Marta Bryła: Tour de Pologne jest ekologiczny

Redakcja
Rozmowa z Panią Martą Bryłą, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Jak długo trwa współpraca Cityboard Media z firmą Czesława Langa przy Tour de Pologne?
Cityboard Media współpracuje z Lang Team przy promocji Tour de Pologne od siedmiu lat. Wspieranie tej tak ważnej i doskonale już rozpoznawalnej inicjatywy sportowej jest częścią naszego programu odpowiedzialności społecznej, funkcjonującego w Cityboard Media od lat. Jego część dedykowaną właśnie projektom sportowym nazwaliśmy "Oko na sport". Dzięki niemu przyczyniamy się do popularyzacji idei sportowych zmagań i zagrzewamy zawodników do rywalizacji.

W jaki sposób marka Tour de Pologne, która jest bardzo rozpoznawalna w Polsce, jest przez Państwa prezentowana?
Każdego roku, jako patron medialny, udostępniamy nasze wielkoformatowe nośniki 6 x 3 m i 12 x 4 dla kampanii promującej Wyścig. Między innymi dzięki wieloletniej współpracy Cityboard Media i Lang Team rozpoznawalność Wyścigu rośnie - mamy nadzieję, że w ten sposób także my przyczyniamy się do upowszechniania informacji o tym światowej rangi przedsięwzięciu.

Jaka liczba osób zobaczy billboardy 67. Tour de Pologne UCI ProTour?
Kampania wyścigu objęła w tym roku ponad 300 nośników. Biorąc pod uwagę przeciętną liczbę kontaktów z kampanią reklamową przypadających na jeden nośnik - w sumie w trakcie trwania kampanii, w ciągu jednej doby ogląda ją ponad 4 153 355 osób. Informacje o liczbie kontaktów generowanych przez nasze nośniki uzyskaliśmy dzięki badaniom efektywności, jakie zrealizowaliśmy z Gfk Polonia.

Ile trwa kampania przed wyścigiem i w ilu miastach Polski jest prezentowana?
Promocję Wyścigu zaczynamy na miesiąc przed startem. Lokalizacje nośników, na których prezentowana jest kampania, dostosowywane są każdorazowo do trasy przejazdu. Kampania obecna jest ponadto w największych aglomeracjach miejskich w kraju. W tym roku objęto nią m. in. Warszawę, Kraków, Śląsk, Wrocław, Szczecin, Poznań. Kampania obejmuje przeciętnie około 300 nośników zlokalizowanych w kilkunastu ośrodkach.

Jak skuteczna jest reklama outdoorowa?
Reklama zewnętrzna jest tego rodzaju medium, którego nie sposób przeoczyć. Kontakt z nią jest nieunikniony, przekazu jaki ze sobą niesie nie sposób "wyłączyć". Żyjemy w czasach niesłychanej mobilności konsumentów - reklama zewnętrzna podąża za nimi i za zmianami ich zachowań, towarzyszy, informuje, podpowiada, sugeruje. W tych okolicznościach wybór outdooru do promocji jest trafny, a przy tym naturalny i uzasadniony.
Jak to się stało, że Cityboard Media i organizatorzy Tour de Pologne rozpoczęli tę współpracę?
Outdoor to doskonałe medium między innymi dla promocji wydarzeń sportowych - jest medium dla aktywnych, mobilnych ludzi. Tour de Pologne, jako przedsięwzięcie o międzynarodowej randze, promuje się tak jak na wydarzenia tej rangi przystało - korzystając między innymi z nośników reklamy zewnętrznej. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że spośród wszystkich firm reklamy zewnętrznej funkcjonujących na polskim rynku Lang Team zdecydował się na wybór właśnie Cityboard Media jako patrona medialnego swojego przedsięwzięcia. Wieloletnia już historia współpracy potwierdza, że jest to dobry wybór.

Co to jest ekoplakat, za pomocą którego w tym roku prezentowany jest Tour de Pologne?

Ekoplakat to najnowsze podłoże do druku jakie wprowadziliśmy niedawno do oferty Cityboard Media. Oferujemy je jako jedyny dostawca reklamy zewnętrznej na naszym rynku. Materiał ten daje najwyższą jakość ekspozycji: zarówno jeśli chodzi o odwzorowanie i trwałość barw na plakacie jak i pod względem odporności na czynniki zewnętrzne. Ponadto ekoplakat jest przyjazny środowisku: jest całkowicie przetwarzalny, po zakończeniu kampanii reklamowej zostaje przetworzony na regranulat, który stanowi surowiec dla wyrobu przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie itd. Może być także wykorzystany jako źródło energii. Stosując go w kampaniach reklamowych reklamodawcy wykazują się zatem troską o środowisko naturalne, unikając niepotrzebnych odpadów, które stałyby się obciążeniem dla niego na wiele długich lat. Idea kampanii na ekoplakatach stopniowo przekonuje coraz więcej naszych klientów i partnerów - przychylność dla niej wyraził także Lang Team, realizując kampanię tegorocznego Tour de Pologne na tym ekologicznym materiale. Mamy nadzieję, że będzie to dobry przykład dla reklamodawców zainteresowanych realizacją kampanii na outdoorze: pokazuje bowiem, jak udany może być mariaż promocji i ekologii.

Jakie jeszcze nowe rozwiązania może zaproponować Cityboard Media swoim klientom?

Cityboard Media stawia na rozwiązania proekologiczne - w tym właśnie widzimy właściwy kierunek rozwoju outdooru. Oprócz realizacji kampanii na ekoplakacie wprowadziliśmy inne rozwiązanie przyjazne środowisku: wyposażyliśmy sieć naszych wewnętrznie podświetlanych nośników (superbacklightów) w system energooszczędnych diod LED. Korzystanie z takiego rozwiązania w reklamie zewnętrznej to mniejsze zużycie energii, mniejsza emisja dwutlenku węgla, mniejsza ilość odpadów (dzięki dłuższej żywotności diod w porównaniu ze stosowanymi dotychczas świetlówkami).

Mamy świadomość, że nawet najdrobniejsze, codzienne wybory będą mieć wpływ na to, jak w przyszłości będzie wyglądać nasza planeta. Właśnie dlatego zachęcamy naszych klientów do wyboru rozwiązań, które są najkorzystniejsze z punktu widzenia środowiska, ale także optymalne dla nich pod kątem reklamowym i wizerunkowym, gwarantując najwyższą jakość i doskonałą ekspozycję.

Biuro Prasowe LangTeam

Kredyt hipoteczny, to coraz większe ryzyko. UOKiK ostrzega.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie