PoznajMY E.ON Polska

Materiał informacyjny E.ON
Udostępnij:
W połowie grudnia innogy Polska zmieniło się w E.ON Polska. Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku, gdy E.ON przejął aktywa innogy od RWE. Nowy logotyp pojawił się w materiałach i korespondencji do klientów. Wszyscy klienci zostali indywidualnie poinformowani o zmianach.

Czym jest E.ON?

Grupa E.ON obsługuje około 53 miliony klientów na 15 rynkach w Europie. Zatrudnia łącznie ponad 78 tysięcy osób, w tym 3500 pracowników w spółkach należących do grupy w Polsce. Skupia największych operatorów dystrybucji energii elektrycznej i gazu ziemnego w Europie. Wartość aktywów firmy wynosi ok. 35 mld EUR, co czyni E.ON jedną z największych europejskich i światowych grup energetycznych. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie.

E.ON Polska sprzedaje energię elektryczną do ponad 1 mln klientów indywidualnych, głównie ze stolicy. Spółki należące do Grupy E.ON działają w Polsce od 20 lat. Produkują oraz dystrybuują energię elektryczną, gaz, ciepło i chłód do klientów indywidualnych, sektora publicznego i klientów biznesowych na terenie całego kraju. Głównym rynkiem w obszarze sprzedaży energii elektrycznej jest Warszawa. Stołeczny dystrybutor energii należący do grupy posiada w stolicy ponad 16,5 tys. km sieci elektroenergetycznej.

Odwiedź stronę E.ON Polska

Klienci nie muszą podejmować żadnych działań związanych ze zmianą marki. Każda osoba korzystająca z usług Grupy w Polsce została indywidualnie poinformowana o najważniejszych kwestiach związanych ze zmianą marki. Klienci mogą także odwiedzić stronę eon.innogy.pl, z której dowiedzą się o szczegółach rebrandingu. Na stronie zamieszczono też informacje o najnowszych ekologicznych działaniach prowadzonych przez spółkę.

Ekologia. MY możemy więcej

E.ON Polska stawia też na projekty realizowane wspólnie z klientami i partnerami. Stąd przesłanie spółki: Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian. Przekonanie to znajduje swoje odbicie w haśle: MY może więcej. Założenia wspiera kampania informacyjna PoznajMY się, która ma na celu przedstawienie dotychczasowym klientom firmy marki E.ON.

W kampanii zaprezentowane zostały inspirujące historie bohaterów, którzy podejmują działania proekologiczne w swoich społecznościach i firmach. W klipach zamieszczonych na oficjalnym kanale E.ON Polska na YouTube opowiadają, jak w prosty sposób można odmienić najbliższe otoczenie i wpłynąć na poprawę środowiska. Jeden z bohaterów kampanii, Marian Mazurek założył instalację geotermalną w budynku swojej kancelarii prawnej. Dzięki temu nawet latem przy wysokich temperaturach jego firma może obejść się bez klimatyzacji i zaoszczędzić na wykorzystaniu energii. Natomiast działkowicz Antoni Barłowski pokazał studnię oraz dwie chatki zbudowane z materiałów z recyclingu. Widzowie mogą też zapoznać się z nowymi i nietypowymi studentami Politechniki Warszawskiej, czyli… pszczołami. Owady zamieszkały w pasiekach zbudowanych na terenie Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii uczelni.

Bohaterowie klipów pokazują również, jak przyjazne środowisku rozwiązania cyfrowe E.ON Polska ułatwiają im pracę w codziennym życiu. Przykładem są e-faktury dostępne w serwisie Mój E.ON, które pomagają ograniczyć zużycie papieru.

Więcej o funkcjonalności i zaletach portalu można dowiedzieć się z poniższego klipu:

Zrównoważone środowisko według E.ON

Przedstawiciele E.ON Polska zapowiadają, że w działalności biznesowej będą opierać się na idei świadomego ekologicznie społeczeństwa, które ma dostęp do zielonych źródeł energii elektrycznej i ciepła. Deklarują kontynuację wspierania wytwórców energii ze źródeł odnawialnych w nowych przedsięwzięciach, a także realizowania inicjatyw proekologicznych.

– Pełna integracja z E.ON to naturalny krok w rozwoju naszej firmy. Grupa E.ON oferuje dedykowane rozwiązania dla klientów i jako jeden z wiodących operatorów sieci w Europie odegra istotną rolę w tak ważnej dla wszystkich transformacji energetyki. Europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to „MY może więcej”. Chcemy działać na rzecz neutralności klimatycznej razem z naszymi klientami, ze społecznością lokalną. Będziemy w Polsce inwestować rozproszone źródła produkcji energii, ciepła i chłodu oraz digitalizować procesy – komentuje Andrzej Modzelewski, Prezes E.ON Polska.

Wideo

Dodaj ogłoszenie