czasu ujawnienia materiału filmowego przez TVN (zresztą przeprosić jakoś nie kwapią się nawet dziś). Wszyscy porządni ludzie z tej służby powinni się po sprawie Stachowiaka po prostu zwolnić. A skoro tego nie zrobili, to widocznie micha jest im cenniejsza od honoru i szacunku współobywateli.

tia, idź do mamusi się wypłacz, a reszcie daj żyć i bronić się skutecznie przed popaprańcami

G
Gość

Na miejscu bliskich tego ścierwa wyrzekłbym się jakiegokolwiek pokrewieństwa. Bardzo żałuję, że go nie odstrzelili zanim otworzył ogień. Ale chociaż tyle dobrego, że to złodziejskie gówno zdechło.

O
Olo

Wychodzi na to, że każdorazowo trzeba poświęcić jednego policjanta, żeby użycie broni było zasadne. Poza tym bandytą nie został zabity, tylko obezwładniony. A że nie żyje...sam robi wybrał taki los

a
aqqa

gość trzymał gnata i nie słuchał policji- jak dla mnie zagrożenie życia i obrona. Mówimy o gangsterze z bronią a nie o babci broni która ledwo co trzyma rózgę w ręce.

G
Gość
24 listopada, 23:22, Gość:

to jakiś żart ?! skazać rodzinę tego złodzieja na karę wiezienia za s[wulgaryzm].....syń...stwo i chamską bezczelność

25 listopada, 07:52, Qwerty:

Żartem jest to, że wolno Ci się wypowiadać i wolność tę wykorzystujesz do szerzenia głupot.

Bardzo współczuje rodzinie zabitego obywatela. Rodzinie policjanta to niepotrzebne, ona ma rentkę z naszych podatków :(

25 listopada, 08:35, ...:

jesteś bardziej głupi/głupia niż ustawa przewiduje żeby było komukolwiek żal gościa który okrada bankomaty i strzela sobie z kałacha do policji? to trzeba być psycholem jego śmierć uznałbym raczej za samobójstwo przy użyciu policji - kto normalny chcący żyć otwiera ogień do ODDZIAŁU policji? pomijając że kto normalny straszy Policjanta (nie mówiąc o strzelaniu) kałachem kradzież jeszcze można próbować usprawiedliwić - trudna sytuacja i tak dalej - ale taka osoba widząc antyterrorystów od razu by się poddała. A zabita osoba to był zwykły przestępca którego należy co najmniej izolować od społeczeństwa:P

Natomiast wielkie wyrazy współczucia należą się rodzinie ofiary (policjanta) bo [wulgaryzm] z pieniędzmi to czyjś mąż/ojciec/brat/syn nie wrócił z pracy do domu i już nigdy nie wróci i żadne pieniądze nie zrekompensują im tego...

PS. A co do podatków to tak jak w przypadku każdego Emeryta/Rencisty idzie to z Naszych podatków (tak samo jak inne programy socjalist... socjalne) i teraz idź i powiedz swoim dziadkom, jak i wszystkim znajomym pobierajacym 500 , że masz im to za złe...

25 listopada, 10:06, qwerty:

Mógł wybrać inny zawód. Może lubił adrenalinę i bycie "kozakiem z AT". Nie ma natomiast wątpliwości, że w swojej pracy godził się na takie rzeczy jak rozwalanie ludziom drzwi do domu o 6 rano, rzucanie granatami hukowymi w zaspane kobiety i dzieci, wyciąganie niegroźnych podejrzanych z łóżek w bieliźnie, prowadzenie ich zgiętych w pół i filmowanie tego. Takimi rzeczami zajmują się w Polsce "antyterroryści" - napadaniem o 6 rano na domy ludzi, którzy źle rozliczyli jakiś VAT, akcyzę czy inny dochodowy. Takich "bohaterów" jakoś mi nie żal, a trauma ich rodzin - która stanowi wliczone w ten zawód ryzyko - jest mi obojętna.

Zresztą o czym w ogóle mowa? To jest Wrocław - tutaj policja zakatował na komisariacie człowieka i łgała na ten temat przez rok, aż do czasu ujawnienia materiału filmowego przez TVN (zresztą przeprosić jakoś nie kwapią się nawet dziś). Wszyscy porządni ludzie z tej służby powinni się po sprawie Stachowiaka po prostu zwolnić. A skoro tego nie zrobili, to widocznie micha jest im cenniejsza od honoru i szacunku współobywateli.

