Łódź. Krwawe morderstwo na Bałutach! Sprawca zatrzymany! Zabił maczetą 33-letniego Rosjanina obok placu zabaw! 28.01.2021

Lila Sayed
Lila Sayed
Tomasz Jabłoński
Tomasz Jabłoński
33-letni mężczyzna, Rosjanin mieszkający w Łodzi, zginął w środę (20 stycznia) ugodzony ostrym narzędziem przypominającym maczetę. Do tragedii doszło w biały dzień tuż obok placu zabaw znajdującego się między blokami przy ul. Kochanowskiego na Bałutach. Morderca uciekł. Jak poinformował w czwartek rano Adam Kolasa z KWP w Łodzi, sprawca został zatrzymany.CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNYM SLAJDZIE
33-letni mężczyzna, Rosjanin mieszkający w Łodzi, zginął w środę (20 stycznia) ugodzony ostrym narzędziem przypominającym maczetę. Do tragedii doszło w biały dzień tuż obok placu zabaw znajdującego się między blokami przy ul. Kochanowskiego na Bałutach. Morderca uciekł. Jak poinformował w czwartek rano Adam Kolasa z KWP w Łodzi, sprawca został zatrzymany.CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNYM SLAJDZIE Krzysztof Szymczak
Łódź. Krwawe morderstwo na Bałutach! Sprawca zatrzymany! Zabił maczetą 33-letniego Rosjanina obok placu zabaw! 33-letni mężczyzna, Rosjanin mieszkający w Łodzi, zginął w środę (20 stycznia) ugodzony ostrym narzędziem przypominającym maczetę. Do tragedii doszło w biały dzień tuż obok placu zabaw znajdującego się między blokami przy ul. Kochanowskiego na Bałutach. Morderca uciekł. Jak poinformował w czwartek rano Adam Kolasa z KWP w Łodzi, sprawca został zatrzymany.

Łódź. Krwawe morderstwo na Bałutach! Sprawca zatrzymany! Zabił maczetą 33-letniego Rosjanina obok placu zabaw!

Kompletnie zaskoczony 36-letni mężczyzna wpadł w ręce kryminalnych w Łomiankach pod Warszawą. To obywatel Czeczenii.

- 21 stycznia 2021 roku policjanci wspierani przez antyterrorystów weszli do budynku jednorodzinnego w podwarszawskich Łomiankach. Zatrzymali tam wytypowanego 36-latka. Mężczyzna nie stawiał oporu. Funkcjonariusze zabezpieczyli część odzieży, w którą był ubrany w dniu zdarzenia. Zabezpieczono również nóż. Szczegółowe badania pozwolą odpowiedzieć na pytanie, czy było to narzędzie zbrodni. Jeśli mężczyzna usłyszy zarzut zabójstwa, może mu grozić kara nawet dożywotniego pozbawienia wolności - informuje Adam Kolasa z KWP w Łodzi.

***

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że morderstwo zostało poprzedzone awanturą pomiędzy dwoma młodymi mężczyznami. Jak twierdzili świadkowie kłótni towarzyszyły okrzyki w języku wschodniosłowiańskim. W pewnym momencie jeden z mężczyzn wyciągnął ostre narzędzie i ugodził nim śmiertelnie przeciwnika. Mrożące krew w żyłach sceny rozegrały się w biały dzień - ok. godz. 11.10. Sprawca uciekł w kierunku ul. Wspólnej. Policja dotarła do zdjęć obrazujących jego sylwetkę.

- O godz. 11.30 wybiegłem na balkon, bo pies zaczął szczekać. Zobaczyłem mężczyznę leżącego na śnieg w kałuży krwi. Pomocy udzielali mu budowlańcy, którzy ocieplają pobliski blok - opowiada pan Konrad, jeden z mieszkańców. - Tragedia rozegrała się na ich oczach. Wspominali, że sprawca chwycił za łopatę i uderzył nią przeciwnika, a później wyciągnął prawdopodobnie maczetę i jednym ruchem pozbawił go życia. Poderżnął mu gardło. Wszystko działo się bardzo szybko....

Budowlańcy rzucili się na pomoc rannemu mężczyźnie. Reanimowali go, ale rana była zbyt głęboka... nawet późniejsza pomoc medyków na nic się zdała. 31-latek zmarł.

- Trwają poszukiwania mężczyzny, który może mieć związek z tym zdarzeniem - mówi Tomasz Szczepanek z Prokuratury Okręgowej w Łodzi. - Udało się zdobyć zdjęcie mężczyzny, który zaatakował poszkodowanego.

***
Był to mężczyzna w wieku około 30 lat. Miał około 170 cm wzrostu, ciemne włosy i krzaczastą brodę. Ubrany był w ciemną kurtkę i ciemne spodnie dresowe. Na głowie miał szary kaptur, stanowiący prawdopodobnie część bluzy. Na nogach miał ciemne sportowe buty z jasnymi wstawkami.

Wszystkie osoby, które były świadkami zdarzenia, bądź rozpoznają mężczyznę ze zdjęcia proszone są o kontakt z policją pod całodobowymi numerami 47 841 22 50 lub 47 841 15 56.

Nadal trwają poszukiwania mordercy z Parku na Zdrowiu, który w grudniu zabił 57-letnią łodziankę. Tę sprawę niedawno przejęła Prokuratura Regionalna w Łodzi.

Zobacz również

Łódź. Gwoździe w pasztecikach! Ktoś próbuje zabijać łódzkie psy! Uważajcie na czworonogi!
Fotoradary w województwie łódzkim. Gdzie stoi fotoradar, który złapał najwięcej kierowców w 2020? Wyniki wszystkich fotoradarów w Łódzkiem
TOP15 najtańszych domów w województwie łódzkim. Za cenę kawalerki można zamieszkać poza miastem
"Łódzkie taśmy PiS". Praca dla ludzi marszałka w zamian za odblokowanie dotacji. Są nagrania.
Rusza proces Kamila Durczoka, znanego dziennikarza, który na A1 pod Piotrkowem spowodował kolizję po pijanemu
Łódź. Gwoździe w pasztecikach! Ktoś próbuje zabijać łódzkie psy! Uważajcie na czworonogi!

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Łódź. Krwawe morderstwo na Bałutach! Sprawca zatrzymany! Zabił maczetą 33-letniego Rosjanina obok placu zabaw! 28.01.2021 - Express Ilustrowany

Komentarze 47

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 16:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

21 stycznia, 16:14, Gość:

Ty o gilach, a myślenie jest ci obce.

Nie płacisz za dodatkowe patrole!

Bo to nie jest tak, że płacisz podatki i za to możesz oczekiwać nie wiadomo czego. Dodatkowe patrole to nie jest że powiesz że trzeba ruszyć policjantów zza biurek. To tak nie działa. Tu potrzeba więcej etatów - czyli więcej kasy

I jeszcze jedno: w tej sprawie dodatkowe patrole niczego by nie zmieniły.

Ba - bójka zakończona morderstwem nie oznacza, że spadł poziom bezpieczeństwa przysłowiowego Kowalskiego. Bo nie spadł.

21 stycznia, 17:26, Gość:

Tu nikt sie nie przekrzykuje, nie argumentuje, ale spokojnie wyraza swoje zdanie, Dobrze , ze i ty rowniez je masz, ale nie musisz na hamca przekonywac reszty do swoich racji, bo tu kazdy ma racje :)

21 stycznia, 18:12, Gość:

Każdy nie może mieć racji, jeżeli są różne zdania.

ten wie lepiej jak zwykle samiec alfa w akcji , jestes i detektywem inwektywem i radnym lodzi pewno ? dlaczego jestes tylko malym pismaczkiem lodzkim skoro tyle wiesz, ? jak zwykle alfy i omegy luckie dla nich zycie tu jest cool normalne :{

G
Gość

Prawda jest rowniez taka, ze kazdy moze pasc ofiara w kazdej chwili swojego zycia wychodzac z domu i policja tu nic nie pomoze, wiec w sume nie ma co sie dochodzic...bo nigdy nie bedzie jej wystarczajaco duzo aby pomoc kazdemu z osobna, dlatego trzeba byc czujnym i uwazac na siebie i swoich bliskich zawsze. Przy kazdej porazce zawsze szukamy winnego, ale czy tak naprawde wszystko jest do przewidzenia? Samo zycie pokazuje ze nie. Na calej rozciaglosci geograficznej dochodzi do przestepstw codziennie i nie mozna za to winic tylko policji. Oczywiscie, mozna a nawet trzeba wzmocnic sluzby jesli sytuacja jest kryzysowa i wymyka sie z pod kontroli. Z drugiej zas strony zyjemy w czasach gdzie technologia jest tak wysoko rozwinieta, ze powinnismy inwestowac lokujac kamery gesto np w miejscach o statystycznie najwyzszej przestepczosci w miescie , chociaz i tak nie jest mozliwe umieszczanie ich w kazdym zakamarku czy krzaku...

G
Gość

A HANKA I I JEJ POLITYKIERY NIE ROBIĄ NIC BY TO POPRAWIĆ ZRESZTĄ PPIS TEŻ MA TO W D.....

G
Gość

PRAWDA JEST TAKA POLICJI JEST MAŁO W MIEŚCIE LUB JEST MAŁO WIDOCZNA. NIE MA PATROLI PIESZYCH W OSIEDLACH NIE MA NA ROWERACH KONIACH W PARKACH ITP COKOLWIEK ZA TO JAK W WARSZAWIE SĄ PROTESTY TO JADĄ ICH DZIESIĄTKI Z ŁODZI. NA MECZU TEŻ ZAWSZE JEST SPORO. A NA CODZIEŃ JEDEN RADIOWÓZ PRZEJEDZIE PO GŁÓWNEJ ULICY RAZ NA PARE GODZIN I TYLE. W OSIEDLA W OGÓLE NIE WJEŻDŻAJĄ TO SAMO STRAŻ MIEJSKA NA PIOTRKOWSKIEJ CHODZĄ TRÓJKAMI . W OSIEDLACH ICH NIE MA! KAMER JEST ZA MAŁO MIEJSKIEGO MONITORINGU, W OSEDLACH POWINNY BYĆ KAMERY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH I FIRMY OCHRONY KTÓRE REAGUJĄ NA WYKROCZENIE M.IN. MALOWANIE NA MURACH GRAFFITI BÓJKI PICIE POD SKLEPEM NA BOISKACH ITP SĄ MASKI BĘDZIE CORAZ GORZEJ KAŻDY JEST ANONIMOWY. ZWIĘKSZYŁY SIĘ NAPADY WŁAMANIA JEST WIĘCEJ ZABÓJSTW OSTATNIO NAPAD NA OCHRONIARZA W BIEDRONCE DO SKLEPÓW ZABÓJSTWA KOBIETY W PARKU ITP NIE MÓW MI GAMONIU NA DOLE W POSTACH ,ŻE JEST BEZPIECZNIE W ŁODZI!!! BO NIE JEST. I DOBRZE O TYM WIEMY.

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 16:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

21 stycznia, 17:14, Gość:

Ty o gilach, a myślenie jest ci obce.

Nie płacisz za dodatkowe patrole!

Bo to nie jest tak, że płacisz podatki i za to możesz oczekiwać nie wiadomo czego. Dodatkowe patrole to nie jest że powiesz że trzeba ruszyć policjantów zza biurek. To tak nie działa. Tu potrzeba więcej etatów - czyli więcej kasy

I jeszcze jedno: w tej sprawie dodatkowe patrole niczego by nie zmieniły.

Ba - bójka zakończona morderstwem nie oznacza, że spadł poziom bezpieczeństwa przysłowiowego Kowalskiego. Bo nie spadł.

Gościu spadł bo nie widać policji ani straży miejskiej w ogóle na ulicach patroli pieszych braknw osiedlach a radiowóz uświadczysz w dzień w nocy to żart chyba. Na wezwania przyjeżdżają bardzo wolno.

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 16:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

21 stycznia, 16:14, Gość:

Ty o gilach, a myślenie jest ci obce.

Nie płacisz za dodatkowe patrole!

Bo to nie jest tak, że płacisz podatki i za to możesz oczekiwać nie wiadomo czego. Dodatkowe patrole to nie jest że powiesz że trzeba ruszyć policjantów zza biurek. To tak nie działa. Tu potrzeba więcej etatów - czyli więcej kasy

I jeszcze jedno: w tej sprawie dodatkowe patrole niczego by nie zmieniły.

Ba - bójka zakończona morderstwem nie oznacza, że spadł poziom bezpieczeństwa przysłowiowego Kowalskiego. Bo nie spadł.

21 stycznia, 17:26, Gość:

Tu nikt sie nie przekrzykuje, nie argumentuje, ale spokojnie wyraza swoje zdanie, Dobrze , ze i ty rowniez je masz, ale nie musisz na hamca przekonywac reszty do swoich racji, bo tu kazdy ma racje :)

21 stycznia, 17:12, Gość:

Każdy nie może mieć racji, jeżeli są różne zdania.

a ja mysle ze kazdy ma swoja prawde i do tego ma jezyk zeby sie komunikowac. Jakby racja byla jedna i nadrzedna to nie byloby takiego chaosu na swiecie. Te roznice wlasnie nas dziela ale i rowniez lacza i to wlasnie jest najpiekniejsze :)

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 16:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

21 stycznia, 16:14, Gość:

Ty o gilach, a myślenie jest ci obce.

Nie płacisz za dodatkowe patrole!

Bo to nie jest tak, że płacisz podatki i za to możesz oczekiwać nie wiadomo czego. Dodatkowe patrole to nie jest że powiesz że trzeba ruszyć policjantów zza biurek. To tak nie działa. Tu potrzeba więcej etatów - czyli więcej kasy

I jeszcze jedno: w tej sprawie dodatkowe patrole niczego by nie zmieniły.

Ba - bójka zakończona morderstwem nie oznacza, że spadł poziom bezpieczeństwa przysłowiowego Kowalskiego. Bo nie spadł.

21 stycznia, 17:26, Gość:

Tu nikt sie nie przekrzykuje, nie argumentuje, ale spokojnie wyraza swoje zdanie, Dobrze , ze i ty rowniez je masz, ale nie musisz na hamca przekonywac reszty do swoich racji, bo tu kazdy ma racje :)

Każdy nie może mieć racji, jeżeli są różne zdania.

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 16:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

21 stycznia, 16:14, Gość:

Ty o gilach, a myślenie jest ci obce.

Nie płacisz za dodatkowe patrole!

Bo to nie jest tak, że płacisz podatki i za to możesz oczekiwać nie wiadomo czego. Dodatkowe patrole to nie jest że powiesz że trzeba ruszyć policjantów zza biurek. To tak nie działa. Tu potrzeba więcej etatów - czyli więcej kasy

I jeszcze jedno: w tej sprawie dodatkowe patrole niczego by nie zmieniły.

Ba - bójka zakończona morderstwem nie oznacza, że spadł poziom bezpieczeństwa przysłowiowego Kowalskiego. Bo nie spadł.

Tu nikt sie nie przekrzykuje, nie argumentuje, ale spokojnie wyraza swoje zdanie, Dobrze , ze i ty rowniez je masz, ale nie musisz na hamca przekonywac reszty do swoich racji, bo tu kazdy ma racje :)

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 16:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

Ty o gilach, a myślenie jest ci obce.

Nie płacisz za dodatkowe patrole!

Bo to nie jest tak, że płacisz podatki i za to możesz oczekiwać nie wiadomo czego. Dodatkowe patrole to nie jest że powiesz że trzeba ruszyć policjantów zza biurek. To tak nie działa. Tu potrzeba więcej etatów - czyli więcej kasy

I jeszcze jedno: w tej sprawie dodatkowe patrole niczego by nie zmieniły.

Ba - bójka zakończona morderstwem nie oznacza, że spadł poziom bezpieczeństwa przysłowiowego Kowalskiego. Bo nie spadł.

G
Gość
20 stycznia, 22:53, Gość:

Morderstwo. Jedno z bardzo wielu. Typowe.

Pożywka dla bydła.

Motłoch rzucił się do komentowania.

Szambo wybiło.

21 stycznia, 16:44, Gość:

typowe ahhh , np taak w lodzi mordowanie i podrzynie gardel maczetami jest typowe , ...przeciez to codziennosc prawda ?

Tak, to jest typowe. Oczywiście samo mordowanie się nie jest typowe, ale wśród popełnionych morderstw tego typu przebieg jest typowy do bólu. Czyli nie odnoś tego do spokojnego życia sąsiadki na emeryturze, a wyłącznie do morderstw.

Co jest typowe?

Sprawca i ofiara się znali.

Raczej z tzw. dołów społecznych.

Pokłócili się i pobili.

Sprawca nie zaplanował tego czynu, ani nie zadbał o jakiekolwiek środki ostrożności - po prostu go poniosło i po głośnej kłótni, na oczach ludzi zamordował, po czym uciekł pieszo. Odciski, nagrania, wizerunek - wszystko jest jak na dłoni.

Nietypowe jest jedynie, że nie było to w domu, na melinie, w barze, czy w robocie. Ale i tutaj nie ma co przesadzać.

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

21 stycznia, 15:42, Gość:

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

i niech sie lepiej nauczy jak, bo po tekstach wnioskuje ze mialby i z tym problem :D

G
Gość
20 stycznia, 22:53, Gość:

Morderstwo. Jedno z bardzo wielu. Typowe.

Pożywka dla bydła.

Motłoch rzucił się do komentowania.

Szambo wybiło.

typowe ahhh , np taak w lodzi mordowanie i podrzynie gardel maczetami jest typowe , ...przeciez to codziennosc prawda ?

G
Gość
21 stycznia, 1:54, Gość:

Na ulicach głównych Łodzi powinno być dużo więcej kamer i patroli pieszych rowerowych i samochodowych. Z psami i w trójkę jak się boją dwójkami chodzić a na osiedlach powinny być kamery blokowe spółdzielni przemysłowe i każde osiedle powinno mieć swoją ochronę patrole interwencyjne samochodowe chociaż i jakiś cieć obserwujący to przez kamery w centrum monitoringu inaczej dobrze nie będzie.

21 stycznia, 8:32, Gość:

Zapłacisz za to?

21 stycznia, 12:34, Gość:

Wszyscy zaplacimy i to jest nasz spoleczny obowiazek dla bezpieczenstwa. PS..A ty smyku idz juz lepiej na sanki bo czepiles sie ludzi jak rzep psiego ogona.

dokladnie , niech sobie wytrxe gila spod nosa :)

G
Gość
20 stycznia, 17:29, LODZKIE EGOISTY:

ludzie w lodzi sa tacy ze w zasadzie nic poza wlasnymi tylkami ich nie interesuje , zlo mieszka obok , ale kazdy udaje ze to nie dotyczy jego, to gdzies daleko he hen , lodzkie ludzie wola telewizje poogladac i do roboty poleciec a co ich obchodzi ze sie bija , zabijaja i narkotyzuja ? TO NIE ONI , TO INNII!lodzkie egoisty juz w chatach

20 stycznia, 20:36, Gość:

Dokladnie, tak sie dzieje wszedzie, dlatego warto sie integrowac i pomagac tym ktorzy tej pomocy naprawde potrzebuja za mlodu (np przyszlym potencjalnym mordercom) i poki jest na to czas i nie jest za pozno.

20 stycznia, 20:10, Gość:

wszęrdzie to znaczy gdzie ? bo dla mnie wszedzie to nigdzie , nie wszedzie ludzie sa tak agresywni w[wulgaryzm]ni , zli i zobojetniali , o nie to dobra bajka dla wytlumaczenie ze wszedzie sa zli i wszedzie sie zabijaja , w ameryce sie zabija takze bo chlaja , draguja i nie chce sie robix , sa gorsze i lepsze dzielnice ale tu to dzieje sie na oczach wszystkich i co i nic , wszystkim to juz jest OBOJETNE, I TO PRZERAZA , TO MIASTO TOM SKANSEN OBOJETNOSCI ZDZICZENIA , BRUDU, CHAMSTWA, I ZLOSCI

20 stycznia, 21:23, Gość:

Wszedzie, bo mam uszy otwarte na takie zdarzenia. Tutaj gdzie mieszkam tez mnie zadziwila ilosc wypadkow z nozem w roli glownej (a mieszkam w Plymouth w UK-wydawac by sie moglo ze spokojne turystyczne miasto, ale w patologiczne enklawy istnieja niemalze w kazdym wiekszym miescie i tam naprawde dzieja sie cuda) Slysze czasem ze tam ktos z nozem kogos zranil itd wiec nie rowni sie to znacznie od Polski (to mialam na mysli mowiac wszedzie) Noz stal sie jakim trendem ostatnio wsrod zbrodniarzy. O co cho?

