„Love Wins” czyli "Miłość wygrywa" oznacza wyraz poparcia dla związków jednopłciowych. Koszulkę najnowszej lalki pomagała projektować blogerka modowa Aimee Song. Pięćdziesiąt procent dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazane na organizacje użyteczności publicznej.
Firma Matell stara się podążać za zmianami i wymaganiami rynkowymi, dostosowując wizerunek Barbie do jak największej rzeszy odbiorców kultowego produktu. Ciemnoskóre, skośnookie czy ubrane w hidżab lalki nie tylko cieszą, ale i uczą akceptacji oraz tolerancji dla wszelkiej odmienności.
Zobacz także:Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice
- Makabryczny żart męża "Królowej Życia". Kobiety mu tego nie darują
- Bieniuk w PRZEŚWITUJĄCYCH spodniach na ściance. Tak wystroić mogła się tylko ona
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc