GDDKiA opracowała projekt zmian oznakowania dróg szybkiego ruchu. Wkrótce ogłosi przetarg na przeprowadzenie badania opinii wśród kierowców czy oznakowanie eksperymentalne jest intuicyjne i czytelne.
Wideo
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
k
komex
Znaki kierunkowe potwierdzają tylko oczywistą oczywistość - przecież nie zjadę na prawo z lewego pasa, lol
G
Gość
Całkiem w porządku mnie się podoba
G
Gość
We wszystkich krajach są takie same?
G
Gość
Przecież ktoś musi zarobić na odkrywaniu ameryki na nowo, zamiast dostosować znaki do obowiązujących w Unii !!!!!!!!!!!!!!
G
Gość
4 lutego, 12:46, Gość:
Po co się szczypać i wydawać kasę na analizę. Niech skopiują oznaczenia na autostradach w Europie. Niemcy maja opisane zjazdy awaryjne, na wypadek zamknięcia odcinka autostrady i oznaczone stałe objazdy tych odcinków żółtymi tablicami z numerami i nazwami zjazdów. Ale Niemcy to mają autostrady a u nas to są tylko drogi dwujezdniowe.
Oj nie bądź taki do przodu
G
Gość
Po co się szczypać i wydawać kasę na analizę. Niech skopiują oznaczenia na autostradach w Europie. Niemcy maja opisane zjazdy awaryjne, na wypadek zamknięcia odcinka autostrady i oznaczone stałe objazdy tych odcinków żółtymi tablicami z numerami i nazwami zjazdów. Ale Niemcy to mają autostrady a u nas to są tylko drogi dwujezdniowe.