Pieniądze

    IBRiS: Zdaniem większości Polaków wszystkie alkohole trzeba traktować na równi

    Ponad połowa Polaków uważa, że przepisy dotyczące zarówno obciążeń fiskalnych (53 proc.), jak i reklamy (54 proc.), powinny być takie same dla producentów wszystkich rodzajów alkoholi. Zdaniem 64 proc. osób obecne obostrzenia w zakresie reklamy i dystrybucji napojów spirytusowych są nieskuteczne. Ogólnie, dla zdecydowanej większości respondentów (79 proc.), znacznie skuteczniejszym sposobem w...

    Sondaż: Polacy zrezygnują z napojów owocowych po wzroście cen

    Niemal trzy czwarte Polaków uważa, że przy wzroście cen napojów owocowych w jakiś sposób spadnie ich konsumpcja. Najwyższy odsetek (41%) uznaje, że ograniczy ich spożycie, a 6% przestanie całkowicie je pić. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster 28% rodaków mając do wyboru droższe napoje owocowe, a napoje gazowane wybierze te drugie. Potwierdza to sygnalizowane od...

    1 3 4 5 ... 100 »

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane