Wiele nowych przepisów regulujących prawa i obowiązki konsumentów oraz sprzedwaców właśnie weszło w życie. Co dla klienta oznacza wprowadzenie dyrektywy Omnibus. Jakie są nowe prawa konsumenta? Co zmieniło się jeśli chodzi o reklamację wadliwych produktów oraz dlaczego od teraz seniorzy mogą czuć się pewniej podczas zakupów? O tym wszystkim w programie 3 sposoby NA opowiada Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.