OPPO – marka dla tych którym nie jest wszystko jedno

Materiał informacyjny OPPO
Czy rynek urządzeń mobilnych naprawdę opanowany jest przez kilku producentów i nie ma po co zaglądać na nie w poszukiwaniu nowości? Czy już zawsze musimy wybierać pomiędzy tymi samymi urządzeniami? Nic bardziej mylnego. Warto zwrócić uwagę na nowy numer pięć w rankingach popularności smartfonów. Polski rynek urządzeń mobilnych szturmem podbija OPPO – marka, z którą mało który konkurent może się równać pod względem dynamiki rozwoju.

OPPO wprowadziło swój pierwszy smartfon na rynek dopiero w 2008 roku, a w tej chwili marka jest obecna w ponad 40 krajach i regionach na całym świecie. W tak krótkim czasie firmie udało się osiągnąć imponujący wynik sprzedażowy – znajduje się ona w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. W Polsce produkty OPPO pojawiły się dopiero w 2019 roku, ale firma mimo tak krótkiej obecności na rynku jest na dobrej drodze, by zrewolucjonizować nasz rynek urządzeń mobilnych. Dziś już blisko połowa Polaków kojarzy markę, a smartfony z flagowej serii Reno3 pobiły nad Wisłą swój rekord sprzedażowy w Europie Środkowo-Wschodniej. Seria Reno nie wyczerpuje jednak gamy produktów OPPO dostępnych w Polsce. Marka przygotowała również linię funkcjonalnych i ekonomicznych smartfonów linii A oraz przedstawicieli tzw. segmentu wearables, czyli elektronicznych urządzeń, które nosimy na ciele lub na odzieży. W przypadku OPPO są to w tej chwili słuchawki bezprzewodowe, pozwalające bez skrępowania i w każdych warunkach cieszyć się doskonałą jakością muzyki oraz smartwatche, które towarzyszą użytkownikom w ich codziennej aktywności.

W dalszym zwiększaniu rozpoznawalności marki OPPO na polskim rynku z pewnością pomoże zaangażowanie i popularność nowego ambasadora, którym został Marcin Prokop. Nawiązanie współpracy ze znanym dziennikarzem zbiega się z premierą nowego flagowca marki, smartfonu Reno4 PRO 5G. Biorąc pod uwagę możliwości techniczne oraz wygląd tego smartfonu, wiele wskazuje na to, że powtórzy on sukces swojego poprzednika. – W dzisiejszych czasach w naszych kieszeniach spoczywają przepotężne narzędzia, w postaci smartfonów, które skrywają liczne możliwości wspierające sztukę naszego życia na każdym kroku – tak ambasador marki mówi o możliwościach, jakie dają nam nowoczesne urządzenia mobilne. Nie da się ukryć, że coraz większe moce obliczeniowe maleńkich procesorów mieszczących się w superpłaskich obudowach, doskonała jakość obrazu i dźwięku, zdjęcia i nagrania wideo, których jakość można śmiało porównać do tych tworzonych profesjonalnym sprzętem sprawiają, że powoli docieramy do miejsca rozwoju technologii, w którym jedynym barierą są granice naszej wyobraźni.

Jakie są produkty OPPO i jak marka ma zamiar podbić serce polskiego odbiorcy? Silnym wyróżnikiem marki jest design - produkty OPPO są po prostu piękne. Urządzenia OPPO charakteryzuje nowoczesne, a zarazem ponadczasowe wzornictwo oraz wykonanie. Projektanci OPPO doskonale czują trendy, tworząc produkty unikalne, wyróżniające się wśród konkurencji. Za design odpowiada, m.in., międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie. Jeżeli więc nie lubisz podążać za tłumem, masz nosa do nowych trendów i wiesz, co będzie na topie już za chwilę, OPPO to marka dla ciebie. Świetny wygląd urządzeń OPPO to jednak nie wszystko. Piękne opakowanie kryje bogate wnętrze. OPPO stawia na przełomowe, innowacyjne technologie.

Autorskie rozwiązania OPPO powstają w sześciu instytutach badawczych i czterech centrach badawczo-rozwojowych B&R. OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz było pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich. Firma przedstawiła również pierwsze w Europie dostępne komercyjnie urządzenie, które w pełni korzysta z sieci 5G – OPPO Reno 5G.

Z miesiąca na miesiąc rośnie dostępność smartfonów OPPO w Polsce. Można je znaleźć w ofercie najbardziej znanych sieci handlowych, jak MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, NEONET i x-kom oraz kupić poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO znajdują się także w ofercie operatorów telekomunikacyjnych. I właśnie świąteczna oferta Orange, Play, Plus i T-Mobile to możliwość zakupu smartfonu OPPO na bardzo korzystnych warunkach. – Mamy przyjemność być obecni w wiodących ofertach i kampaniach świątecznych wszystkich największych operatorów telekomunikacyjnych. Mamy więc nadzieję, że dzięki temu klienci znajdą pod choinkami cudowne prezenty z logiem OPPO - mówi Mo Zhang, Brand Manager OPPO w Polsce. Operatorzy telekomunikacyjni przygotowali bowiem atrakcyjne pakiety świąteczne, które pozwalają się cieszyć nielimitowanymi rozmowami oraz wielkimi paczkami danych - do wykorzystania z użyciem najnowocześniejszych urządzeń marki OPPO.

Wideo

Dodaj ogłoszenie