20 stycznia, 20:48, Gość:

chodzi o pokazywanie agrresji wszedzie oraz o przemoc ktora jest reakcja na widok wojen przemocy w telewizji internecie , ludzie chodza jak nabuzowani wlasciwie wystarczy jedno slowo, juz maja prpblem, poza tym noz i uzywanie go to czesty zwyczaj wsrod uchodzcow ktora i tu ogladamy w nwiadomosciach , dziwi cie to , w Lodzi ludziom chodzi tylko o kase i swiety spokoj , dlateg tylu tu bandziorow i cale grupy patoli, pd chlopakow do dziewczyn 14 letnich , wiekszosc to PATOLOGIA i nauczyciele i zdanowska dobrze o tym wiedza ale nie maja pomysliu zwlaszcza nauiczyciele bo po prostu im sie nie chce, wszyscy ganiaja tylko ZA KASA , RESZTA NIE MA ZNACZENIA

20 stycznia, 21:34, Gość:

Zgadzam sie, o tym Co piszesz to nic innego jak problem z inteligencja emocjonalna..to dotyczy dzisiejszego swiata, zycia w tym calm chaosie informacyjnym rowniez, rodzi brak rozroznienia czym jest dobro i zlo, czasem mozna zessirowac doslownie.Nam jest latwl ocenic z boku ale co sie dzieje w glowach przestepcow oni sami nie wiedza k traktuja to jakoo normalny stan rzeczy. Ci Najslabsi psychicznie cierpia najbardziej, a przez nich rowniez niestety dostaja inni...tak to w skrucie ogarniam.

20 stycznia, 22:42, Gość:

Masz racje z tym materializmem, opanowal on swiat na dobber I wszyscy to odczuwamy, udzie sie rozleniwili, szukaja zysku i sa nieczuli na krzywdy za sciana, nie angazuja sie za darmo w jnne wazne projekty ktore wprzyszlosci moglyby przyczynic sie do bezpieczniejszego zycia. Jedyny cel to korzysc, nawet tutaj to widze niestety. Jednak wierze ze sa tacy ktorzy mysla inaczej i chca zmieniac, ale jest ich ciagle za malo przybtak duzym problemie, kropla w morzu, ale uwazam ze kazda zmiana nawet ta najmniejsza przyczynia sie do czegos dobrego.Prosze, Nie przestawajmy w to wierzyc.

:) tez w to wierze, ale najpierw powinny byc uporzadkowane procedury , nie wolno pozwalac by bandiory czuly sie lepiej i bezpieczniej niz normalni ludzie , do czego to doszlo ze czeczen nie boi sie ludzi i morduje kogos na oczach ludzi ? to jest chore to tylko swiadczy o nas ze zyjemy w kraju slabym , niebezpiecznym, bez szacunku do prawa i do nas jako Polakow, ten patol sie po prostu nie bal , i to jes tprzerazajace

G
Gość
20 stycznia, 21:53, Gość:

Morderstwo. Jedno z bardzo wielu. Typowe.

Pożywka dla bydła.

Motłoch rzucił się do komentowania.

Szambo wybiło.

20 stycznia, 22:03, Gość:

Czy aby wczytales sie w temat dyskusji, bo mam wrazenie ze gdzies omylkowo umknela ci kultura naszych wypowiedzi i zioniesz prowokacja. Jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia madrego to sie nie angazuj z korzyscia dla ogolnego zdrowia narodu, Pozdrawiam i spij dobrze

20 stycznia, 23:05, Gość:

Takim wlasnie hejtem jaki ty promujesz karmi sie wlasnie takie bydlo. Podobno oceniajac innych mowi o sobie...

daj spokoj to jeedn z tych co propaguje wielokulturowac etnicznosc i wszelakiego rodzaje wolnosc, a to wlasnie jest motloch ktorey zjezdza do Polski i robi z nas sciek ..

Wróć na i.pl Portal i.pl