Nowa, zmysłowa i taneczna kampania Reserved. "Yes Sir, I can boogie" - jej gwiazdami są Joanna Kulig i Jeanne Damas. Nowe twarze Reserved

PL
Joanna Kulig nową twarzą marki Reserved
Joanna Kulig nową twarzą marki Reserved materiały prasowe/ Reserved
Marka Reserved jako część grupy LPP coraz częściej zaskakuje gwiazdorską obsadą swoich kampanii. W poprzedniej z nich, stylizowaną na lata 80. widzieliśmy piękną Cindy Crawford. Tym razem postawiono na będące na topie gwiazdy filmu i mody.

Kariera Joanny Kulig nabiera tempa z każdym filmem. Zaskoczyła w "Sponsoringu", a międzynarodową sławę przyniosła jej najnowsza "Zimna wojna". Teraz została twarzą Reserved.

W najnowszym klipie promującym jesienną kolekcję widzimy ją u boku Jeanne Damas, która jest jedną z popularniejszych francuskich influencerek. Jej nonszalancja doskonale odzwierciedla zjawisko, jakie można opisać jako "bycie Paryżanką".

Naturalne piękno, ponadczasowość i prostota - tak można opisać styl Francuzki.

Nie dziwi więc, że marka, która w swoich kolekcjach coraz częściej sięga po inspiracje z poprzednich dekad, tym razem postanowiła przenieść nas w końcówkę lat 70. Kolorowych, tętniących disco i beztroskich. Jak Wam się podoba?

Jaka jest jesienna kolekcja? Romantyczna, nonszalancka i prosta - znajdziemy w niej dużo kratki, fioletów i denimu. Dla fanów dzikich wzorów znajdzie się panterka, a dla fanek disco spodnie z szerokimi nogawkami. Jesień to wielki powrót estetyki retro - wzory apaszki i długość maxi. To będzie królowało w najbliższych miesiącach.

PONIŻEJ KLIP PROMUJĄCY NAJNOWSZĄ KOLEKCJĘ:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Nowa, zmysłowa i taneczna kampania Reserved. "Yes Sir, I can boogie" - jej gwiazdami są Joanna Kulig i Jeanne Damas. Nowe twarze Reserved - Dziennik Bałtycki

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

s
solk
reklama marna, tandetna muzyczka, taniec niezborny, nie wiadomo o czym ta reklama i dla kogo, dobre postaci ale nie wykorzystały swych atutów, śpiewają obie a słychać głos jeden, podobno plagiat, skąd te zachwyty, chyba to opłacona klaka...
s
styl
Zrobione ze smakiem i gustem. Kreacje niewyzywające, ale podkreślają co trzeba. Dowód, że można przyciągać uwagę czym innym niż wszechobecną golizną w reklamach.
B
Basia
Wspaniale, Kulig bezbłędna. Piękne zdjęcia i piękna polska aktorka będą reklamą w wielu krajach europejskich. Piękna wizytówka dla Polski.
i
igastar
Można już zacząć mówić że Reserved ma nosa do modelek z którymi podejmuję współpracę. Na razie z każdą z nich wyszło coś świeżego, fajnego.
f
fajna współpraca
Joasia rośnie nam na prawdziwą gwiazdę. Fajnie, że nawiązała współpracę z Reserved. Można powiedzieć, że obie marki coraz śmielej poczynają sobie zagranicą, bo Kulig za Zimną wojnę dostaje świetne recenzje nie tylko w Polsce, więc tak jak Reserved jest na etapie przedstawiania się szerszej publice na świecie.
u
ursula
Osobiście brak zastrzeżeń, kampania wyszła bardzo dobrze. Ciuszki też jak najbardziej na plus.
B
Bianca
Genialne połączenie, coraz bardziej podobają mi się te kampanie LPP. Kulig nie da się zastąpić.
Wróć na i.pl Portal i.pl