Lidl chce być liderem oszczędnych Polaków: 23.08.2020.Teraz ceramiczna skarbonka na domowe oszczędności i inne korzyści. Sprawdź

OPRAC.:
Zbigniew Biskupski
Zbigniew Biskupski
Lidl chce, aby w polskich domach stanęła symboliczna skarbonka, która zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów. Lucyna Nenow / Polska Press
By dostać skarbonkę na domowe oszczędności trzeba zrobić przynajmniej sześć razy zakupy - to znany sposób dla zbierających wcześniej książki lidlowe - jednak tym razem nie za minimum 50 zł, ale 40, za to w koszyku każdych takich zakupów musi dodatkowo znaleźć się owoc lub warzywo. Akcja ruszyła w poniedziałek 10 sierpnia

Kiedyś wrzesień był miesiącem oszczędności, wszyscy wpłacali na szkolne lub bankowe książeczki oszczędnościowe. teraz do ogólnonarodowej akcji oszczędzania wzywa Lidl - i to w samym środku wakacji!

Racjonalne gospodarowanie domowym budżetem oraz systematyczne oszczędzanie jest niezwykle istotne. Warto odkładać pieniądze, aby móc zrealizować swoje mniejsze lub większe cele, a rola oszczędzania w kontekście ostatnich, wymagających dla całego świata miesięcy dodatkowo wzrosła. Lidl Polska przygotował akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”. W ten sposób sieć przypomina, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy. W ramach akcji od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów klienci mogą zdobyć ceramiczne skarbony.

Oszczędzanie ma dom i skarbonkę
…Takim słowami Lidl Polska zwraca uwagę na istotę oszczędzania, które w długiej perspektywie uczy nas odpowiedzialnej postawy, pozwala na realizację własnych celów, a także promuje dobre nawyki u dzieci i młodzieży. Jednocześnie Lidl przypomina, że zakupy w sklepach sieci to gwarancja oszczędności nie tylko pieniędzy, ale także czasu.

Ważne dziś! Kliknij i przeczytaj!

Już od poniedziałku, 10 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska będziemy mogli zdobyć ceramiczną skarbonkę, dokonując zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł, w tym w naszym koszyku powinno się znaleźć przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę. Skarbonki wykonano z ceramiki, są zapakowane w ekologiczny sposób – w papierową osłonę oraz kartonik.

Najnowsza akcja sieci jest skierowana do wszystkich klientów, bez względu na wiek – każdy ma prawo oszczędzać i czerpać z tego radość!

- Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.
Szczegółowe informacje na temat promocji oraz regulamin akcji są dostępne na stronie www.lidl.pl. Akcja trwa od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Ważne dziś! Kliknij i przeczytaj!

Łatwiejsze dziedziczenie. Jest nowelizacja prawa spadkowego

Wideo

Materiał oryginalny: Lidl chce być liderem oszczędnych Polaków: 23.08.2020.Teraz ceramiczna skarbonka na domowe oszczędności i inne korzyści. Sprawdź - Strefa Biznesu

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie