W tym samym duchu wypowiedział się w Sejmie Tadeusz Jarmuziewicz, sekretarz stanu w ministerstwie transportu. Wyjaśnił, że budowa Fabrycznego nie ma nic wspólnego z zawieszeniem prac nad koleją dużych prędkości.
W ten sposób zakończyły się spekulacje na temat przyszłości dworca Łódź Fabryczna, który ma powstać do 2015 roku za 1,76 mld zł. Wielu ekspertów i łódzcy radni z SLD twierdzili, że Fabryczny może nie powstać z powodu wstrzmania prac nad KDP. A to oznacza brak tunelu kolejowego pod miastem. Nie ma więc potrzeby budowy podziemnego dworca, a szanse na unijną dotację tej inwestycji znacznie się zmniejszyły.
CZYTAJ WIĘCEJ W SPECJALNYM SERWISIE: DWORZEC FABRYCZNY
ZOBACZ:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?