Klienci Lidla są oburzeni: zabrakło książek obiecanych uczestnikom promocji. Warto składać reklamację?

AIP
Aneta Żurek / Polska Press
Chodzi o książki kucharskie "Jeść zdrowiej". Klienci, którzy zrobili zakupy za 50 zł otrzymywali naklejkę, która byłą wstępem do promocji. Po zebraniu sześciu znaczków i naklejeniu ich na promocyjny kartonik zyskiwali prawo do nabycia książki kucharskiej. Choć wielu klientów Lidla zebrało komplet znaczków w szybkim tempie, od kas odeszli z kwitkiem. Odprawiano ich informacją "Książek brak".

Od kilku dni część klientów sklepów Lidla jest wzburzona. Chociaż udało im się zebrać odpowiednią liczbę naklejek, to nie mogą odebrać upragnionej książki kucharskiej "Jeść Zdrowiej". Kasjerki rozkładają bezradnie ręce. Cierpliwie tłumaczą im, że nie mogą pomóc, bo książek nie ma już w magazynie ich sklepu.

Lidl wie, że w wielu sklepach zaistniała taka sytuacja. Informuje jednak, że warunki promocji są dokładnie opisane w regulaminie.
Lidl zchęca do składania reklamacji.

- Chcielibyśmy poinformować, iż nasza najnowsza książka z serii Kuchnia Lidla pt. „Jeść Zdrowiej” cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów. Bardzo się cieszymy, że tematyka zdrowego odżywiania i trendów kulinarnych tak dobrze się przyjęła. Zgodnie z regulaminem, akcja promocyjna związaną z książką trwa od 26 lutego do 25 marca br. lub do wyczerpania zapasów. Książki można otrzymać aktualnie jedynie w wybranych sklepach Lidl na terenie Polski. Warto podkreślić, iż klienci, którzy uzbierali wszystkie 6 naklejek, a nie otrzymali książki – mogą wypełnić w sklepie specjalny formularz reklamacyjny - czytamy w informacji przekazanej przez biuro prasowe Lidla.

Przeczytaj koniecznie!

Czy jednak reklamacja przyniesie jakiś efekt, skoro nakład został wyczerpany? Regulamin (patrz niżej) nie daje wielkich szans. Jeśli Lidl chce się zachować fair, powinien rozważyć dodruk. Każde inne zachowanie będzie z ujmą dla renomy sieci, o której Polacy zaczęli zyskiwać coraz lepsze zdanie.

Książka kucharska "Jeść Zdrowiej" to najnowsza książka serii Kuchnia Lidla. Jest to kompendium wiedzy o zdrowej kuchni oraz nowoczesnych trendach żywieniowych. Zawiera także 75 przepisów. Książka "Jeść Zdrowiej" była współtworzona przez Darię Ładochę i Karola Okrasę. Mogą ją otrzymać jedynie klienci sklepów Lidl. Warunkiem jest zebranie sześciu naklejek. Jedną naklejkę można otrzymać po wykonaniu zakupów za minimum 50 złotych.

Przeczytaj koniecznie!

Z regulaminu promocji

"Akcja trwa od dnia 26 lutego 2018 r. do dnia 25 marca 2018 r. lub do wyczerpania zapasów.
Uczestnicy zostaną poinformowani o wyczerpaniu zapasów Produktów Promocyjnych poprzez
stosowne informacje umieszczone w strefie kas w sklepach Organizatora oraz na stronie
internetowej Organizatora dostępnej pod adresem www.lidl.pl („Strona WWW”)."

"REKLAMACJE
3.1. Reklamacje, w tym zwłaszcza dotyczące ewentualnych nieprawidłowości w zakresie
umożliwiania odbioru Produktu Promocyjnego mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie
14 (słownie: czternastu) dni od dnia zakończenia okresu obowiązywania Akcji, o którym mowa
w punkcie 1.3 powyżej:
3.1.1. w formie pisemnej na adres Organizatora podany w punkcie 1.2 powyżej;
przy czym – dla ułatwienia składania reklamacji – Organizator zaleca, aby reklamacje były
składane przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego („Formularz Reklamacyjny”).
Formularz Reklamacyjny można bezpłatnie uzyskać w każdym sklepie Organizatora.
3.2. Jeżeli reklamacja dotyczy okoliczności odmówienia Uczestnikowi prawa do odbioru Produktu
Promocyjnego, mimo spełnienia przez niego wszystkich warunków, o których mowa w
niniejszym Regulaminie, do reklamacji należy dołączyć Kupon Promocyjny uzupełniony o
naklejone na niego 6 (słownie: sześć) Naklejek.
3.3. Jeżeli reklamacja dotyczy okoliczności odmówienia Uczestnikowi wydania ostatniej szóstej tej
naklejki, która wraz z pozostałymi pięcioma uprawniłaby do odbioru Produktu Promocyjnego,
do reklamacji należy dołączyć Kupon Promocyjny uzupełniony o naklejone na niego 5 (słownie:
pięć) Naklejek oraz paragon zakupowy wraz z kuponem zawierającym informację o liczbie
przysługujących naklejek.
3.4. Reklamacje rozpatruje Organizator. Postępowanie reklamacyjne trwa do 14 (słownie:
czternastu) dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia niezwłocznie
zainteresowanego Uczestnika na adres podany przez niego w treści reklamacji. Decyzja
Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
3.5. W przypadku uwzględnienia reklamacji, jeżeli w wyniku naruszenia postanowień niniejszego
Regulaminu lub przepisów prawa Uczestnik został bezzasadnie pozbawiony przez Organizatora
lub jego personel możliwości odbioru Produktu Promocyjnego, Uczestnikowi przysługuje
względem Organizatora roszczenie o wydanie produktu zamiennego, w szczególności bonu o
wartości nie mniejszej niż rynkowa wartość Produktu Promocyjnego."

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Klienci Lidla są oburzeni: zabrakło książek obiecanych uczestnikom promocji. Warto składać reklamację? - Strefa Biznesu

Komentarze 59

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
pankero
Podziwiam tych ludzi. Przecież każda książka jest do kupienia zdecydowanie taniej przez internet. Mamy to przerobione przez Livro. Zakupy stacjonarne są pozbawione sensu, a patrzenie na te kolejki to jakaś prawdziwa masakra.
b
beters
Przykładowa promocja od Virtualo - virtualo.pl/?pt=low_dla_sow
Przeceniono wydawnictwo Smak Słowa, ale te ceny obowiązują jedynie do dzisiaj.
Nie wiem, kiedy to powtórzą, ale kupowanie na takich zasadach jest naprawdę opłacalne.
W sumie to od dawna kupujemy wyłącznie przy okazji promocji.
O
Obecny1
    Czy ta książka jest w złotej oprawie?  :o
 
         Pytam, bom ciekaw.  :wacko:
Ż
Żenua
Buhhahha, już widzę jak stetryczałe pasztety biją się o te książkowe wypociny..., i tylko patrzeć jak dojdzie do akcji pt chytra baba z Radomia
M
Margaret Thomas
Moja ostatnia wyplata wyniosla 2500 $ za prace online 12 godzin w tygodniu. Mój przyjaciel od kilku miesiecy miewa srednio 8 tysiecy lat i pracuje okolo 30 godzin tygodniowo. Nie moge uwierzyc, jak latwo bylo, kiedy go wypróbowalem. Potencjal z tym jest nieskonczony.

Oto, co robie>>>>>>> ­p­r­a­c­a­7­0­­.­c­o­m
P
Pashowvon
Cha, cha, ha. Afera koperkowa, zabrakło książek za darmochę. Oczywiście co drugi klient jechał 100 km i stał godzinę do kasy :D Dobrze, że się nie pozabijali. A jakiś cwaniaczek z bańką w nosie wyniósł i opierdolił na allegro te książki nim trafiły na halę sprzedaży.
c
czytelnik
Szkoda, bo książka jest naprawdę wartościowa (przynajmniej z udostępnionych w Internecie fragmentów książki tak wynika).
p
piechur
Andrzej super komentarz! Też widziałem książki lidlowskie na Allegro! Coś tu śmierdzi, bo mi też przeważnie zabraknie jednej naklejki do książki. A gdy już ją dostane, to okazuje się że już książek nie ma i każą mi szukać po innych sklepach! Jakaś paranoja!!!
A
Andrzej
Jeżeli nie ma jej w Lidlu to za to setki egzemplarzy można kupić na Allegro w cenie od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Należy zatem zadać sobie pytanie jak te książki trafiły do sprzedawców na Allegro? Czyżby dokonali tylu zakupów?
B
Biały Pan
W ramach rekonpensaty będą ksiązeczki do nabozenstwa!
g
gość

Ja też w Lidlu nie kupuję, wolę Biedronkę.  A przed świętami Bożego Narodzenia dostałam od Biedronki piękną książkę kucharską.

G
Gosia
Ja specjalnie wybrałam Lidl na zakupy przedświąteczne bo chciałam dostać książkę.brakowalo mi 3 naklejek ale w sklepie nie wydano mi naklejek,bo i tak książek już nie ma.Robie zakupy w Lidlu bardzo często choć pod nosem mam netto i biedronkę.czuje się oszukana.
g
gość
Bylem 2 tygodnie temu w Lidlu i co druga baba się pytała o książkę.
Lidl powinien przedłużyć promocję.

PS: Do wszystkich sklepów z mięsem. Bardzo proszę nie wciskać na siłę ludziom tańszego,
mniej procentowego mięsa. Już przy kasie nie chciałem się kłucić, bo święta.
Ale nie wypada. A potem tylko w TV słyszę żal producentów, że to klient woli tańsze.
Jak widać gołym okiem różnice w jakości, to czemu mam chcieć kupić tańsze ?
B
Bshsh
Najgorze sa babcie 60+ ktore biegna do Lidla po 3 ksiazke albo jeszcze kolejną zeby tylko ja dostac bo za darmo a i tak nawet tej pierwszej nie otworzy ... mowie o egzemplarzu tego samego tytulu ...
i
i nie jestem oburzony
Książki nie dostałem i do nikogo nie mam pretensji, bo w regulaminie napisano: do wyczerpania zapasów, ale nie każda Jessica i nie każdy Brian coś takiego czyta.
Wróć na i.pl Portal i.pl