Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Można kupić album Horowitza "Poznańskie impresje"

Elżbieta Podolska
Album R. Horowitza prezentują (od lewej) Magdalena Surma- Konwinska i Joanna Gaca- Wyczółkowska
Album R. Horowitza prezentują (od lewej) Magdalena Surma- Konwinska i Joanna Gaca- Wyczółkowska Grzegorz Dembiński
Od dzisiaj w poznańskich księgarniach oraz w Centrum Informacji Miejskiej kupić można wydany przez Wydawnictwo Miejskie Posnania album Ryszarda Horowitza "Poznańskie impresje".

- Album wydaliśmy w bardzo atrakcyjnej cenie - mówi Dariusz Jaworski, dyrektor wydawnictwa.

"Poznańskie impresje" kosztują tylko 59 zł.

CZYTAJ TEŻ:
POZNAŃ: ROZPISANY KONKURS NA DESIGNERSKIE PAMIĄTKI

- Będzie także sprzedawany w cenie promocyjnej 50 zł, podczas spotkania na Dziedzińcu Różanym. Odbędzie się ono w poniedziałek o godz. 14. - twierdzi Magdalena Surma-Konwinska z wydawnictwa. I dodaje: - To biuro promocji miasta wymyśliło wydanie tego albumu.

Sesja zdjęciowa z Poznaniem w roli głównej miała miejsce latem 2010 r. Jej efekty mieszkańcy mogli zobaczyć na ubiegłorocznej wystawie.

- Jednak na niej nie było tylu fotografii, ile w albumie, który zawiera obszerniejszy wybór - wyjaśnia Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji miasta.

Fotografie tego wybitnego artysty można także od wczoraj oglądać w Brukseli. W Parlamencie Europejskim została otwarta wystawa "Poznań w wyobraźni Ryszarda Horowitza". Składa się na nią 40 fotogramów. Ekspozycję zorganizował Poznań przy wsparciu Filipa Kaczmarka, europosła PO.

D. Jaworski zdradza, że rozważa wydanie pocztówek ze zdjęciami Poznania, autorstwa R. Horowitza. Pomysłów jest dużo więcej. Jeszcze w trakcie tegorocznych wakacji pojawią się gadżety z logiem Poznania.

- Miasto nie może sprzedawać pamiątek - tłumaczy Ł. Goździor. - Wydawnictwo widzi w tym interes. Wspólnie ustalamy katalog gadżetów. Oni znajdą producentów i zajmą się sprzedażą.

Pamiątki z logiem miasta oferować będą placówki CIM. - Mamy licencję na gadżety. Obecnie dopinamy finansowanie tego projektu - mówi D. Jaworski. Na początek będą to torby, koszulki, breloczki, smycze.

- Pamiątki muszą być oryginalne i mieć wysoką jakość - podkreśla Katarzyna Kamińska, kierownik CIM. Później pojawią się też limitowane serie. Wydawnictwo planuje współpracę z designerami.

- Nie odwracamy się plecami do koziołków - zaznacza D. Jaworski. - Chcemy połączyć tradycję z nowoczesnością.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski