Polski rynek fitness przeżywa boom. Światowy gigant Technogym otwiera swój salon

Materiał informacyjny Zaktualizowano 
Polski rynek fitness to obecnie ponad 2,5 tys. klubów i blisko 3 miliony ćwiczących Polaków. Według specjalistów z firmy Deloitte w najbliższych latach dynamika rozwoju tego rynku utrzyma się dzięki konsolidacji podmiotów oraz dalszemu wzrostowi popularności zdrowego stylu życia. Polacy coraz chętniej ćwiczą zarówno w klubach, jak i w warunkach domowych. Takie zmiany w upodobaniach Polaków nie pozostają niezauważone przez światowych gigantów rynku. Stąd decyzja lidera rynku Wellness – firmy Technogym – o otwarciu firmowego salonu w Polsce.

Technogym to prekursor światowej branży Wellness. Dzisiejsza pozycja tej marki jest efektem ponad 35 lat pracy założyciela firmy – Nerio Alessandri, który w 1983 roku starał się stworzyć firmę opartą na koncepcji wellness łączącej trzy elementy: regularne ćwiczenia ciała, zbilansowaną dietę i pozytywne podejście do życia. A zatem Wellness to nie tylko profesjonalny sprzęt, technologia i najwyższy poziom designu. To filozofia, która przyświeca każdej decyzji podejmowanej dziś w głównej siedzibie Technogym, znajdującej się we włoskim miasteczku Cesena, tuz obok Bolonii. Filozofia, która na stałe wpisała się nie tylko w światowy rynek fitness, lecz dzisiejszy trend zdrowego życia.

Koncepcja Wellness ma zastosowanie zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy Technogym. Firma realizuje specjalny program zdrowego życia (well-being) dla pracowników, polegający na przygotowywaniu specjalnego, zdrowego menu w firmowej restauracji, udostępnianiu własnej wielkiej siłowni w wolnym czasie, regularnych badaniach stanu zdrowia i kondycji fizycznej pracowników. To może tłumaczyć, dlaczego siedziba Technogym jest przez wielu mieszkańców okolic nazywana "Miasteczkiem Zdrowia".

Sama siedziba jest zbudowana z materiałów ekologicznych, drewna naturalnego, a przed głównym wejściem powstała ruchoma platforma, na której odbywają się poranne ćwiczenia jogi.

obrazek

Nerio Alessandri, założyciel firmy, przyznaje, że w dzisiejszych czasach brak zdrowej diety oraz siedzący tryb życia są głównym powodem obniżenia jakości życia i wielu chorób, również śmiertelnych. W Technogym promocja wellness prowadzona jest w pierwszej kolejności wśród pracowników, pomagając im zachować zdrowie i dobre samopoczucie, a jednocześnie budując grupę lojalnych pracowników, którzy sami stają się ambasadorami marki.

Teraz koncepcja Wellness na stałe zagości w Polsce. Technogym otwiera swój salon pokazowy w Warszawie, chcąc przybliżyć świat profesjonalnego sprzętu i stylu życia klientom indywidualnym.

- Podstawowym celem otwarcia showroomu jest umożliwienie klientom indywidualnym poznania produktów TECHNOGYM na żywo. W Polsce stale rośnie świadomość zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, co przekłada się nie tylko na frekwencję w klubach fitness, ale również zwiększone zainteresowanie urządzeniami domowymi. Otwarcie showroomu to dla nas szansa rozwoju w tym segmencie – informuje Dominik Śliwowski, Członek Zarządu ITP S.A. oraz General Manager marki TECHNOGYM w Polsce.

W Europie liderem rynku fitness są Niemcy (10,6 mln członków w 9.000 klubów). Drugim rynkiem jest Wielka Brytania (9,7 mln członków), a za nią Francja (5,7 mln), Włochy (5,3 mln), Hiszpania (5,2 mln). Polski rynek z 2,9 mln aktywnych członków, zarejestrowanych w 2.600 klubach fitness (Deloitte Polska, 2018) szybko goni światową czołówkę, obecnie zajmując 7 pozycję w Europie.

Grupą docelową włoskiego producenta są nie tylko prestiżowe kluby sportowe, ale również profesjonalni sportowcy oraz zamożni klienci indywidualni, oczekujący najwyższej jakości produktów.

- Nasz showroom ma na celu zaprezentować urządzenia do użytku domowego i pokazać jak odpowiednio dobrać wystrój wnętrza poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii multimedialnej. Chcemy, aby każdy odwiedzający nas klient został dosłownie zarażony ideą Wellness i poczuł się u nas wyjątkowo – dodaje Śliwowski.

Technogym wyposażył w swój sprzęt ponad 65 tysięcy klubów fitness oraz ponad 100 tysięcy apartamentów i domów prywatnych na całym świecie. Marka posiada swoje butiki m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Rosji i Stanach Zjednoczonych.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3