Nowy sponsor Legii Warszawa, mistrzowie Polski jak Atletico Madryt

AIP
fot. Mateusz Kostrzewa
Legioniści od nowego sezonu będą mieli nowego sponsora na koszulkach. Współpracę z Legią podjęła firma Plus500. To międzynarodowa marka, notowana na londyńskiej giełdzie - kibice mogą kojarzyć ją ze względu na stroje Atletico Madryt. Plus500 sponsoruje hiszpański klub od 2015 roku.

Umowa między Legią Warszawa, a spółką Plus500 będzie obowiązywała od początku sezonu 2020/21 i została podpisana na 2 lata, z opcją przedłużenia na kolejny rok. Logo firmy będzie widniało między innymi na froncie koszulki Mistrzów Polski.

- Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak wyjątkowym klubem, jakim jest Legia Warszawa. Kontynuujemy w ten sposób nasze zaangażowanie we wspieranie profesjonalnego sportu i sponsoring najwyższej klasy mistrzowskich klubów na całym świecie. Współpraca z Legią pomoże nam konsekwentnie wzmacniać międzynarodową rozpoznawalność marki Plus500, a także zwiększy znajomość naszej firmy wśród klientów w Polsce, która jest dla nas ważnym rynkiem o dużym potencjale – mówi David Zruia, Prezes Plus500.

Spółka Plus500 jest czołowym internetowym brokerem kontraktów CFD (kontrakty różnicy kursowej) notowanym na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od stycznia 2015 roku jest głównym sponsorem hiszpańskiego klubu Atletico Madryt, a w czerwcu br. rozpoczęła współpracę z mistrzem Szwajcarii, BSC Young Boys.

- Bardzo się cieszę, że Plus500 jako międzynarodowa instytucja działająca na globalnym rynku finansowym, dostrzegła potencjał marketingowy Legii jako najbardziej utytułowanego klubu oraz najsilniejszej polskiej marki sportowej i zdecydowała się wspólnie z nami budować swoją pozycję w naszym rejonie Europy. Plus500 jest nie tylko liderem swojego rynku, ale jako główny sponsor Atletico Madryt jest także doświadczonym partnerem piłki nożnej na najwyższym europejskim poziomie. Tym bardziej jestem dumny z naszej współpracy, która dowodzi, że pozycja oraz sukcesy Legii zostały docenione w skali międzynarodowej” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes zarządu oraz właściciel Legii Warszawa.

Jednocześnie Legia Warszawa kontynuuje strategiczną współpracę z Fortuna Zakłady Bukmacherskie, która od początku sezonu 2020/2021 otrzyma miano Sponsora Oficjalnego Legii Warszawa. Logotyp Fortuny na koszulce meczowej zostanie przeniesiony na tył, zastępując logotyp marki Królewskie, która również kontynuuje współpracę z Klubem i od najbliższego sezonu będzie eksponowana na rękawku.

- Bardzo doceniamy współpracę z naszymi wieloletnimi i sprawdzonymi partnerami, tym bardziej cieszę się, że wspólnie znaleźliśmy rozwiązania, które pozwolą nam na istotne zwiększenie przychodów sponsoringowych Legii. Traktuje to jako kolejny przykład zaangażowania i lojalności wobec Klubu, za co gorąco dziękuję. Pozyskanie nowego, działającego w globalnej skali sponsora to potwierdzenie, że Legia rozwija się nie tylko sportowo i organizacyjnie, ale także marketingowo, co jest naszym wspólnym sukcesem” – dodał Dariusz Mioduski.

Kibice muszą sięgnąć do kieszeni

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie