Problemy z aplikacją eWniosekPlus. Rolnik skarży się, że nie może wypełnić wniosku. Czy ktoś naprawia te usterki - pyta

(koci)
Najpierw były problemy z logowaniem, a później aplikacja zaczęła wariować - opowiada rolnik
Najpierw były problemy z logowaniem, a później aplikacja zaczęła wariować - opowiada rolnik Archiwum
eWnioskekPlus u mnie nie działa – mówi nasz Czytelnik z jednej ze wsi w gm. Puńsk. – Nie mogę się zalogować.

Mieszkaniec gm. Puńsk zastanawia się, kiedy aplikacja eWniosekPlus zacznie prawidłowo działać. Nie ukrywa, że chciałby swój wniosek wypełnić jak najszybciej. Obawia się m.in. tego, że jeśli będzie długo zwlekał, to na koniec, kiedy rolnicy zaczną masowo składać wnioski, system też może odmawiać współpracy, bo będzie za bardzo obciążony.

Aplikacja zaczęła wariować

Gospodarz z gm. Puńsk najpierw próbował się logować z domu, ale nie wyświetlał mu się wniosek. Wówczas postanowił skorzystać z fachowej pomocy – pojechał do biura Podlaskiej Izby Rolniczej w Sejnach. Tu udało się zalogować, ale pojawiły się inne problemy.

– W trakcie wypełniania wniosku zaczęły ginąć dane – opowiada rolnik. – Już prawie kończyliśmy i okazało się, że znikają dodane wcześniej działki i inne dane. Później zaczęły się „przyklejać” do mego wniosku działki sąsiada.

Umówił się z na kolejny termin z pracownikiem Podlaskiej Izby Rolniczej, ale nie ma pewności, czy tym razem się uda. Dodaje, że gdyby aplikacja działała poprawnie, wówczas nie nawet nie korzystałby z odpłatnej pomocy, sam by wypełnił wniosek.

Gospodarz zgłaszał swój problem w miejscowym biurze ARiMR. Ale usłyszał tylko ogólniki: już wkrótce powinno działać, powinno być dobrze, proszę jeszcze próbować.

Czytaj też: Można już składać wnioski. Niemal co dziesiąty jest składany na papierze

Nasz Czytelnik dodaje, że problem dotyczy nie tylko jego. U innych rolników, z którymi rozmawiał, aplikacja też nie działa tak, jak trzeba.

Gospodarz nie może zrozumieć, dlaczego wszyscy mówią o tym, że internetowe wnioski to duże ułatwienie dla rolników, ale nikt nie wspomina o problemach z aplikacją eWniosek Plus. A przecież są bardzo duże problemy.

– Czy ktoś próbuje te błędy naprawiać i gdzie to należy zgłaszać? – pyta.

Jak zgłosić problem

Sytuację tę próbowaliśmy wyjaśnić w biurze prasowym ARiMR. Poinformowano nas, że aby móc liczyć na skuteczne rozwiązanie problemu, należy zrobić zrzut z ekranu i wysłać go na e-mail pomoc.arimr.gov.pl lub [email protected]. Jeśli rolnik nie zrobi zrzutu z ekranu, wówczas trudno jest ustalić przyczynę. Informacje o problemach z eWnioskiemPlus można także przekazywać dzwoniąc pod nr 22 595 02 60.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Problemy z aplikacją eWniosekPlus. Rolnik skarży się, że nie może wypełnić wniosku. Czy ktoś naprawia te usterki - pyta - Gazeta Współczesna

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Krzysztof

U mnie nie działa ładowanie danych wniosku, mogę czekać godzinami i nic. Zgłaszałem problem do pomocy online, po pierwszym zgłoszeniu dostałem odpowiedź że problem został naprawiony i już wszystko działa, ale oczywiście tak nie było, bo dalej nic nie działało. 24.03 zgłosiłem ponownie problem i czekam na odpowiedź. Chyba ten program to bubel, a serwis nie jest przygotowany na tyle zgłoszeń.

Z
Zenobiusz

Po co było zawracać głowę rolnikom , kiedy ARiMR nie była przygotowana na ten sposób składania

wniosków.

Ta aplikacja to jakiś bubel i firma która to wytworzyła powinna zwrócić państwowe pieniądze.

Od 16 03 2018 próbuję się zalogować - i nic. Zgłaszałem problem  poprzez infolinię- i nic.

A może by tak ktoś z centrali ARiMR zabrał głos w tej sprawie i wypowiedział się konkretnie na temat tego,, bubla" , a nie puszczał komunikaty ilu to rolników złożyło wnioski bo ja uważam to za propagandę .

 

Wróć na i.pl Portal i.pl