18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Pan Jan walczy z telewizją nc+ Nie będę płacił za ich bałagan w papierach!

(aga)
Krzysztof Szymczak
Łodzianin Jan Korek zrezygnował z telewizji nc+, gdy ta wiosną, podczas połączenia telewizji N (której był wówczas abonentem) z CANAL+, zaproponowała mu nową, ale – jak twierdzi – niekorzystną ofertę.

Doda zapowiada kolejne skoki w publiczność - FILM

– 23 maja wypowiedziałem umowę ze skutkiem natychmiastowym. Po kilku dniach odłączono mi sygnał telewizyjny – mówi. – W lipcu otrzymałem pismo, że jestem im winny... 118 zł zaległego abonamentu za maj i czerwiec. Przecież nie miałem sygnału!
Łodzianin wysłał potwierdzenie wypowiedzenia umowy (e-mailem oraz listem poleconym), bo konsultant nc+ twierdził, że go nie ma. W zamian dostał powiadomienie, że jego dług wzrósł do... 618 zł. Zadzwonił, żeby wyjaśnić sprawę i znów usłyszał, że wypowiedzenie nie dotarło. Wysłał je więc trzeci raz.

NC+ przeprasza abonentów

– To nie moja wina, że w nc+ mają bałagan w papierach. Mało tego, doliczyli mi opłatę za niezwrócony dekoder – dodaje. – Kiedy rezygnowałem z umowy, nikt nie potrafił mi powiedzieć, gdzie mam go oddać.
– Do naszego biura nie wpłynęło wypowiedzenie umowy w maju br. Pan Korek zawarł umowę obowiązującą do 30 czerwca br. i nie uregulował płatności za maj i czerwiec w kwocie 118 zł – twierdzi Kornelia Władzińska z nc+. – Dlatego umowa została rozwiązana windykacyjnie 31 lipca br., zgodnie z regulaminem świadczenia usług. Dekoder należy zwrócić w terminie 14 dni od rozwiązania umowy. Do dnia dzisiejszego nie odnotowano zwrotu, dlatego naliczono karę 500 zł. Zostanie ona anulowana, gdy pan Jan zwróci urządzenie, ale z uwagi na nieterminowy zwrot będzie musiał zapłacić karę w wysokości 50 zł.
– Radziłem się prawnika, racja jest po mojej stronie i jeśli trzeba, udowodnię to przed sądem – zapewnia wzburzony łodzianin.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Pan Jan walczy z telewizją nc+ Nie będę płacił za ich bałagan w papierach! - Express Ilustrowany

Komentarze 27

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Mail z pytaniem został wysłany w czerwcu.
G
Gość
Dwa lata temu w wyniku awarii wymieniłem dekoder płacąc 10 zł miesięcznie w celu nabycia go. W kwietniu zdziwiła mnie wysokość rachunku. W pkt. dowiedziałem się że jest on własnością firmy. Złożyłem reklamację i prośbę o rozwiązanie umowy ze względu na nakoszty związane zpogorszeniem stanu zdrowia. Odpowiedź została sporządzona po trzech dniach a wysłana po 16. Na początku kwietnia otrzymałem następującego maila:
Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie proszę o podanie danych, które pozwolą odnaleźć Umowę w bazie platformy nc+:

- numer Abonenta lub numer karty,
- numer PESEL.

Podanie powyższych informacji oraz ponowienie pytania umożliwi nam udzielić Panu precyzyjnej odpowiedzi.

W przypadku pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

Z poważaniem,

Artur Bajorski
Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej
platforma nc+

Internetowe Centrum Abonenta

ica.ncplus.pl

Chroń środowisko - drukuj z rozwagą. Save paper - think before you print.

ITI Neovision S.A., 02-758 Warszawa, al. Gen. W. Sikorskiego 9, dane do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8, Biuro Obsługi Klienta: tel. 801 044 944, 22 310 47 47 (opłata według cennika operatorów) NIP: 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 484.711.500 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

Poufność

Niniejsza wiadomość e-mail jest ściśle poufna. Przeznaczona jest wyłącznie dla osoby wymienionej jako adresat niniejszego przekazu. Może zawierać informacje objęte tajemnicą prawną bądź zawodową. W przypadku wadliwego przekazu prosimy o natychmiastowe skontaktowanie się z nadawcą wiadomości wskazanym w nagłówku, usunięcie oraz niewykorzystywanie jakiejkolwiek jej części. Jednocześnie informujemy, że niniejsza wiadomość e-mail została skontrolowana i nie zawiera wirusów komputerowych.

Confidentiality

This electronic transmission is strictly confidential and intended solely for the addressee. It may contain information which is covered by legal, professional or other privilege. If you are not the intended addressee, you must not disclose, copy or take any action in reliance of this transmission. If you have received this transmission in error, please notify us and delete the received data as soon as possible. This footnote also confirms that this email message has been swept for the presence of computer viruses.
a
art
Ja wysłałem do nc+ dekoder jak kazali a teraz pomimo potwierdzenia zwrotnego twierdzą że go nie dostali a potwierdzenie nie jest dowodem ze paczkę odebrali!!!!!
a
art
To nie poczta ich nie lubi tylko oni klientow. . Ja odesłałem dekoder za potwierdzeniem odbioru a oni twierdzą teraz ze dekodera nie dostali pomimo tego iż mam potwierdzenie zwrotne , a jak to stwierdziła firma nc+ takie potwierdzenie nie jest dowodem na to ze paczkę dostali!!!!!!!!!
L
Lisio
No bez przesady, że 3 listy do nich nie dotarły. Poczta ich nie lubi czy jak? Oszustwem śmierdzi! Pewnie gdyby łaskawcy podawali adres poczty elektronicznej, listy docierałyby częściej... ale wtedy nie powiedzą, że ktoś je przejął po drodze...
j
jacek
Chcę zrobić manifestację przeciwko NC+, czy jest ktoś chętny w Warszawie oraz innych miastach, niech ludzie wiedzą że nie warto korzystać z ich usług bo działają nieuczciwie.
Chętnych proszę kontakt:
Tel. 602 303 351
e-mail: [email protected]
Manifestacja będzie w styczniu i lutym.
M
Marek
Prawnik zawsze powie naiwnemu klientowi, że racja jest po jego stronie. Klient zapłaci za sporządzenie pozwu, opłaci koszty sprawy, wybuli honorarium prawnikowi, a sprawę i tak przegra. Prawnicy w platformach telewizyjnych są bardzo doświadczeni, ich po prostu nie stać na przegrywanie spraw. Panie Janie radzę Panu szybko uregulować należności, ewentualnie proszę się zwrócić do nc+ o ugodę. Proszę się nie wbijać w koszty.
j
ja
weeb.tv 60 zl na 3 miechy do tego tv box z androidem wi-fi i mam wszystko
M
Marcin
Ale czy za potwierdzeniem odbioru?
Zawsze dołączajcie potwierdzenie odbioru. Potem pokazujecie tylko żółty świstek z podpisem adresata i mogą wam skoczyć.
p
praktyk
Wystarczy stosować się do regulaminu. Na koniec każdego okresu wysyłam do cyfry pismo o rozwiązaniu umowy zgodnie z regulaminem na podany adres, w odpowiednim terminie i formie (wszystko jest w regulaminie). Zawsze jak zaczyna się okres wypowiedzenia dzwoni do mnie ktoś z platformy i negocjujemy ofertę i cenę, z których jak już jestem zadowolony, łaskawie się zgadzam. Procedura powtórzyła się już siedmiokrotnie. Czytajcie regulaminy.
k
klient nc+
też jestem klientem i to już ponad dwa lata.ja miałem na tyle szczęścia że żadnych problemów z nimi nie mam i nie miałem ale za to moi rodzice już mieli z nimi jakieś problemy ale to załatwili.jak widać nas ominęły te problemy co nie znaczy że inni ich nie mieli.proste....
m
mike33
I bardzo dobrze, bezprawne zdzieranie pieniędzy z ludzi, które wynika z kaprysu dyrektorka firmy
t
tezlodziak
Kolego, tu nie chodzi o pogardę, tylko o to, że bezpodstawnie podnosi się dwukrotnie opłatę za usługi a gdy próbuje się rozwiązać umowę to nc uniemożliwia to!! Z jakiej racji? Nie widzisz problemu w tym?
t
tezlodziak
nie chodzi o pogardę, ale o to, że bezpodstawnie z dnia na dzień podnoszą Ci opłatę dwukrotnie i stwarzają problemy przy zerwaniu umowy. Z jakiej racji?? Nie widzisz problemu kolego??
l
lodziak102
Ludzie trzeba czytac co napisane zachowywac terminy sami sobie jestescie winni a tu krakacie wszystko zle wszystko nie dobrze ja wiem to wina tuska.
Mam ta telewizje bardzo dobra jest nie mialem zadnych problemow z umowa bylem tez poprzednio w tv-nce.
A tu zaraz zydy itd co sie z wami ludzie dzieje Jezus byl zydem i lazita do kosciolow cos tu nie rozumie stle wylew pogardy opluwania z byle powodu.
Wróć na i.pl Portal i.pl