Koniec z opinią o tanich dyskontach w Lidlu i Biedronce. Teraz to będą luksusowe sklepy

oprac. (d-ka), Źródło: Money.pl
Szymon Starnawski
Dyskonty chcą pokazać, że mogą być nie tylko tanie, ale i prestiżowe - czytamy na money.pl

Według informacji Money.pl tak ma wyglądać koncept Lidla, zwany Lidl of the Future, a zatem "Lidl Przyszłości": szerokie alejki zakupowe, regały wykonane z najlepszych materiałów, toalety dla klientów, miejsca do przewijania niemowląt i dużo szyb, dających naturalne światło.

Do tego sporo ekologicznych rozwiązań, komfortowe przestrzenie dla pracowników i, przede wszystkim, dobre jakościowo produkty, a tym dotąd dyskonty się nie kojarzyły.

Jako pierwsza taka koncepcja pojawi się w Szczecinie, ale na tym oczywiście nie koniec.

Lidl chce postawić także na wino. - Mamy już Winnicę Lidla, którą rozszerzyliśmy o kategorię eleganckich, szlachetnych Whisky oraz rzadkich piwa Trapistów - mówi w rozmowie z Money.pl Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Zaznacza tam, że wina są bardzo istotnym elementem oferty sieci w Polsce: - W ramach internetowej Winnicy można zamówić dobre jakościowo wino do dowolnego sklepu w sieci. Mamy bogatą ofertę win, która po prostu nie zmieściłaby się na półce w markecie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Koniec z opinią o tanich dyskontach w Lidlu i Biedronce. Teraz to będą luksusowe sklepy - Gazeta Pomorska

Wróć na i.pl Portal i.pl