25 listopada, 10:26, do obciągacza:

Musiałeś wiele parów pod celą obciągnąć [wulgaryzm] że tak nienawidzisz policji. Życzę ci wielu parów w ryju. Jeszcze wiele przed tobą.

Napisał totalny debil

G
Gość

Wszystkich którzy podważają zasadność użycia broni przez policję powinno sie odstrzelić , są tak samo winni jak ten bandyta.

d
do obciągacza
24 listopada, 23:22, Gość:

to jakiś żart ?! skazać rodzinę tego złodzieja na karę wiezienia za s[wulgaryzm].....syń...stwo i chamską bezczelność

25 listopada, 07:52, Qwerty:

Żartem jest to, że wolno Ci się wypowiadać i wolność tę wykorzystujesz do szerzenia głupot.

Bardzo współczuje rodzinie zabitego obywatela. Rodzinie policjanta to niepotrzebne, ona ma rentkę z naszych podatków :(

25 listopada, 08:35, ...:

jesteś bardziej głupi/głupia niż ustawa przewiduje żeby było komukolwiek żal gościa który okrada bankomaty i strzela sobie z kałacha do policji? to trzeba być psycholem jego śmierć uznałbym raczej za samobójstwo przy użyciu policji - kto normalny chcący żyć otwiera ogień do ODDZIAŁU policji? pomijając że kto normalny straszy Policjanta (nie mówiąc o strzelaniu) kałachem kradzież jeszcze można próbować usprawiedliwić - trudna sytuacja i tak dalej - ale taka osoba widząc antyterrorystów od razu by się poddała. A zabita osoba to był zwykły przestępca którego należy co najmniej izolować od społeczeństwa:P

Natomiast wielkie wyrazy współczucia należą się rodzinie ofiary (policjanta) bo [wulgaryzm] z pieniędzmi to czyjś mąż/ojciec/brat/syn nie wrócił z pracy do domu i już nigdy nie wróci i żadne pieniądze nie zrekompensują im tego...

PS. A co do podatków to tak jak w przypadku każdego Emeryta/Rencisty idzie to z Naszych podatków (tak samo jak inne programy socjalist... socjalne) i teraz idź i powiedz swoim dziadkom, jak i wszystkim znajomym pobierajacym 500 , że masz im to za złe...

25 listopada, 10:06, qwerty:

Mógł wybrać inny zawód. Może lubił adrenalinę i bycie "kozakiem z AT". Nie ma natomiast wątpliwości, że w swojej pracy godził się na takie rzeczy jak rozwalanie ludziom drzwi do domu o 6 rano, rzucanie granatami hukowymi w zaspane kobiety i dzieci, wyciąganie niegroźnych podejrzanych z łóżek w bieliźnie, prowadzenie ich zgiętych w pół i filmowanie tego. Takimi rzeczami zajmują się w Polsce "antyterroryści" - napadaniem o 6 rano na domy ludzi, którzy źle rozliczyli jakiś VAT, akcyzę czy inny dochodowy. Takich "bohaterów" jakoś mi nie żal, a trauma ich rodzin - która stanowi wliczone w ten zawód ryzyko - jest mi obojętna.

Zresztą o czym w ogóle mowa? To jest Wrocław - tutaj policja zakatował na komisariacie człowieka i łgała na ten temat przez rok, aż do czasu ujawnienia materiału filmowego przez TVN (zresztą przeprosić jakoś nie kwapią się nawet dziś). Wszyscy porządni ludzie z tej służby powinni się po sprawie Stachowiaka po prostu zwolnić. A skoro tego nie zrobili, to widocznie micha jest im cenniejsza od honoru i szacunku współobywateli.

Musiałeś wiele parów pod celą obciągnąć [wulgaryzm] że tak nienawidzisz policji. Życzę ci wielu parów w ryju. Jeszcze wiele przed tobą.

G
Gość
24 listopada, 18:15, wroclauer:

Bandyta wybrał konfrontację zbrojną - podjął decyzję i został wyeliminowany. I to jest sprawiedliwe. Nie ma ma miejsca w społeczeństwie dla takiego chwasta. Inną sprawą jest czy cała akcja została przeprowadzona bezpiecznie dla interweniujących policjantów. Za to powinien odpowiedzieć dowódca, bo zginął jego podwładny.

24 listopada, 18:22, Gość:

To raczej policyjni idioci w kominiarkach podjęli konfrontację zbrojną. A kto bronią wojuje, ten od broni ginie. I to jest sprawiedliwe - policyjni bandyci w kominiarkach nie spodziewali się godnego przeciwnika i zostali za to SŁUSZNIE ukarani (przez los). Nie szkoda mi ich. Społeczeństwo nie ma z nich żadnego pożytku. Z Ciebie również. A dowódca owszem - powinien odpowiadać, ale za śmierć poszkodowanego przestępcy

24 listopada, 18:33, wroclauer:

Wygląda na to że jesteś fanem bandytów latających z kałachami po ulicach, mordujących i kradnących co się da i w dodatku mających poczucie, że są bezkarni. Zatem jesteś taki jak oni, czyli pomyłką natury. Jak czytam takie wypociny, to uważam, że aborcja powinna być całkowicie legalna.

24 listopada, 18:41, Gość:

Też uważam że aborcja powinna być legalna:)

I proszę Cię doczytaj mój tekst ZE ZROZUMIENIEM!! Też jestem przeciwny bandyctwu. Każdemu! Nielegalnemu (przestępcy) i legalnemu (psy w kominiarkach). A policjant jako funkcjonariusz publiczny to powinien być w mundurze, budzić szacunek swoim postępowaniem (nie strach i pogardę) zero tatuaży; a nie jakieś durne maski i zabawy w strzelanki jak ta w Wiszni a później płacz że jakiś pajac zdechł.

24 listopada, 18:50, Gość:

Policja zrobiła zasadzkę żeby zatrzymać złodzieja, niestety ten okazał się bandytą zaskoczył policjantów strzelając z kałacha,dobrze że został skasowany zanim zabił jeszcze kogoś a ty piszesz że zdechł pajac(rozumiem że mówisz o policjancie).Mam nadzieję że ktoś monitoruje te komentarze,więc przyjacielu pamiętaj że nie jesteś anonimowy w sieci.Życzę jak najwięcej kłopotów w związku z tą wypowiedzią

24 listopada, 19:11, Gość:

Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada - mówi pewno przysłowie. A swoimi komentarzami wyraziłem słuszną krytykę formacji która mówiąc delikatnie co najmniej się nie popisała, kompletny brak profesjonalizmu. Ale co się dziwić skoro do policji idzie kto idzie i robi to co robi. A później się dzieje, to co się dzieje. Zero kultury, szacunku do munduru i do prawa obowiązującego w Polsce. Dlatego napisałem o Psach i o Policjantach którzy szanują zawód (ginący gatunek) Dziękuję za "życzenia kłopotów". Niestety ale nie ma paragrafu za naśmiewanie się z psiej głupoty

24 listopada, 19:47, Maniek:

Używajac( w dodatku z jakąś zboczoną satysfakcją) słowa "pies"w stosunku do policjantów od razu wskazujesz swoje miejsce w drabinie społecznej, prymitywie. Zamknij już ryj ! Pozujesz na bandytę a jesteś zwykłym obszczymurkiem.

24 listopada, 21:31, kkk:

popieram

24 listopada, 21:46, Gość:

On nie pozuje na nikogo. Słowo "pies" w odniesieniu do policjanta jest po pierwsze powszechnie używane przez wszystkich, a po drugie akceptowane przez samą psiarnię, vide ostatni singiel tych półmózgów w kominiarkach na ryjach "Dumny z bycia psem"

P.S. Trzeba być miernotą umysłową lub masochistą o mentalności niewolnika, żeby we Wrocławiu, gdzie policja skatowała Igora Stachowiaka, bronić policji w jakiejkolwiek formie.

25 listopada, 09:48, Mariola:

Każdy bandyta, złodziej i inny przestępca MUSI mieć świadomość, że grozi mu bezwzględna śmierć z rąk Policjanta w tej samej chwili, w której wyciągnie broń !!! Sąd nawet nie powinien rozpatrywać żadnych skarg rodziny zabitego bandziora !!! Ewentualnie Sąd mógłby przyznać dożywotnią rentę, płaconą przez rodzinę bandyty na rzecz zabitego lub rannego Policjanta !!!

Pisanie słowa policjant wielką literą to chyba jakiś żart. Toż to wyraz pospolity - jak pies, pała, bagieta, itp.

q
qwerty
24 listopada, 23:22, Gość:

to jakiś żart ?! skazać rodzinę tego złodzieja na karę wiezienia za s[wulgaryzm].....syń...stwo i chamską bezczelność

25 listopada, 07:52, Qwerty:

Żartem jest to, że wolno Ci się wypowiadać i wolność tę wykorzystujesz do szerzenia głupot.

Bardzo współczuje rodzinie zabitego obywatela. Rodzinie policjanta to niepotrzebne, ona ma rentkę z naszych podatków :(

25 listopada, 08:35, ...:

jesteś bardziej głupi/głupia niż ustawa przewiduje żeby było komukolwiek żal gościa który okrada bankomaty i strzela sobie z kałacha do policji? to trzeba być psycholem jego śmierć uznałbym raczej za samobójstwo przy użyciu policji - kto normalny chcący żyć otwiera ogień do ODDZIAŁU policji? pomijając że kto normalny straszy Policjanta (nie mówiąc o strzelaniu) kałachem kradzież jeszcze można próbować usprawiedliwić - trudna sytuacja i tak dalej - ale taka osoba widząc antyterrorystów od razu by się poddała. A zabita osoba to był zwykły przestępca którego należy co najmniej izolować od społeczeństwa:P

Natomiast wielkie wyrazy współczucia należą się rodzinie ofiary (policjanta) bo [wulgaryzm] z pieniędzmi to czyjś mąż/ojciec/brat/syn nie wrócił z pracy do domu i już nigdy nie wróci i żadne pieniądze nie zrekompensują im tego...

PS. A co do podatków to tak jak w przypadku każdego Emeryta/Rencisty idzie to z Naszych podatków (tak samo jak inne programy socjalist... socjalne) i teraz idź i powiedz swoim dziadkom, jak i wszystkim znajomym pobierajacym 500 , że masz im to za złe...

Mógł wybrać inny zawód. Może lubił adrenalinę i bycie "kozakiem z AT". Nie ma natomiast wątpliwości, że w swojej pracy godził się na takie rzeczy jak rozwalanie ludziom drzwi do domu o 6 rano, rzucanie granatami hukowymi w zaspane kobiety i dzieci, wyciąganie niegroźnych podejrzanych z łóżek w bieliźnie, prowadzenie ich zgiętych w pół i filmowanie tego. Takimi rzeczami zajmują się w Polsce "antyterroryści" - napadaniem o 6 rano na domy ludzi, którzy źle rozliczyli jakiś VAT, akcyzę czy inny dochodowy. Takich "bohaterów" jakoś mi nie żal, a trauma ich rodzin - która stanowi wliczone w ten zawód ryzyko - jest mi obojętna.

Zresztą o czym w ogóle mowa? To jest Wrocław - tutaj policja zakatował na komisariacie człowieka i łgała na ten temat przez rok, aż do czasu ujawnienia materiału filmowego przez TVN (zresztą przeprosić jakoś nie kwapią się nawet dziś). Wszyscy porządni ludzie z tej służby powinni się po sprawie Stachowiaka po prostu zwolnić. A skoro tego nie zrobili, to widocznie micha jest im cenniejsza od honoru i szacunku współobywateli.

G
Gość

to jakas kpina że prokuratura zajmuje sie takimi sprawami. a juz nawet to powinno trwac 2 dni od zdarzenia.

G
Gość
24 listopada, 23:05, p.:

Prowokacyjny bzdurny tytuł. Jeśli już to winien on brzmieć "policjanci zgodnie z prawem i procedurami użyli broni".

Policja nie ma prawa zabijania - w Polsce nie ma do tego prawa nawet sąd (nie ma kary śmierci). Śmierć bandyty była tylko "skutkiem ubocznym" zgodnego z prawem użycia broni przez Policję.

Zgadzam sie w 100%

M
Mariola
24 listopada, 18:15, wroclauer:

Bandyta wybrał konfrontację zbrojną - podjął decyzję i został wyeliminowany. I to jest sprawiedliwe. Nie ma ma miejsca w społeczeństwie dla takiego chwasta. Inną sprawą jest czy cała akcja została przeprowadzona bezpiecznie dla interweniujących policjantów. Za to powinien odpowiedzieć dowódca, bo zginął jego podwładny.

24 listopada, 18:22, Gość:

To raczej policyjni idioci w kominiarkach podjęli konfrontację zbrojną. A kto bronią wojuje, ten od broni ginie. I to jest sprawiedliwe - policyjni bandyci w kominiarkach nie spodziewali się godnego przeciwnika i zostali za to SŁUSZNIE ukarani (przez los). Nie szkoda mi ich. Społeczeństwo nie ma z nich żadnego pożytku. Z Ciebie również. A dowódca owszem - powinien odpowiadać, ale za śmierć poszkodowanego przestępcy

24 listopada, 18:33, wroclauer:

Wygląda na to że jesteś fanem bandytów latających z kałachami po ulicach, mordujących i kradnących co się da i w dodatku mających poczucie, że są bezkarni. Zatem jesteś taki jak oni, czyli pomyłką natury. Jak czytam takie wypociny, to uważam, że aborcja powinna być całkowicie legalna.

24 listopada, 18:41, Gość:

Też uważam że aborcja powinna być legalna:)

I proszę Cię doczytaj mój tekst ZE ZROZUMIENIEM!! Też jestem przeciwny bandyctwu. Każdemu! Nielegalnemu (przestępcy) i legalnemu (psy w kominiarkach). A policjant jako funkcjonariusz publiczny to powinien być w mundurze, budzić szacunek swoim postępowaniem (nie strach i pogardę) zero tatuaży; a nie jakieś durne maski i zabawy w strzelanki jak ta w Wiszni a później płacz że jakiś pajac zdechł.

24 listopada, 18:50, Gość:

Policja zrobiła zasadzkę żeby zatrzymać złodzieja, niestety ten okazał się bandytą zaskoczył policjantów strzelając z kałacha,dobrze że został skasowany zanim zabił jeszcze kogoś a ty piszesz że zdechł pajac(rozumiem że mówisz o policjancie).Mam nadzieję że ktoś monitoruje te komentarze,więc przyjacielu pamiętaj że nie jesteś anonimowy w sieci.Życzę jak najwięcej kłopotów w związku z tą wypowiedzią

24 listopada, 19:11, Gość:

Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada - mówi pewno przysłowie. A swoimi komentarzami wyraziłem słuszną krytykę formacji która mówiąc delikatnie co najmniej się nie popisała, kompletny brak profesjonalizmu. Ale co się dziwić skoro do policji idzie kto idzie i robi to co robi. A później się dzieje, to co się dzieje. Zero kultury, szacunku do munduru i do prawa obowiązującego w Polsce. Dlatego napisałem o Psach i o Policjantach którzy szanują zawód (ginący gatunek) Dziękuję za "życzenia kłopotów". Niestety ale nie ma paragrafu za naśmiewanie się z psiej głupoty

24 listopada, 19:47, Maniek:

Używajac( w dodatku z jakąś zboczoną satysfakcją) słowa "pies"w stosunku do policjantów od razu wskazujesz swoje miejsce w drabinie społecznej, prymitywie. Zamknij już ryj ! Pozujesz na bandytę a jesteś zwykłym obszczymurkiem.

24 listopada, 21:31, kkk:

popieram

24 listopada, 21:46, Gość:

On nie pozuje na nikogo. Słowo "pies" w odniesieniu do policjanta jest po pierwsze powszechnie używane przez wszystkich, a po drugie akceptowane przez samą psiarnię, vide ostatni singiel tych półmózgów w kominiarkach na ryjach "Dumny z bycia psem"

P.S. Trzeba być miernotą umysłową lub masochistą o mentalności niewolnika, żeby we Wrocławiu, gdzie policja skatowała Igora Stachowiaka, bronić policji w jakiejkolwiek formie.

Każdy bandyta, złodziej i inny przestępca MUSI mieć świadomość, że grozi mu bezwzględna śmierć z rąk Policjanta w tej samej chwili, w której wyciągnie broń !!! Sąd nawet nie powinien rozpatrywać żadnych skarg rodziny zabitego bandziora !!! Ewentualnie Sąd mógłby przyznać dożywotnią rentę, płaconą przez rodzinę bandyty na rzecz zabitego lub rannego Policjanta !!!

Wróć na i.pl Portal i.pl