Nowe prawa dla konsumenta, nowe obowiązki dla sprzedawcy. To musisz wiedzieć!

Izabella Matczak
Izabella Matczak
Wideo
od 16 lat
Wiele nowych przepisów regulujących prawa i obowiązki konsumentów oraz sprzedwaców właśnie weszło w życie. Co dla klienta oznacza wprowadzenie dyrektywy Omnibus. Jakie są nowe prawa konsumenta? Co zmieniło się jeśli chodzi o reklamację wadliwych produktów oraz dlaczego od teraz seniorzy mogą czuć się pewniej podczas zakupów? O tym wszystkim w programie 3 sposoby NA opowiada Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl